Pregled bibliografske jedinice broj: 1065267
Ingerencija odgojitelja predškolske djece i učitelja razredne nastave u razvijanju jezičnih kompetencija
Ingerencija odgojitelja predškolske djece i učitelja razredne nastave u razvijanju jezičnih kompetencija // Reči Časopis za jezik, književnost i kulturu, 10 (2018), 1; 66-94 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 1065267 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Ingerencija odgojitelja predškolske djece i učitelja razredne nastave u razvijanju jezičnih kompetencija
(COMPETENCE OF PRESCHOOL EDUCATORS AND CLASSROOM TEACHERS IN DEVELOPMENT OF LANGUAGE COMPETENCES)
Autori
Božajić, Martina / Miletić, Josip
Izvornik
Reči Časopis za jezik, književnost i kulturu (1821-0686) 10
(2018), 1;
66-94
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
djeca, jezično-govorni razvoj, materinski jezik, predškolska dob
(children, linguistic-speech development, mother tongue, preschool age)
Sažetak
U radu se donose rezultati terenskoga istraživanja provedenoga s ciljem utvrđivanja ingerencija odgojitelja predškolske djece i učitelja razredne nastave u razvijanju kompetencija za komunikaciju na materinskom jeziku. Uzorak od 255 ispitanika činili su odgojitelji predškolske djece (N = 80), učitelji razredne nastave (N = 70) te roditelji predškolske djece (N = 105). Rezultati provedenoga istraživanja upućuju na neadekvatnu pripremu djece predškolske dobi u razvijanju navedenih kompetencija za upis u osnovnu školu i ulaženje odgojitelja predškolske djece u područje rada učitelja razredne nastave. Da bi se otklonili utvrđeni nedostatci, a buduće generacije kvalitetnije pripremile za školu, predlaže se konkretna suradnja navedenih stručnjaka iz obrazovnih ustanova s iste teritorijalne jedinice.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija