Pregled bibliografske jedinice broj: 1060206
Obrazovanje i hrvatski razvojni ciklusi
Obrazovanje i hrvatski razvojni ciklusi // Razvojni potencijali hrvatskog gospodarstva / Družić, Gordan ; Družić, Ivo (ur.).
Zagreb: Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti (HAZU) ; Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2014. str. 333-372 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1060206 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Obrazovanje i hrvatski razvojni ciklusi
(Education and Croatian Developement Cycles)
Autori
Družić, Ivo
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Razvojni potencijali hrvatskog gospodarstva
/ Družić, Gordan ; Družić, Ivo - Zagreb : Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti (HAZU) ; Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2014, 333-372
ISBN
978-953-154-279-1
Skup
Razvojni potencijali hrvatskog gospodarstva
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 16.10.2014
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
obrazovanje ; razvojni ciklusi ; struktura ponude rada ; potražnja za radom ; investicije u obrazovanje
(education ; developement cycles ; labor suply structure ; labor demand ; education investment)
Sažetak
U tekstu se temeljem empirijskih nalaza argumentira zašto je u uvjetima duboke i dugotrajne gospdarske krize znanost i obrazovanje odnosno visoka (tercijarna) naobrazba značajan potenijalni nositelj ekonomskoga i ukupnoga društvenog oporavka. Ovakav je pristup u radikalnome otklonu od stablizacijske paradigme koja preko 30 godina gotovo neprekinuto prevladava hrvatskom ekonomskom politikom koja (i) obrazovanje tretira kao javni (proračunski) izdatak kojeg po definiciji treba "stabilizirati" odnosno minimalizirati.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija