Pregled bibliografske jedinice broj: 1063633
Nastavne strategije i metode vrednovanja učitelja i nastavnika Hrvatskoga jezika, Matematike i prirodoslovlja u Republici Hrvatskoj
Nastavne strategije i metode vrednovanja učitelja i nastavnika Hrvatskoga jezika, Matematike i prirodoslovlja u Republici Hrvatskoj, 2020. (izvještaj).
CROSBI ID: 1063633 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Nastavne strategije i metode vrednovanja učitelja i nastavnika Hrvatskoga jezika, Matematike
i prirodoslovlja u Republici Hrvatskoj
(Teaching strategies and methods of evaluation used by the teachers of Croatian language, mathematics and science in the
Republic of Croatia)
Autori
Markočić Dekanić, Ana ; Gregurović, Margareta
Izvornik
U FOKUSU Br. 1
Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, izvještaj
Godina
2020
Ključne riječi
nastavne strategije ; metode vrednovanje ; PISA ; TALIS ; Hrvatska
(teaching strategies ; evaluation methods ; PISA ; TALIS ; Croatia)
Sažetak
“U FOKUSU” je tematski serijal NCVVO-a posvećen analizama podataka prikupljenih međunarodnim i nacionalnim istraživanjima u obrazovanju te novostima iz područja odgoja i obrazovanja u Hrvatskoj i svijetu. U ovom se broju analizira što su učitelji i nastavnici Hrvatskoga jezika, Matematike i prirodoslovlja rekli u istraživanju TALIS 2018: 1) Kojim se nastavnim strategijama koriste i po čemu se međusobno razlikuju?, 2) Smatraju li se uspješnima u primjeni različitih nastavnih strategija? i 3) Kojim se metodama služe u vrednovanju učenika?
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Nacionalni centar