Pregled bibliografske jedinice broj: 1055103
Gerilski marketing u suvremenom društvu
Gerilski marketing u suvremenom društvu, 2018., diplomski rad, diplomski, Odjel za ekonomiju, Koprivnica
CROSBI ID: 1055103 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Gerilski marketing u suvremenom društvu
(Guerrilla marketing in contemporary society)
Autori
Lapčević, Valentina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Odjel za ekonomiju
Mjesto
Koprivnica
Datum
15.03
Godina
2018
Stranica
75
Mentor
Rončević, Ante
Ključne riječi
gerilski marketing ; mala ulaganja ; mala poduzeća ; oglašavanje ; kreativnost
(marketing guerrilla ; small investments ; small businesses ; advertising ; creativity)
Sažetak
Pojavom velikih multinacionalnih kompanija malim i srednjim poduzećima postajalo je sve teže održati korak i bilježiti pozitivne poslovne rezultate. Ukoliko se tome doda dugotrajna recesija nimalo ne čudi činjenica da je veliki broj malih i srednjih poduzeća u takvim uvjetima morao povući se sa poslovne scene. Za one koji su nekako opstali, kao i za nova poduzeća koja su tek počinjala tražiti svoje mjesto pod suncem, bilo je neophodno pronaći način pomoću kojeg mogu privući pažnju potencijalnih korisnika svojih proizvoda i usluga a da pritom ne moraju izdvajati ogromne svote novca. Mnogima je to uspjelo upotrebom metoda i alata gerilskog marketinga. Minimalna ulaganja uz maksimalni učinak mogla su dati rezultate ukoliko su bila praćena velikom dozom originalnosti, kreativnosti, maštovitosti, humora i inovativnosti. Ponuditi nešto novo i drugačije od tradicionalnih načina oglašavanja, uz uspostavljanje i održavanje dvosmjerne komunikacije sa korisnicima pokazalo se kao vrlo uspješan potez. Postizanje efekta zabave, osjećaja važnosti, iznenađenja ili čak šoka kod ljudi je stvaralo želju da doživljeno prenose dalje ostvarujući na taj način i postizanje efekta rasprostranjenosti. Marketinška poruka koja malo košta, biva brzo prihvaćena od strane ljudi i da se nezaustavljivo širi san je svake tvrtke. Stoga nije čudo da se veliki broj malih i srednjih poduzeća danas opredjeljuje upravo za metode i alate gerilskog marketinga.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija