Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1060242

Potrošačeva percepcija kvalitete i dodane vrijednosti prirodnih i tradicionalnih proizvoda


Puškarić, Antonija
Potrošačeva percepcija kvalitete i dodane vrijednosti prirodnih i tradicionalnih proizvoda, 2019., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka


CROSBI ID: 1060242 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Potrošačeva percepcija kvalitete i dodane vrijednosti prirodnih i tradicionalnih proizvoda
(Consumers perception of quality and added value of natural and traditional products)

Autori
Puškarić, Antonija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Rijeka

Datum
26.09

Godina
2019

Stranica
59

Mentor
First Komen, Ivana

Ključne riječi
prirodni proizvodi ; tradicionalni proizvodi ; oznake kvalitete ; oznake izvornosti ; dodana vrijednost
(natural products ; traditional products ; quality label ; added value ; authenticity label)

Sažetak
Istraživanje je pokazalo da potrošači zaista prirodne i tradicionalne proizvode, kao i proizvode s oznakama kvalitete, izvornosti i tradicije smatraju kvalitetnijima od konvencionalnih proizvoda. Tražio se utjecaj na kvalitetu prirodnih i tradicionalnih proizvoda koji se očituje kroz bolji okus, zdravlje i sigurnost korištenja prirodne i tradicionalne hrane. Istovremeno se tražio i utjecaj na dodanu vrijednost koja se očituje kroz zaštitu okoliša i imidž potrošača. Istaknule su se tvrdnje o kvaliteti i to da su prirodni i tradicionalni proizvodi zdraviji (hranjiviji) i puno boljeg okusa od konvencionalnih proizvoda, a zaštita okoliša se pokazala kao najcjenjenija komponenta dodane vrijednosti za potrošače. Istraživanje je donijelo i nova saznanja u vidu definicije prirodnih proizvoda koja se utvrdila višestrukim ponavljanjem istih odgovora ispitanika, a ona kaže da su to proizvodi koji ne sadrže nikakve kemikalije, dodatke, konzervanse ili slične štetne tvari te za čiju se proizvodnju i/ili preradu koriste isključivo sastojci prirodnog podrijetla. Druga definicija proizašla iz istraživanja jest za tradicionalne proizvode koja glasi: tradicionalni proizvodi su oni proizvodi koji se dugi niz godina proizvode na identičan način, izrađuju se ručno, bez uporabe strojeva i mehanizacije te su specifični za određeno područje u kojem se proizvode. Što se tiče samih oznaka kvalitete, izvornosti i tradicije, potrošači su u manjoj mjeri još uvijek skeptični prema istima, dok ih većina smatra izuzetno korisnima, ali također naglašavaju nedostatak jasnih informacija koje će im olakšati razumijevanje, a samim time i kupnju proizvoda s oznakama.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Ivana First Komen (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Puškarić, Antonija
Potrošačeva percepcija kvalitete i dodane vrijednosti prirodnih i tradicionalnih proizvoda, 2019., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
Puškarić, A. (2019) 'Potrošačeva percepcija kvalitete i dodane vrijednosti prirodnih i tradicionalnih proizvoda', diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka.
@phdthesis{phdthesis, author = {Pu\v{s}kari\'{c}, Antonija}, year = {2019}, pages = {59}, keywords = {prirodni proizvodi, tradicionalni proizvodi, oznake kvalitete, oznake izvornosti, dodana vrijednost}, title = {Potro\v{s}a\v{c}eva percepcija kvalitete i dodane vrijednosti prirodnih i tradicionalnih proizvoda}, keyword = {prirodni proizvodi, tradicionalni proizvodi, oznake kvalitete, oznake izvornosti, dodana vrijednost}, publisherplace = {Rijeka} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Pu\v{s}kari\'{c}, Antonija}, year = {2019}, pages = {59}, keywords = {natural products, traditional products, quality label, added value, authenticity label}, title = {Consumers perception of quality and added value of natural and traditional products}, keyword = {natural products, traditional products, quality label, added value, authenticity label}, publisherplace = {Rijeka} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font