Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1055103

Gerilski marketing u suvremenom društvu


Lapčević, Valentina
Gerilski marketing u suvremenom društvu, 2018., diplomski rad, diplomski, Odjel za ekonomiju, Koprivnica


CROSBI ID: 1055103 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Gerilski marketing u suvremenom društvu
(Guerrilla marketing in contemporary society)

Autori
Lapčević, Valentina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Odjel za ekonomiju

Mjesto
Koprivnica

Datum
15.03

Godina
2018

Stranica
75

Mentor
Rončević, Ante

Ključne riječi
gerilski marketing ; mala ulaganja ; mala poduzeća ; oglašavanje ; kreativnost
(marketing guerrilla ; small investments ; small businesses ; advertising ; creativity)

Sažetak
Pojavom velikih multinacionalnih kompanija malim i srednjim poduzećima postajalo je sve teže održati korak i bilježiti pozitivne poslovne rezultate. Ukoliko se tome doda dugotrajna recesija nimalo ne čudi činjenica da je veliki broj malih i srednjih poduzeća u takvim uvjetima morao povući se sa poslovne scene. Za one koji su nekako opstali, kao i za nova poduzeća koja su tek počinjala tražiti svoje mjesto pod suncem, bilo je neophodno pronaći način pomoću kojeg mogu privući pažnju potencijalnih korisnika svojih proizvoda i usluga a da pritom ne moraju izdvajati ogromne svote novca. Mnogima je to uspjelo upotrebom metoda i alata gerilskog marketinga. Minimalna ulaganja uz maksimalni učinak mogla su dati rezultate ukoliko su bila praćena velikom dozom originalnosti, kreativnosti, maštovitosti, humora i inovativnosti. Ponuditi nešto novo i drugačije od tradicionalnih načina oglašavanja, uz uspostavljanje i održavanje dvosmjerne komunikacije sa korisnicima pokazalo se kao vrlo uspješan potez. Postizanje efekta zabave, osjećaja važnosti, iznenađenja ili čak šoka kod ljudi je stvaralo želju da doživljeno prenose dalje ostvarujući na taj način i postizanje efekta rasprostranjenosti. Marketinška poruka koja malo košta, biva brzo prihvaćena od strane ljudi i da se nezaustavljivo širi san je svake tvrtke. Stoga nije čudo da se veliki broj malih i srednjih poduzeća danas opredjeljuje upravo za metode i alate gerilskog marketinga.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište Sjever, Koprivnica

Profili:

Avatar Url Ante Rončević (mentor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

repozitorij.unin.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Lapčević, Valentina
Gerilski marketing u suvremenom društvu, 2018., diplomski rad, diplomski, Odjel za ekonomiju, Koprivnica
Lapčević, V. (2018) 'Gerilski marketing u suvremenom društvu', diplomski rad, diplomski, Odjel za ekonomiju, Koprivnica.
@phdthesis{phdthesis, author = {Lap\v{c}evi\'{c}, Valentina}, year = {2018}, pages = {75}, keywords = {gerilski marketing, mala ulaganja, mala poduze\'{c}a, ogla\v{s}avanje, kreativnost}, title = {Gerilski marketing u suvremenom dru\v{s}tvu}, keyword = {gerilski marketing, mala ulaganja, mala poduze\'{c}a, ogla\v{s}avanje, kreativnost}, publisherplace = {Koprivnica} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Lap\v{c}evi\'{c}, Valentina}, year = {2018}, pages = {75}, keywords = {marketing guerrilla, small investments, small businesses, advertising, creativity}, title = {Guerrilla marketing in contemporary society}, keyword = {marketing guerrilla, small investments, small businesses, advertising, creativity}, publisherplace = {Koprivnica} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font