Pregled bibliografske jedinice broj: 1062186
Kako volontersko iskustvo nastavnika određuje školsku klimu?
Kako volontersko iskustvo nastavnika određuje školsku klimu? // 23. Dani Ramira i Zorana Bujasa: Međunarodni psihologijski znanstveni skup / Arambašić, Lidija ; Erceg Inja ; Kamenov, Željka (ur.).
Zagreb: Odsjek za psihologiju Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, 2017. str. 138-138 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 1062186 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kako volontersko iskustvo nastavnika određuje školsku klimu?
(How is teachers volunteering experience related with school climate?)
Autori
Gospodnetić, Filip
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Skup
23. Dani Ramira i Zorana Bujasa: Međunarodni psihologijski znanstveni skup
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 06.04.2017. - 08.04.2017
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
volontiranje, školska klima
(volunteering, school climate)
Sažetak
Opisuje kako je volontersko iskustvo nastavnika povezano sa školskom klimom.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija