Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1058045

Istraživačko izvanučioničko učenje kao način usvajanja temeljnih prirodoslovnih koncepata kroz obrazovne cikluse


Ištvanović, Josipa
Istraživačko izvanučioničko učenje kao način usvajanja temeljnih prirodoslovnih koncepata kroz obrazovne cikluse, 2019., diplomski rad, Odjel za biologiju, Osijek


CROSBI ID: 1058045 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Istraživačko izvanučioničko učenje kao način usvajanja temeljnih prirodoslovnih koncepata kroz obrazovne cikluse
(INQUIRY-BASED OUTDOOR LEARNING AS A WAY OF ADOPTING BASIC NATURAL SCIENCE CONCEPTS THROUGH EDUCATIONAL CYCLES Josipa Iš)

Autori
Ištvanović, Josipa

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad

Fakultet
Odjel za biologiju

Mjesto
Osijek

Datum
09.10

Godina
2019

Stranica
116

Mentor
Doc.dr.sc. Irena Labak

Ključne riječi
Predmetni kurikulum, prirodoznanstvena pismenost, odgojno obrazovni ishodi , aktivno učenje
(subject curriculum, science literacy, educational outcomes, active learning)

Sažetak
Prirodoznanstveni pristup kao skup različitih vještina koje razvijaju kompetenciju prirodoznanstvene pismenosti utkan je u prirodoslovno područje kurikuluma. Navedeni pristup omogućava stjecanje znanja i razvijanje ideja opažanjem i promatranjem prirode, mjerenjem i zaključivanjem. Cilj diplomskog rada je izraditi prijedloge priprema za usvajanje koncepata iz nastavnih predmeta Priroda i društvo, Priroda i Biologija izvanučioničkim istraživačkim učenjem za sve odgojno obrazovne cikluse te prikupiti povratne informacije učitelja i nastavnika o spremnosti učenika za izvođenje nastave po predloženim pripremama. Izrada prijedloga pripreme započela je analizom predmetnih kurikuluma i kurikuluma međupredmetnih tema te je uslijedilo osmišljavanje koncepata, izdvajanje propisanih ishoda iz predmetnih kurikuluma te izrada prijedloga priprema. Povratne informacije prikupljene su intervjujem nakon što su učitelji i nastavnici analizirali prijedloge priprema. Analizom odgovora vidljiva je procjena učitelja i nastavnika o učenicima kao najspremnijim u opažanju prirode i raspravljanju tijekom odvijanja izvanučioničkog istraživačkog učenja. Nastavnici kasnijih odgojno obrazovnih ciklusa kao slabosti učenika navode nemogućnost samostalnog postavljanja istraživačkog pitanja i hipoteze. Kao razlog navode sadržajno usmjeren dosadašnji Nastavni plan i program. Uvođenjem novih predmetnih kurikuluma predviđaju veću mogućnost provođenja izvanučioničnog istraživačkog učenja. U procjeni vlastite prakse izvođenja izvanučioničkog istraživačkog učenja navode da ju povremeno provode te da su potrebne vještine i sposobnosti slabo stekli prilikom inicijalnog obrazovanja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Biologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Osijeku - Odjel za biologiju

Profili:

Avatar Url Irena Labak (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Ištvanović, Josipa
Istraživačko izvanučioničko učenje kao način usvajanja temeljnih prirodoslovnih koncepata kroz obrazovne cikluse, 2019., diplomski rad, Odjel za biologiju, Osijek
Ištvanović, J. (2019) 'Istraživačko izvanučioničko učenje kao način usvajanja temeljnih prirodoslovnih koncepata kroz obrazovne cikluse', diplomski rad, Odjel za biologiju, Osijek.
@phdthesis{phdthesis, author = {I\v{s}tvanovi\'{c}, Josipa}, year = {2019}, pages = {116}, keywords = {Predmetni kurikulum, prirodoznanstvena pismenost, odgojno obrazovni ishodi , aktivno u\v{c}enje}, title = {Istra\v{z}iva\v{c}ko izvanu\v{c}ioni\v{c}ko u\v{c}enje kao na\v{c}in usvajanja temeljnih prirodoslovnih koncepata kroz obrazovne cikluse}, keyword = {Predmetni kurikulum, prirodoznanstvena pismenost, odgojno obrazovni ishodi , aktivno u\v{c}enje}, publisherplace = {Osijek} }
@phdthesis{phdthesis, author = {I\v{s}tvanovi\'{c}, Josipa}, year = {2019}, pages = {116}, keywords = {subject curriculum, science literacy, educational outcomes, active learning}, title = {INQUIRY-BASED OUTDOOR LEARNING AS A WAY OF ADOPTING BASIC NATURAL SCIENCE CONCEPTS THROUGH EDUCATIONAL CYCLES Josipa I\v{s}}, keyword = {subject curriculum, science literacy, educational outcomes, active learning}, publisherplace = {Osijek} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font