Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 105552

Marketing pristup izradi strategije gospodarskog razvitka Republike Hrvatske


Baban, Ljubomir; Ivić, Kata
Marketing pristup izradi strategije gospodarskog razvitka Republike Hrvatske // XVII. Kongres CROMAR-a: Marketing države i marketing hrvatske države
Zagreb: Hrvatska udruga za marketing (CROMAR), 2001. str. 85-90 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 105552 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Marketing pristup izradi strategije gospodarskog razvitka Republike Hrvatske
(Marketing approach the elaboration of strategy of economic development of Republic Croatia)

Autori
Baban, Ljubomir ; Ivić, Kata

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
XVII. Kongres CROMAR-a: Marketing države i marketing hrvatske države / - Zagreb : Hrvatska udruga za marketing (CROMAR), 2001, 85-90

Skup
Marketing države i Marketing hrvatske države

Mjesto i datum
Pula, Hrvatska, 15.11.2001. - 16.11.2001

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
Republika Hrvatska; Vlada Republike Hrvatske; strategija gospodarskog razvitka; WTO; Europska unija
(Republic Croatia; Croatian government; strategy of economic development; WTO; European Union)

Sažetak
U suvremenom svjetskom gospodarstvu danas dominiraju tzv. miješana gospodarstva (tzv. mixed economy). Naime, u svijetu ne postoje čista tržišna gospodarstva u smislu učenja fiziokrtizma i klasične političke ekonomije. Nakon velike svjetske krize (1929.-1933.) pod utjecajem J.M. keynesa država dobiva veću ulogu u reguliranju odnosa u društvenoj reprodukciji. Drugim riječim, u oblastima gdje je tržište imperfektno, država bi takve oblasti regulirala svojom ekonomskom politikom. Međutim, treba posebno istaknuti da država mora biti samo korektivni mehanizam tržišnog mehanizma. Programom rada Vlade Republike Hrvatske za razdoblje 2000.-2004. godine predviđena je izrada Strategije razvitka gospodarstva Republike Hrvatske. Istraživanja za potrebe izrade Strategije razvitka gospodarstva Republike Hrvatske su u tijeku. Na izradi Strategije sudjeluju brojni znanstveni i stručni suradnici. Strategija gospodarskog razvitka Republike Hrvatske trebala bi uzeti u obzir nekoliko bitnih činjenica: 1. Gospodarstvo Republike Hrvatske nalazi se u recesiji, 2. Resursi Republike Hrvatske nedovoljno su korišteni, a posebno stanovništvo, 3. Republika Hrvatska ima nepovoljne razmjenske odnose s inozemstvom, 4. Prijem Republike Hrvatske u WTO i pridruživanje s Europskom unijom traži još veću otvorenost gospodarstva Republike Hrvatske prema inozemstvu, itd. autori ovog rada pristupit će ocjeni Strategije gospodarskog razvitka Republike Hrvatske s marketing stajališta.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
010002

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Osijek

Profili:

Avatar Url Kata Ivić (autor)

Avatar Url Ljubomir Baban (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Baban, Ljubomir; Ivić, Kata
Marketing pristup izradi strategije gospodarskog razvitka Republike Hrvatske // XVII. Kongres CROMAR-a: Marketing države i marketing hrvatske države
Zagreb: Hrvatska udruga za marketing (CROMAR), 2001. str. 85-90 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Baban, L. & Ivić, K. (2001) Marketing pristup izradi strategije gospodarskog razvitka Republike Hrvatske. U: XVII. Kongres CROMAR-a: Marketing države i marketing hrvatske države.
@article{article, author = {Baban, Ljubomir and Ivi\'{c}, Kata}, year = {2001}, pages = {85-90}, keywords = {Republika Hrvatska, Vlada Republike Hrvatske, strategija gospodarskog razvitka, WTO, Europska unija}, title = {Marketing pristup izradi strategije gospodarskog razvitka Republike Hrvatske}, keyword = {Republika Hrvatska, Vlada Republike Hrvatske, strategija gospodarskog razvitka, WTO, Europska unija}, publisher = {Hrvatska udruga za marketing (CROMAR)}, publisherplace = {Pula, Hrvatska} }
@article{article, author = {Baban, Ljubomir and Ivi\'{c}, Kata}, year = {2001}, pages = {85-90}, keywords = {Republic Croatia, Croatian government, strategy of economic development, WTO, European Union}, title = {Marketing approach the elaboration of strategy of economic development of Republic Croatia}, keyword = {Republic Croatia, Croatian government, strategy of economic development, WTO, European Union}, publisher = {Hrvatska udruga za marketing (CROMAR)}, publisherplace = {Pula, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font