Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1058325

B-kolegij fizioterapijska procjena - prikaz mješovitog tipa učenja i poučavanja


Jakuš, Lukrecija; Horvat Tišlar, Marina; Crnković, Ivana; Čulić, Ana; Žura, Nikolino; Matejčić, Andrej; Bušac, Lea; Dobrić, Darija; Gudek, Dragan
B-kolegij fizioterapijska procjena - prikaz mješovitog tipa učenja i poučavanja // Knjiga sažetaka / Lučanin, Damir et al. (ur.).
Zagreb: Zdravstveno veleučilište Zagreb, 2019. str. 37-37 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, stručni)


CROSBI ID: 1058325 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
B-kolegij fizioterapijska procjena - prikaz mješovitog tipa učenja i poučavanja
(B-course physiotherapy assessment - demonstration of a mixed type of learning and teaching)

Autori
Jakuš, Lukrecija ; Horvat Tišlar, Marina ; Crnković, Ivana ; Čulić, Ana ; Žura, Nikolino ; Matejčić, Andrej ; Bušac, Lea ; Dobrić, Darija ; Gudek, Dragan

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni

Izvornik
Knjiga sažetaka / Lučanin, Damir et al. - Zagreb : Zdravstveno veleučilište Zagreb, 2019, 37-37

ISBN
978-953-6239-65-8

Skup
18. konferencija medicinskih sestara i tehničara ; 4. konferencija zdravstvenih profesija u medijima

Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 28.03.2019. - 29.03.2019

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
fizioterapijska procjena ; e-učenje ; studij fizioterapije
(physiotherapy assessment ; e-learning ; physiotherapy study)

Sažetak
Suvremena informatička tehnologija omogućuje prilagodbe u prenošenju nastavnih sadržaja individualnim potrebama studenata, unaprjeđuje se kvaliteta i dostupnost nastavnih sadržaja te se potiče studente na samostalan rad, samoregulirano učenje i usvajanje gradiva na višim razinama kognitivne obrade sadržaja. Po principima mješovitog učenja i poučavanja – engl. blended learning ; studenti prve godine studija fizioterapije dio svojih nastavnih obveza predmeta Fizioterapijska procjena izvršavaju u virtualnom okruženju, na poslužitelju Moodle Zdravstvenog veleučilišta. Studentima je predstavljen izvedbeni plan predavanja i pristup prezentacijama na temu predavanja. Sve prezentacije prate odgovarajuća poglavlja u udžbeniku Fizioterapijska procjena koji je studentima dostupan u e-izdanju na platformi e-student. Studenti imaju obvezu riješiti tematski test, čime se potvrđuje usvojenost sadržaja pojedine tematske jedinice. Svi tematski testovi tvore bazu od 300 ispitnih pitanja. U okviru tradicionalne – engl. place based nastave vježbi u praktikumu studentima se dodjeljuje timski tematski praktični zadatak čije izvršavanje svaka skupina studenata objavljuje na poslužitelju Moodle. U videoprezentaciji studenti opisuju i demonstriraju postupke opservacije i palpacije anatomskih struktura segmenta, testiranje selektivne tenzije tkiva, procjenu anatomskog integriteta i opsega pokreta u zglobu, antropometriju i procjenu mišićne funkcije. Tijekom primjene modela blended learning ostvarena je dostupnost nastavnih materijala putem interneta, pružene su smjernice za učenje te mogućnost samoprovjere usvojenosti nastavnog sadržaja. Videoprezentacijom tematskog zadatka studenti demonstriraju primjenu odgovarajućih postupaka mjerenja i procjene te razinu usvojenosti praktične vještine. Uz stručne, usvajaju se opće kompetencije poput samostalnog iniciranja, planiranja i provedbe zadatka te primijene informacijsko-komunikacijske tehnologije.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Zdravstveno veleučilište, Zagreb

Profili:

Avatar Url Marina Horvat (autor)

Avatar Url Lukrecija Jakuš (autor)

Avatar Url Nikolino Žura (autor)

Avatar Url Lea Bušac (autor)

Avatar Url Ivana Crnković (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada www.zvu.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Jakuš, Lukrecija; Horvat Tišlar, Marina; Crnković, Ivana; Čulić, Ana; Žura, Nikolino; Matejčić, Andrej; Bušac, Lea; Dobrić, Darija; Gudek, Dragan
B-kolegij fizioterapijska procjena - prikaz mješovitog tipa učenja i poučavanja // Knjiga sažetaka / Lučanin, Damir et al. (ur.).
Zagreb: Zdravstveno veleučilište Zagreb, 2019. str. 37-37 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, stručni)
Jakuš, L., Horvat Tišlar, M., Crnković, I., Čulić, A., Žura, N., Matejčić, A., Bušac, L., Dobrić, D. & Gudek, D. (2019) B-kolegij fizioterapijska procjena - prikaz mješovitog tipa učenja i poučavanja. U: Lučanin, D. (ur.)Knjiga sažetaka.
@article{article, author = {Jaku\v{s}, Lukrecija and Horvat Ti\v{s}lar, Marina and Crnkovi\'{c}, Ivana and \v{C}uli\'{c}, Ana and \v{Z}ura, Nikolino and Matej\v{c}i\'{c}, Andrej and Bu\v{s}ac, Lea and Dobri\'{c}, Darija and Gudek, Dragan}, editor = {Lu\v{c}anin, D.}, year = {2019}, pages = {37-37}, keywords = {fizioterapijska procjena, e-u\v{c}enje, studij fizioterapije}, isbn = {978-953-6239-65-8}, title = {B-kolegij fizioterapijska procjena - prikaz mje\v{s}ovitog tipa u\v{c}enja i pou\v{c}avanja}, keyword = {fizioterapijska procjena, e-u\v{c}enje, studij fizioterapije}, publisher = {Zdravstveno veleu\v{c}ili\v{s}te Zagreb}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }
@article{article, author = {Jaku\v{s}, Lukrecija and Horvat Ti\v{s}lar, Marina and Crnkovi\'{c}, Ivana and \v{C}uli\'{c}, Ana and \v{Z}ura, Nikolino and Matej\v{c}i\'{c}, Andrej and Bu\v{s}ac, Lea and Dobri\'{c}, Darija and Gudek, Dragan}, editor = {Lu\v{c}anin, D.}, year = {2019}, pages = {37-37}, keywords = {physiotherapy assessment, e-learning, physiotherapy study}, isbn = {978-953-6239-65-8}, title = {B-course physiotherapy assessment - demonstration of a mixed type of learning and teaching}, keyword = {physiotherapy assessment, e-learning, physiotherapy study}, publisher = {Zdravstveno veleu\v{c}ili\v{s}te Zagreb}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font