Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1063883

Medijska pismenost kao element zaštite djece u ulozi potrošača


Lučić, Andrea; Tušup, Tea
Medijska pismenost kao element zaštite djece u ulozi potrošača // Financijska pismenost i socijalizacija djece kao potrošača / Filipović, Jelena ; Brečić, Ružica (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2018. str. 77-92


CROSBI ID: 1063883 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Medijska pismenost kao element zaštite djece u ulozi potrošača
(Media literacy as consumer protection element of children as consumers)

Autori
Lučić, Andrea ; Tušup, Tea

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, ostalo

Knjiga
Financijska pismenost i socijalizacija djece kao potrošača

Urednik/ci
Filipović, Jelena ; Brečić, Ružica

Izdavač
Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

Grad
Zagreb

Godina
2018

Raspon stranica
77-92

ISBN
978-953-346-054-6

Ključne riječi
mediji, oglašavanje, medijska pismenost, djeca potrošači
(Media, Advertising, Media literacy, Children as consumers)

Sažetak
Unatoč tome što su mediji medij važan izvor informiranja i komunikacije, dolazi do preispitivanja mnogih etičkih pitanja u svrhu eliminiranja eventualnih manipulacija kojima se oglasi služe. Budući da se djeca svakodnevno susreću s oglasima, zbog pomanjkanja iskustva i njihove lakovjernosti, ne mogu biti svjesna kakvim su sve sadržajima izložena. Dovodi se u pitanje vjerodostojnost izvora poruke, manipulativna priroda komunikacije kao i namjera s kojom se proizvodi i usluge prezentiraju u oglasima. Rad ima za cilj promicati kvalitetniji odgoj i medijsku pismenost, kako bi se unaprijedila svijest djece o izloženosti oglasa i mogućnost kritičke analize. U radu je opisana uloga medija u području razvoja i funkcioniranja djece kroz analizu učinaka oglasa na djecu te etičke izazove s kojima se susreće oglašivačka industrija. Također, analiziran je učinak medijske pismenosti kao elementa zašite djece kao potrošača kroz edukaciju i utjecaj koji imaju roditelji. Rad donosi zaključak kako radi dobrobiti djece važno medijski opsimenjavati djecu od najranije dobi jednako kao i roditelje te odgajatelje.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Andrea Lučić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Lučić, Andrea; Tušup, Tea
Medijska pismenost kao element zaštite djece u ulozi potrošača // Financijska pismenost i socijalizacija djece kao potrošača / Filipović, Jelena ; Brečić, Ružica (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2018. str. 77-92
Lučić, A. & Tušup, T. (2018) Medijska pismenost kao element zaštite djece u ulozi potrošača. U: Filipović, J. & Brečić, R. (ur.) Financijska pismenost i socijalizacija djece kao potrošača. Zagreb, Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, str. 77-92.
@inbook{inbook, author = {Lu\v{c}i\'{c}, Andrea and Tu\v{s}up, Tea}, year = {2018}, pages = {77-92}, keywords = {mediji, ogla\v{s}avanje, medijska pismenost, djeca potro\v{s}a\v{c}i}, isbn = {978-953-346-054-6}, title = {Medijska pismenost kao element za\v{s}tite djece u ulozi potro\v{s}a\v{c}a}, keyword = {mediji, ogla\v{s}avanje, medijska pismenost, djeca potro\v{s}a\v{c}i}, publisher = {Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb} }
@inbook{inbook, author = {Lu\v{c}i\'{c}, Andrea and Tu\v{s}up, Tea}, year = {2018}, pages = {77-92}, keywords = {Media, Advertising, Media literacy, Children as consumers}, isbn = {978-953-346-054-6}, title = {Media literacy as consumer protection element of children as consumers}, keyword = {Media, Advertising, Media literacy, Children as consumers}, publisher = {Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font