Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1063081

Spoznajno-emocionalno slušanje glazbe u školi


Vidulin, Sabina; Plavšić, Marlena; Žauhar, Valnea
Spoznajno-emocionalno slušanje glazbe u školi. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli ; Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2020 (monografija)


CROSBI ID: 1063081 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Spoznajno-emocionalno slušanje glazbe u školi
(Cognitive-emotional music listening in school)

Autori
Vidulin, Sabina ; Plavšić, Marlena ; Žauhar, Valnea

Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, monografija, znanstvena

Izdavač
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli ; Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci

Grad
Pula

Godina
2020

Stranica
297

ISBN
978-953-8278-39-6

Ključne riječi
slušanje glazbe, glazbeno-pedagoški kontekst, nastava glazbene kulture, standardni pristup, spoznajno-emocionalni pristup
(music listening, music-pedagogical context, teaching musical culture, standard approach, cognitive-emotional approach)

Sažetak
Ova glazbeno-pedagoška knjiga donosi novi, poticajniji pristup slušanju glazbe u nastavi Glazbene kulture. Vjerujući da umjetnička glazba može doprijeti do svakog uha, ovaj pristup obogaćuje onaj koji danas prevladava u školama. Dok se postojeći pristup pri slušanju glazbe pretežno usmjerava na analizu glazbenih sastavnica, novi spoznajno-emocionalni pristup proširuje se na izvan-glazbeni kontekst, potiče cjelovito doživljavanje glazbe kroz emocionalne elemente te uključuje učenice i učenike u aktivniji angažman tijekom slušanja skladbe. Spoznajno-emocionalni pristup empirijski je provjeren i rezultati, predstavljeni u knjizi, pokazuju njegove prednosti. Takav višemodalni pristup, na dokazima utemeljen, po koracima je prikazan u knjizi u primjerima artikulacije sata Glazbene kulture. Knjiga obuhvaća pet poglavlja. U prvom se opisuje fenomen slušanja glazbe, daje se pregled tradicije slušanja glazbe u školi u Hrvatskoj i prikazuje se trenutačna slika. Drugo poglavlje elaborira višemodalno slušanje i razumijevanje glazbe te navodi neke primjere njegove primjene. Treće poglavlje predstavlja spoznajno-emocionalni pristup slušanju glazbe s naglaskom na njegovoj provedbi u glazbeno- pedagoškom kontekstu. U četvrtom su poglavlju detaljno razrađene četiri priprave koje slijede taj pristup. Završno, peto poglavlje donosi rezultate istraživanja u školi u kojem su uspoređeni standardni i spoznajno-emocionalni pristup. Knjigu obogaćuju crteži koje su izradili učenici i učenice potaknuti slušanjem skladbi.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Psihologija, Pedagogija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Rijeka,
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli

Profili:

Avatar Url Marlena Plavšić (autor)

Avatar Url Valnea Žauhar (autor)

Avatar Url Sabina Vidulin (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Vidulin, Sabina; Plavšić, Marlena; Žauhar, Valnea
Spoznajno-emocionalno slušanje glazbe u školi. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli ; Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2020 (monografija)
Vidulin, S., Plavšić, M. & Žauhar, V. (2020) Spoznajno-emocionalno slušanje glazbe u školi. Pula, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli ; Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci.
@book{book, author = {Vidulin, Sabina and Plav\v{s}i\'{c}, Marlena and \v{Z}auhar, Valnea}, year = {2020}, pages = {297}, keywords = {slu\v{s}anje glazbe, glazbeno-pedago\v{s}ki kontekst, nastava glazbene kulture, standardni pristup, spoznajno-emocionalni pristup}, isbn = {978-953-8278-39-6}, title = {Spoznajno-emocionalno slu\v{s}anje glazbe u \v{s}koli}, keyword = {slu\v{s}anje glazbe, glazbeno-pedago\v{s}ki kontekst, nastava glazbene kulture, standardni pristup, spoznajno-emocionalni pristup}, publisher = {Sveu\v{c}ili\v{s}te Jurja Dobrile u Puli ; Filozofski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Rijeci}, publisherplace = {Pula} }
@book{book, author = {Vidulin, Sabina and Plav\v{s}i\'{c}, Marlena and \v{Z}auhar, Valnea}, year = {2020}, pages = {297}, keywords = {music listening, music-pedagogical context, teaching musical culture, standard approach, cognitive-emotional approach}, isbn = {978-953-8278-39-6}, title = {Cognitive-emotional music listening in school}, keyword = {music listening, music-pedagogical context, teaching musical culture, standard approach, cognitive-emotional approach}, publisher = {Sveu\v{c}ili\v{s}te Jurja Dobrile u Puli ; Filozofski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Rijeci}, publisherplace = {Pula} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font