Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1063633

Nastavne strategije i metode vrednovanja učitelja i nastavnika Hrvatskoga jezika, Matematike i prirodoslovlja u Republici Hrvatskoj


Markočić Dekanić, Ana; Gregurović, Margareta
Nastavne strategije i metode vrednovanja učitelja i nastavnika Hrvatskoga jezika, Matematike i prirodoslovlja u Republici Hrvatskoj, 2020. (izvještaj).


CROSBI ID: 1063633 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Nastavne strategije i metode vrednovanja učitelja i nastavnika Hrvatskoga jezika, Matematike i prirodoslovlja u Republici Hrvatskoj
(Teaching strategies and methods of evaluation used by the teachers of Croatian language, mathematics and science in the Republic of Croatia)

Autori
Markočić Dekanić, Ana ; Gregurović, Margareta

Izvornik
U FOKUSU Br. 1

Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, izvještaj

Godina
2020

Ključne riječi
nastavne strategije ; metode vrednovanje ; PISA ; TALIS ; Hrvatska
(teaching strategies ; evaluation methods ; PISA ; TALIS ; Croatia)

Sažetak
“U FOKUSU” je tematski serijal NCVVO-a posvećen analizama podataka prikupljenih međunarodnim i nacionalnim istraživanjima u obrazovanju te novostima iz područja odgoja i obrazovanja u Hrvatskoj i svijetu. U ovom se broju analizira što su učitelji i nastavnici Hrvatskoga jezika, Matematike i prirodoslovlja rekli u istraživanju TALIS 2018: 1) Kojim se nastavnim strategijama koriste i po čemu se međusobno razlikuju?, 2) Smatraju li se uspješnima u primjeni različitih nastavnih strategija? i 3) Kojim se metodama služe u vrednovanju učenika?

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Nacionalni centar

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

mk0pisancvvocpocw453.kinstacdn.com

Citiraj ovu publikaciju:

Markočić Dekanić, Ana; Gregurović, Margareta
Nastavne strategije i metode vrednovanja učitelja i nastavnika Hrvatskoga jezika, Matematike i prirodoslovlja u Republici Hrvatskoj, 2020. (izvještaj).
Markočić Dekanić, A. & Gregurović, M. (2020) Nastavne strategije i metode vrednovanja učitelja i nastavnika Hrvatskoga jezika, Matematike i prirodoslovlja u Republici Hrvatskoj. U FOKUSU Br. 1. Izvještaj.
@unknown{unknown, author = {Marko\v{c}i\'{c} Dekani\'{c}, Ana and Gregurovi\'{c}, Margareta}, year = {2020}, keywords = {nastavne strategije, metode vrednovanje, PISA, TALIS, Hrvatska}, title = {Nastavne strategije i metode vrednovanja u\v{c}itelja i nastavnika Hrvatskoga jezika, Matematike i prirodoslovlja u Republici Hrvatskoj}, keyword = {nastavne strategije, metode vrednovanje, PISA, TALIS, Hrvatska} }
@unknown{unknown, author = {Marko\v{c}i\'{c} Dekani\'{c}, Ana and Gregurovi\'{c}, Margareta}, year = {2020}, keywords = {teaching strategies, evaluation methods, PISA, TALIS, Croatia}, title = {Teaching strategies and methods of evaluation used by the teachers of Croatian language, mathematics and science in the Republic of Croatia}, keyword = {teaching strategies, evaluation methods, PISA, TALIS, Croatia} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font