Pregled bibliografske jedinice broj: 1064954
Preferencije učitelja razredne nastave pri odabiru udžbenika za nastavni predmet Hrvatski jezik
Preferencije učitelja razredne nastave pri odabiru udžbenika za nastavni predmet Hrvatski jezik // Nove smjernice u odgoju i obrazovanju / Znanstveni prinosi Dragutina Rosandića, Zbornik radova sa znanstveno-stručnog skupa s međunarodnim sudjelovanjem održanog u Gospiću 7. i 8. svibnja 2015. u okviru V. Dana Šime i Ante Starčevića / Brala-Mudrovčić, Jasminka (ur.).
Gospić: Sveučilište u Zadru, 2017. str. 57-75
CROSBI ID: 1064954 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Preferencije učitelja razredne nastave pri odabiru udžbenika za nastavni predmet Hrvatski jezik
(The preferences of primary class teacher in choosing handbook for Croatian language subject)
Autori
Miletić, Josip
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, pregledni
Knjiga
Nove smjernice u odgoju i obrazovanju / Znanstveni prinosi Dragutina Rosandića, Zbornik radova sa znanstveno-stručnog skupa s međunarodnim sudjelovanjem održanog u Gospiću 7. i 8. svibnja 2015. u okviru V. Dana Šime i Ante Starčevića
Urednik/ci
Brala-Mudrovčić, Jasminka
Izdavač
Sveučilište u Zadru
Grad
Gospić
Godina
2017
Raspon stranica
57-75
ISBN
978-953-331-122-7
Ključne riječi
učitelji razredne nastave, hrvatski jezik, nastavni predmet Hrvatski jezik, udžbenik, odabir udžbenika, ocjenjivanje udžbenika, udžbenički standard
(primary class teachers, Croatian language, Croatian language subject, textbook, textbook selection, texbook evaluation, texbook standard)
Sažetak
U radu se donose rezultati terenskog istraživanja provedenoga s ciljem utvrđivanja preferencija učitelja razredne nastave pri odabiru udžbenika za nastavni predmet Hrvatski jezik. Anketom se nastojalo ustvrditi koji su zahtjevi i standardi udžbeničkog standarda ocijenjeni kao najvažniji za ocjenjivanje udžbenika po kojem će raditi sa svojim učenicima. Rezultati su istraživanja pokazali da učitelji razredne nastave pri odabiru udžbenika najveću važnost pridaju jezičnim zahtjevima. Važnima su ocijenjeni i pedagoški i psihološki zahtjevi te znanstveni zahtjevi. Spoznaje do kojih se došlo tijekom istraživanja predstavljaju zanimljive informacije o kojima bi trebali razmisliti autori, priređivači i izdavači budućih udžbenika za nastavni predmet Hrvatski jezik u osnovnoj školi, jer nije rijetka pojava zanemarivanja određenih zahtjeva i standarda koje učitelji razredne nastave ocjenjuju iznimno bitnima.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija