Pregled bibliografske jedinice broj: 1065711
Aprecijacija u nastavi likovne kulture u nižim razredima osnovne škole
Aprecijacija u nastavi likovne kulture u nižim razredima osnovne škole, 2018., diplomski rad, Filozofski fakultet, Split
CROSBI ID: 1065711 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Aprecijacija u nastavi likovne kulture u nižim
razredima osnovne škole
(Appreciation in the Teaching of Visual Arts in the
Lower Grades of Primary School)
Autori
Šakić, Josipa
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad
Fakultet
Filozofski fakultet
Mjesto
Split
Datum
11.07
Godina
2018
Stranica
40
Mentor
Brajčić, Marija
Ključne riječi
likovna kultura, nastava likovne kulture, nastavne metode, aprecijacija, metoda estetskog transfera
(visual arts, art education, teaching methods, appreciation, method of aesthetic transfer)
Sažetak
Nastava likovne kulture omogućava psihomotrički i intelektualni razvoj učenika. Vrlo bitan segment nastave likovne kulture je poticanje učenika na komunikaciju s likovnim djelima. Metode likovne kulture pomažu učenicima da dođu do krajnjih ciljeva likovne kulture, odnosno da shvate estetske poruke koje djelo pruža. Aprecijacija ili metoda estetskog transfera naglašava estetsko iskustvo učenika. Cilj ovog istraživanja bio je utvrditi koliko su učitelji razredne nastave upoznati s pojmom aprecijacija u nastavi likovne kulture s obzirom na godine radnog staža, odnosno utječu li godine radnog staža na poznavanje pojma aprecijacija. Istraživanje je provedeno na uzorku od 120 učitelja osnovnih škola Splitsko-dalmatinske županije. Korišten je anketni upitnik kao instrument istraživanja kojim su prikupljeni podatci i donijeti zaključci u skladu s postavljenim ciljevima i hipotezama istraživanja. Rezultati istraživanja su pokazali da godine radnog staža učitelja nemaju utjecaj na znanje o pojmu aprecijacija u nastavi likovne kulture.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija