Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1064913

Vokalni zamor kod djelatnika u pozivnim centrima


Perša, Krešimir
Vokalni zamor kod djelatnika u pozivnim centrima, 2018., diplomski rad, diplomski, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, zagreb


CROSBI ID: 1064913 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Vokalni zamor kod djelatnika u pozivnim centrima
(Vocal Fatigue of Employees in Call Centers)

Autori
Perša, Krešimir

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
27.06

Godina
2018

Stranica
40

Mentor
Bonetti, Ana

Ključne riječi
pozivni centri, vokalni zamor, indeks vokalnog zamora
(call centers, vocal fatigue, VFI)

Sažetak
Na pitanje što je to vokalni zamor i kako ga tretirati još uvijek nema jednoznačnog odgovora te su brojni istraživači pokušali detaljnije opisati sam fenomen. Nanjundeswaran (2013) sažima problem definiranja vokalnog zamora te kaže da se vokalni zamor može definirati kao klinički sindrom ili se može definirati kao skupina fizioloških promjena nastalih uslijed pretjerane uporabe glasa. Cilj ovog diplomskog rada bio je ispitati postojanje vokalnog zamora kod djelatnika u pozivnim centrima, koji se nalaze u gradu Zagrebu i usporediti ih s kontrolnom skupinom koju su činili vokalni neprofesionalci, na hrvatskoj verziji upitnika Indeks vokalnog zamora. Istraživanje je napravljeno na 80 djelatnika u pozivnim centrima i na 80 ispitanika kontrolne skupine u dobi od 18 do 40+ godina. Korištena je subjektivna procjena glasa koja je izvršena metodom samoprocjene glasa pomoću upitnika Indeks vokalnog zamora. Skupina vokalnih profesionalaca je odgovarala i na dodatna pitanja koja su se ticala rada u pozivnom centru. Statističkom obradom podataka dobivena je statistički značajna razlika između dvije skupine ispitanika na svim varijablama upitnika Indeks vokalnog zamora. Također, statističkom obradom je dobivena statistički značajna razlika prema spolu, unutar skupine vokalnih profesionalaca, na četiri varijable upitnika Indeks vokalnog zamora. Na temelju dobivenih rezultata uviđa se kako djelatnici u pozivnim centrima imaju sve simptome vokalnog zamora te se preporuča edukacija o vokalnoj higijeni kako bi sačuvali zdrav glas koji im je glavno sredstvo rada.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Ana Bonetti (mentor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

urn.nsk.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Perša, Krešimir
Vokalni zamor kod djelatnika u pozivnim centrima, 2018., diplomski rad, diplomski, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, zagreb
Perša, K. (2018) 'Vokalni zamor kod djelatnika u pozivnim centrima', diplomski rad, diplomski, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Per\v{s}a, Kre\v{s}imir}, year = {2018}, pages = {40}, keywords = {pozivni centri, vokalni zamor, indeks vokalnog zamora}, title = {Vokalni zamor kod djelatnika u pozivnim centrima}, keyword = {pozivni centri, vokalni zamor, indeks vokalnog zamora}, publisherplace = {zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Per\v{s}a, Kre\v{s}imir}, year = {2018}, pages = {40}, keywords = {call centers, vocal fatigue, VFI}, title = {Vocal Fatigue of Employees in Call Centers}, keyword = {call centers, vocal fatigue, VFI}, publisherplace = {zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font