Pregled bibliografske jedinice broj: 1064148
Suradnja roditelja i nastavnika u srednjoj školi i informacijsko-komunikacijska tehnologija koja se koristi u ovoj suradnji
Suradnja roditelja i nastavnika u srednjoj školi i informacijsko-komunikacijska tehnologija koja se koristi u ovoj suradnji // MIPRO 2019, 42. International Convention. Proceedings. / Skala, Karolj (ur.).
Opatija: Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO, 2019. str. 561-565 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1064148 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Suradnja roditelja i nastavnika u srednjoj školi i informacijsko-komunikacijska tehnologija koja se koristi
u ovoj suradnji
(Parent Teacher Collaboration in High School and the Information and Communication
Technology used in the Collaboration)
Autori
Šprem, Mirna ; Hajdin, Goran ; Konecki, Mario
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
MIPRO 2019, 42. International Convention. Proceedings.
/ Skala, Karolj - Opatija : Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO, 2019, 561-565
Skup
42nd International Convention on Information and Communication Technology, Electronics and Microelectronics (MIPRO 2019)
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 20.05.2019. - 24.05.2019
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
nastavnik ; roditelj ; suradnja ; obrazovanje ; informacijsko-komunikacijska tehnologija ; srednja škola ; školsko ozračje ; etos škole
(teacher ; parent ; cooperation ; education ; information and communication technology ; high school ; school atmosphere ; school ethos)
Sažetak
Kroz povijest se mijenjao odnos roditelja prema nastavniku i vlastitom djetetu. Nastavnici su stručnjaci za odgoj i obrazovanje, a roditelji bi trebali najbolje poznati svoju djecu. Za dobrobit djeteta, za njegov razvoj i napredak kroz što kvalitetnije obrazovanje potpomognuto korištenjem informacijsko-komunikacijske tehnologije važna je suradnja roditelja i nastavnika. U ovom radu opisan je pojam suradnje i važnost suradnje nastavnika i roditelja za dobrobit djeteta. Da bi se shvatilo zašto je suradnja roditelja i nastavnika važna, izrađen je kratki pregled dosadašnjih istraživanja vezanih za temu rada. U radu su također izdvojeni otvoreni izazovi i primjeri dobre prakse. U istraživačkom dijelu rada prikazani su rezultati istraživanja suradnje roditelja i nastavnika u srednjim školama, po uzoru na prethodna istraživanja. Prema rezultatima provedenog istraživanja, roditelji i nastavnici smatraju međusobnu suradnju vrlo važnom za uspjeh i napredak učenika. Navode kako kroz zajedničku suradnju mogu pomoći učeniku da ostvari svoj maksimum. Iako su svjesni koje su njene prednosti, kroz intervju se nije stekao dojam da suradnju i njezine mogućnosti u potpunosti koriste za boljitak djeteta odnosno učenika, što ostavlja prostor za daljnji napredak i usmjeravanje ove vrste suradnje. Informacijsko-komunikacijska tehnologija u mnogim segmentima pruža brži i učinkovitiji način komunikacije. U okviru istraživanja provedenog za potrebe ovog rada istraženo je u kojem obliku roditelji i nastavnici koriste ovu vrstu tehnologije u svrhu bolje i učinkovitije komunikacije i suradnje.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti, Pedagogija, Interdisciplinarne društvene znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet organizacije i informatike, Varaždin