Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1055107

Mrežni marketing na primjeru poduzeća Amway


Alvađ, Saša
Mrežni marketing na primjeru poduzeća Amway, 2018., diplomski rad, diplomski, Odjel za ekonomiju, Koprivnica


CROSBI ID: 1055107 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Mrežni marketing na primjeru poduzeća Amway
(Network marketing on example of the company Amway)

Autori
Alvađ, Saša

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Odjel za ekonomiju

Mjesto
Koprivnica

Datum
25.05

Godina
2018

Stranica
64

Mentor
Rončević, Ante

Ključne riječi
mrežni marketing ; MLM ; član ; plan ; naknada
(network marketing ; MLM ; member ; plan ; fee)

Sažetak
Mrežni marketing još se naziva i višerazinski marketing (eng. multi-level marketing, kratica MLM), a uključuje pružanje dobara i usluga izravno potrošačima na temelju individualnih kontakata, obično kod kuće klijenata, na radnom mjestu ili na drugim mjestima izvan stalnih poslovnica s maloprodajnim mjestom. Mrežni marketing zapravo je direktna prodaja s kojom ima niz sličnosti. Razlika je u tome što se direktna prodaja odnosi se na metodu distribucije, dok se multi-level marketing posebno odnosi na vrstu plana naknada u direktnoj prodaji. Članovi MLM poduzeća mogu zaraditi novac na dva načina: prvi je direktnom prodajom proizvoda, dok se drugi način odnosi na zapošljavanje i obučavanje drugih ljudi da postanu novi članovi, tj. postotkom prodaje novih članova. Često se mrežni marketing poistovjećuje s prodajnom piramidom koja predstavlja ilegalnu organizaciju prodaje. Jedan od glavnih razloga tome je da se ilegalni sustav predstavlja kao MLM sustav. Razlika između prodajne piramide i multi- level marketinga je u tome što prodajna piramida nema mogućnost distribucije proizvoda ili pružanja usluga, pa ako nema prodaje proizvoda, nemoguće je govoriti o bilo kakvom marketingu. Da bi se bolje shvatila razlika između ilegalnih piramidalnih sustava i strukture mrežnog marketinga, potrebno je razumjeti pravila funkcioniranja planova nagrađivanja u multi-level marketingu. Mnogi govore da je multi-level marketing najproduktivniji način plasmana roba i usluga. Zadatak ovog rada je razjasniti što je to mrežni marketing, kako funkcionira sustav naknada u mrežnom marketingu, te provesti istraživanje na temu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište Sjever, Koprivnica

Profili:

Avatar Url Ante Rončević (mentor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

repozitorij.unin.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Alvađ, Saša
Mrežni marketing na primjeru poduzeća Amway, 2018., diplomski rad, diplomski, Odjel za ekonomiju, Koprivnica
Alvađ, S. (2018) 'Mrežni marketing na primjeru poduzeća Amway', diplomski rad, diplomski, Odjel za ekonomiju, Koprivnica.
@phdthesis{phdthesis, author = {Alva\dj, Sa\v{s}a}, year = {2018}, pages = {64}, keywords = {mre\v{z}ni marketing, MLM, \v{c}lan, plan, naknada}, title = {Mre\v{z}ni marketing na primjeru poduze\'{c}a Amway}, keyword = {mre\v{z}ni marketing, MLM, \v{c}lan, plan, naknada}, publisherplace = {Koprivnica} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Alva\dj, Sa\v{s}a}, year = {2018}, pages = {64}, keywords = {network marketing, MLM, member, plan, fee}, title = {Network marketing on example of the company Amway}, keyword = {network marketing, MLM, member, plan, fee}, publisherplace = {Koprivnica} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font