Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1060423

Bihevioralni pristup podučavanju jezika – metoda verbalno ponašanje


Vuksan, Rea; Stošić, Jasmina
Bihevioralni pristup podučavanju jezika – metoda verbalno ponašanje // Logopedija, 8 (2018), 1; 21-27 doi:10.31299/log.8.1.4 (domaća recenzija, pregledni rad, znanstveni)


CROSBI ID: 1060423 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Bihevioralni pristup podučavanju jezika – metoda verbalno ponašanje
(Verbal behavior – behavioral approach to teaching language)

Autori
Vuksan, Rea ; Stošić, Jasmina

Izvornik
Logopedija (1330-5484) 8 (2018), 1; 21-27

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni

Ključne riječi
verbalno ponašanje, zahtijevanje, imenovanje, dijalog
(verbal behavior, “mand”, “tact”, “intraverbal”)

Sažetak
Jedan od pristupa razumijevanju i podučavanju jezika djece s poremećajem iz spektra autizma i s ostalim razvojnim teškoćama je i verbalno ponašanje (verbal behavior). Verbalno ponašanje znanstveno je utemeljen pristup podučavanju jezika, temeljen na funkciji jezičnih jedinica te interakciji između govornika i slušatelja. Taj pristup proizišao je iz područja primijenjene analize ponašanja - PAP (ABA – Applied Behaviour Analysis). Analiza verbalnog ponašanja prikazuje primjenu bihevioralne analize na razumijevanje i podučavanje jezičnih vještina. U ovom radu opisane su teorijske postavke i metode podučavanja proizišle iz verbalnog ponašanja, na osnovi pregleda istraživanja koje se odnose na podučavanje zahtijevanja (mand), imenovanja i komentiranja (tact), dijaloga (intraverbal) i imitacije (echoic).

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Jasmina Stošić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

doi hrcak.srce.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Vuksan, Rea; Stošić, Jasmina
Bihevioralni pristup podučavanju jezika – metoda verbalno ponašanje // Logopedija, 8 (2018), 1; 21-27 doi:10.31299/log.8.1.4 (domaća recenzija, pregledni rad, znanstveni)
Vuksan, R. & Stošić, J. (2018) Bihevioralni pristup podučavanju jezika – metoda verbalno ponašanje. Logopedija, 8 (1), 21-27 doi:10.31299/log.8.1.4.
@article{article, author = {Vuksan, Rea and Sto\v{s}i\'{c}, Jasmina}, year = {2018}, pages = {21-27}, DOI = {10.31299/log.8.1.4}, keywords = {verbalno pona\v{s}anje, zahtijevanje, imenovanje, dijalog}, journal = {Logopedija}, doi = {10.31299/log.8.1.4}, volume = {8}, number = {1}, issn = {1330-5484}, title = {Bihevioralni pristup podu\v{c}avanju jezika – metoda verbalno pona\v{s}anje}, keyword = {verbalno pona\v{s}anje, zahtijevanje, imenovanje, dijalog} }
@article{article, author = {Vuksan, Rea and Sto\v{s}i\'{c}, Jasmina}, year = {2018}, pages = {21-27}, DOI = {10.31299/log.8.1.4}, keywords = {verbal behavior, “mand”, “tact”, “intraverbal”}, journal = {Logopedija}, doi = {10.31299/log.8.1.4}, volume = {8}, number = {1}, issn = {1330-5484}, title = {Verbal behavior – behavioral approach to teaching language}, keyword = {verbal behavior, “mand”, “tact”, “intraverbal”} }

Citati:





    Contrast
    Increase Font
    Decrease Font
    Dyslexic Font