Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1055595

Cjeloživotno učenje mladih u kontekstu javnih politika – europska perspektiva


Bouillet, Dejana; Domović, Vlatka; Pažur, Monika
Cjeloživotno učenje mladih u kontekstu javnih politika – europska perspektiva // Revija za socijalnu politiku, 27 (2020), 1; 1-16 doi:10.3935/rsp.v27i1.1635 (domaća recenzija, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 1055595 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Cjeloživotno učenje mladih u kontekstu javnih politika – europska perspektiva
(LIFELONG LEARNING OF YOUNG ADULTS IN THE CONTEXT OF PUBLIC POLICIES – A EUROPEAN PERSPECTIVE)

Autori
Bouillet, Dejana ; Domović, Vlatka ; Pažur, Monika

Izvornik
Revija za socijalnu politiku (1330-2965) 27 (2020), 1; 1-16

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
javne politike, cjeloživotno učenje, mladi, Europa
(policy, lifelong learning, young adults, Europe)

Sažetak
U radu se analiziraju 134 javne politike koje adresiraju cjeloživotno učenje mladih u devet zemalja uključenih u projekt ‘Javne politike koje podržavaju mlade u njihovom životnom putu - Komparativna analiza cjeloživotnog učenja i uključivanja u obrazovanje i rad u Europi’ (YOUNG_ADULLLT). Projekt je razvijen u okviru EU okvirnog programa za istraživanje i inovacije HORISON 2020. Analiza se temelji na tri teorijska koncepta – kulturna politička ekonomija, teorija životnog puta i upravljanje. Cilj analize je utvrđivanje načina na koje je cjeloživotno učenje operacionalizirano i implementirano u javnim politikama u sustavima obrazovanja, zapošljavanja i socijalne zaštite mladih. Analiza pokazuje razlike među zemljama koje su posljedica različitih društvenih i ekonomskih okolnosti. Procedure formuliranja politika kreću se od centraliziranih do decentraliziranih. Ciljevi javnih politika cjeloživotnog učenja su trostruki – obrazovni, ekonomski i socijalni, pri čemu njihova zastupljenost varira od zemlje do zemlje. Razine i mehanizmi koordinacije cjeloživotnog učenja također nisu istovjetni te su prepoznate razlike među zemljama s obzirom na centralno upravljani lokalizam, laissez faire i demokratski lokalizam.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Vlatka Domović (autor)

Avatar Url Dejana Bouillet (autor)

Avatar Url Monika Pažur (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

doi hrcak.srce.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Bouillet, Dejana; Domović, Vlatka; Pažur, Monika
Cjeloživotno učenje mladih u kontekstu javnih politika – europska perspektiva // Revija za socijalnu politiku, 27 (2020), 1; 1-16 doi:10.3935/rsp.v27i1.1635 (domaća recenzija, članak, znanstveni)
Bouillet, D., Domović, V. & Pažur, M. (2020) Cjeloživotno učenje mladih u kontekstu javnih politika – europska perspektiva. Revija za socijalnu politiku, 27 (1), 1-16 doi:10.3935/rsp.v27i1.1635.
@article{article, author = {Bouillet, Dejana and Domovi\'{c}, Vlatka and Pa\v{z}ur, Monika}, year = {2020}, pages = {1-16}, DOI = {10.3935/rsp.v27i1.1635}, keywords = {javne politike, cjelo\v{z}ivotno u\v{c}enje, mladi, Europa}, journal = {Revija za socijalnu politiku}, doi = {10.3935/rsp.v27i1.1635}, volume = {27}, number = {1}, issn = {1330-2965}, title = {Cjelo\v{z}ivotno u\v{c}enje mladih u kontekstu javnih politika – europska perspektiva}, keyword = {javne politike, cjelo\v{z}ivotno u\v{c}enje, mladi, Europa} }
@article{article, author = {Bouillet, Dejana and Domovi\'{c}, Vlatka and Pa\v{z}ur, Monika}, year = {2020}, pages = {1-16}, DOI = {10.3935/rsp.v27i1.1635}, keywords = {policy, lifelong learning, young adults, Europe}, journal = {Revija za socijalnu politiku}, doi = {10.3935/rsp.v27i1.1635}, volume = {27}, number = {1}, issn = {1330-2965}, title = {LIFELONG LEARNING OF YOUNG ADULTS IN THE CONTEXT OF PUBLIC POLICIES – A EUROPEAN PERSPECTIVE}, keyword = {policy, lifelong learning, young adults, Europe} }

Časopis indeksira:


  • Web of Science Core Collection (WoSCC)
    • Social Science Citation Index (SSCI)
    • SCI-EXP, SSCI i/ili A&HCI
  • Scopus


Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • Francis
  • Geobase
  • International Bibliography of the Social Sciences (IBSS)
  • Social Services Abstracts
  • Sociological Abstracts
  • Worldwide Political Science Abstracts
  • Social Care Online
  • ERIH PLUS
  • Directory of Open Access Journals
  • Social Science Citation Index, Social Scisearch
  • Journal Citation Reports/Social Sciences Edition


Citati:





    Contrast
    Increase Font
    Decrease Font
    Dyslexic Font