Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1058307

Uloga društvenih mreža u visokom obrazovanju


Crnković, Ivana; Železnik, Danica
Uloga društvenih mreža u visokom obrazovanju // Povezivanje obrazovanja i najbolje prakse
Zagreb: Zdravstveno veleučilište Zagreb, 2017. str. 53-53 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, stručni)


CROSBI ID: 1058307 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Uloga društvenih mreža u visokom obrazovanju
(The role of social networks in higher education)

Autori
Crnković, Ivana ; Železnik, Danica

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni

Izvornik
Povezivanje obrazovanja i najbolje prakse / - Zagreb : Zdravstveno veleučilište Zagreb, 2017, 53-53

Skup
Povezivanje obrazovanja i najbolje prakse

Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 20.03.2017. - 21.03.2017

Vrsta sudjelovanja
Poster

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
društvene mreže ; visokoškolsko obrazovanje ; e-učenje
(social networks ; higher education ; e-learning)

Sažetak
Društvene mreže u 21. stoljeću zauzimaju centralno mjesto u suvremenoj elektroničkoj komunikaciji, prvenstveno kao medij koji omogućuje brz i stalan izvor informacija. Korisnici se društvenim mrežama koriste u slobodno vrijeme i sve više u poslovanju i visokom obrazovanju. Društvene mreže koristan su medij koji olakšava pristup sadržajima potrebnima kod samostalnog učenja. Cilj ovog istraživanja bio je ispitati korištenje i ulogu društvenih mreža u procesu visokog obrazovanja. U radu je primijenjena kvantitativna metodologija. U istraživanju je sudjelovalo 143 studenata prve, druge i treće godine preddiplomskoga stručnog studija fizioterapije u dobi od 20 do 38 godine koji su aktivni korisnici društvenih mreža. Za potrebe ovog istraživanja upotrijebljen je upitnik Facebook skala korištenja (FIS) autora Ellison i sur. Na ukupnom uzorku 89 % studenata aktivni su korisnici društvene mreže Facebook. Prema rezultatima dobivenima u ovom istraživanju više od 50 % studenata smatra da društvene mreže olakšavaju komunikaciju i razmjenu informacija povezanih s procesom učenja. Korištenje društvenom mrežom Facebook dio je svakodnevnih aktivnosti kod 61 % studenata koji su sudjelovali u ovom istraživanju, dok se jedna trećina studenata smatra članom Facebook zajednice. Rezultati ovog istraživanja upućuju na važnost razvoja smjernica povezanih s unaprjeđenjem kvalitete nastavnog procesa kroz korištenje društvenim mrežama u e- obrazovanju. Kroz aplikacije i grupe studenata, društvene mreže korisna su tehnološka platforma i poticajno obrazovno okružje, koje se temelji na razvoju kompetentnosti i odgovornosti njihovih korisnika, uz uvjet da se komunikacija i e-učenje odvijaju u kontroliranim uvjetima.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Zdravstveno veleučilište, Zagreb

Profili:

Avatar Url Ivana Crnković (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Crnković, Ivana; Železnik, Danica
Uloga društvenih mreža u visokom obrazovanju // Povezivanje obrazovanja i najbolje prakse
Zagreb: Zdravstveno veleučilište Zagreb, 2017. str. 53-53 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, stručni)
Crnković, I. & Železnik, D. (2017) Uloga društvenih mreža u visokom obrazovanju. U: Povezivanje obrazovanja i najbolje prakse.
@article{article, author = {Crnkovi\'{c}, Ivana and \v{Z}eleznik, Danica}, year = {2017}, pages = {53-53}, keywords = {dru\v{s}tvene mre\v{z}e, visoko\v{s}kolsko obrazovanje, e-u\v{c}enje}, title = {Uloga dru\v{s}tvenih mre\v{z}a u visokom obrazovanju}, keyword = {dru\v{s}tvene mre\v{z}e, visoko\v{s}kolsko obrazovanje, e-u\v{c}enje}, publisher = {Zdravstveno veleu\v{c}ili\v{s}te Zagreb}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }
@article{article, author = {Crnkovi\'{c}, Ivana and \v{Z}eleznik, Danica}, year = {2017}, pages = {53-53}, keywords = {social networks, higher education, e-learning}, title = {The role of social networks in higher education}, keyword = {social networks, higher education, e-learning}, publisher = {Zdravstveno veleu\v{c}ili\v{s}te Zagreb}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font