Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1065267

Ingerencija odgojitelja predškolske djece i učitelja razredne nastave u razvijanju jezičnih kompetencija


Božajić, Martina / Miletić, Josip
Ingerencija odgojitelja predškolske djece i učitelja razredne nastave u razvijanju jezičnih kompetencija // Reči Časopis za jezik, književnost i kulturu, 10 (2018), 1; 66-94 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 1065267 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Ingerencija odgojitelja predškolske djece i učitelja razredne nastave u razvijanju jezičnih kompetencija
(COMPETENCE OF PRESCHOOL EDUCATORS AND CLASSROOM TEACHERS IN DEVELOPMENT OF LANGUAGE COMPETENCES)

Autori
Božajić, Martina / Miletić, Josip

Izvornik
Reči Časopis za jezik, književnost i kulturu (1821-0686) 10 (2018), 1; 66-94

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
djeca, jezično-govorni razvoj, materinski jezik, predškolska dob
(children, linguistic-speech development, mother tongue, preschool age)

Sažetak
U radu se donose rezultati terenskoga istraživanja provedenoga s ciljem utvrđivanja ingerencija odgojitelja predškolske djece i učitelja razredne nastave u razvijanju kompetencija za komunikaciju na materinskom jeziku. Uzorak od 255 ispitanika činili su odgojitelji predškolske djece (N = 80), učitelji razredne nastave (N = 70) te roditelji predškolske djece (N = 105). Rezultati provedenoga istraživanja upućuju na neadekvatnu pripremu djece predškolske dobi u razvijanju navedenih kompetencija za upis u osnovnu školu i ulaženje odgojitelja predškolske djece u područje rada učitelja razredne nastave. Da bi se otklonili utvrđeni nedostatci, a buduće generacije kvalitetnije pripremile za školu, predlaže se konkretna suradnja navedenih stručnjaka iz obrazovnih ustanova s iste teritorijalne jedinice.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Zadru

Profili:

Avatar Url Josip Miletić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Božajić, Martina / Miletić, Josip
Ingerencija odgojitelja predškolske djece i učitelja razredne nastave u razvijanju jezičnih kompetencija // Reči Časopis za jezik, književnost i kulturu, 10 (2018), 1; 66-94 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
Božajić, Martina / Miletić, Josip (2018) Ingerencija odgojitelja predškolske djece i učitelja razredne nastave u razvijanju jezičnih kompetencija. Reči Časopis za jezik, književnost i kulturu, 10 (1), 66-94.
@article{article, year = {2018}, pages = {66-94}, keywords = {djeca, jezi\v{c}no-govorni razvoj, materinski jezik, pred\v{s}kolska dob}, journal = {Re\v{c}i \v{C}asopis za jezik, knji\v{z}evnost i kulturu}, volume = {10}, number = {1}, issn = {1821-0686}, title = {Ingerencija odgojitelja pred\v{s}kolske djece i u\v{c}itelja razredne nastave u razvijanju jezi\v{c}nih kompetencija}, keyword = {djeca, jezi\v{c}no-govorni razvoj, materinski jezik, pred\v{s}kolska dob} }
@article{article, year = {2018}, pages = {66-94}, keywords = {children, linguistic-speech development, mother tongue, preschool age}, journal = {Re\v{c}i \v{C}asopis za jezik, knji\v{z}evnost i kulturu}, volume = {10}, number = {1}, issn = {1821-0686}, title = {COMPETENCE OF PRESCHOOL EDUCATORS AND CLASSROOM TEACHERS IN DEVELOPMENT OF LANGUAGE COMPETENCES}, keyword = {children, linguistic-speech development, mother tongue, preschool age} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font