Pregled bibliografske jedinice broj: 1055595
Cjeloživotno učenje mladih u kontekstu javnih politika – europska perspektiva
Cjeloživotno učenje mladih u kontekstu javnih politika – europska perspektiva // Revija za socijalnu politiku, 27 (2020), 1; 1-16 doi:10.3935/rsp.v27i1.1635 (domaća recenzija, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 1055595 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Cjeloživotno učenje mladih u kontekstu javnih
politika – europska perspektiva
(LIFELONG LEARNING OF YOUNG ADULTS IN THE CONTEXT
OF PUBLIC POLICIES – A EUROPEAN PERSPECTIVE)
Autori
Bouillet, Dejana ; Domović, Vlatka ; Pažur, Monika
Izvornik
Revija za socijalnu politiku (1330-2965) 27
(2020), 1;
1-16
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
javne politike, cjeloživotno učenje, mladi, Europa
(policy, lifelong learning, young adults, Europe)
Sažetak
U radu se analiziraju 134 javne politike koje adresiraju cjeloživotno učenje mladih u devet zemalja uključenih u projekt ‘Javne politike koje podržavaju mlade u njihovom životnom putu - Komparativna analiza cjeloživotnog učenja i uključivanja u obrazovanje i rad u Europi’ (YOUNG_ADULLLT). Projekt je razvijen u okviru EU okvirnog programa za istraživanje i inovacije HORISON 2020. Analiza se temelji na tri teorijska koncepta – kulturna politička ekonomija, teorija životnog puta i upravljanje. Cilj analize je utvrđivanje načina na koje je cjeloživotno učenje operacionalizirano i implementirano u javnim politikama u sustavima obrazovanja, zapošljavanja i socijalne zaštite mladih. Analiza pokazuje razlike među zemljama koje su posljedica različitih društvenih i ekonomskih okolnosti. Procedure formuliranja politika kreću se od centraliziranih do decentraliziranih. Ciljevi javnih politika cjeloživotnog učenja su trostruki – obrazovni, ekonomski i socijalni, pri čemu njihova zastupljenost varira od zemlje do zemlje. Razine i mehanizmi koordinacije cjeloživotnog učenja također nisu istovjetni te su prepoznate razlike među zemljama s obzirom na centralno upravljani lokalizam, laissez faire i demokratski lokalizam.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- Web of Science Core Collection (WoSCC)
- Social Science Citation Index (SSCI)
- SCI-EXP, SSCI i/ili A&HCI
- Scopus
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- Francis
- Geobase
- International Bibliography of the Social Sciences (IBSS)
- Social Services Abstracts
- Sociological Abstracts
- Worldwide Political Science Abstracts
- Social Care Online
- ERIH PLUS
- Directory of Open Access Journals
- Social Science Citation Index, Social Scisearch
- Journal Citation Reports/Social Sciences Edition