Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1054846

Fotografija kao element kampanje na društvenim mrežama


Žeželj, Teo; Rončević, Ante; Mikota, Miroslav
Fotografija kao element kampanje na društvenim mrežama // 20. Međunarodna konferencija tiskarstva, dizajna i grafičkih komunikacija, Blaž Baromić 2016 / Mikota, Miroslav (ur.).
Senj: Hrvatsko društvo grafičara, 2016. str. 74-74 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)


CROSBI ID: 1054846 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Fotografija kao element kampanje na društvenim mrežama
(Photography as an element of social network campaigns)

Autori
Žeželj, Teo ; Rončević, Ante ; Mikota, Miroslav

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Izvornik
20. Međunarodna konferencija tiskarstva, dizajna i grafičkih komunikacija, Blaž Baromić 2016 / Mikota, Miroslav - Senj : Hrvatsko društvo grafičara, 2016, 74-74

ISBN
9-771848-614001

Skup
Zbornik sažetaka 20. Međunarodna konferencija tiskarstva, dizajna i grafičkih komunikacija, Blaž Baromić 2016

Mjesto i datum
Senj, Hrvatska, 07.09.2016. - 10.09.2016

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
fotografija, društvene mreže, predizborne kampanje, komunikacija
(photography, social network, election campaigns, communications)

Sažetak
Fotografija je vrlo brzo zauzela svoje mjesto u oglašavanju na društvenim mrežama koje zbog velikog broja korisnika imaju sve veći utjecaj na javno mnijenje. Tako su u okviru društvenih mreža važno mjesto zauzele i stranice različitih političkih aktera koji koriste takve platforme za slanje političkih poruka. Ta se praksa posebno ističe u vrijeme predizbornih kampanja tijekom kojih političke stranke nastoje korištenjem društvenih mreža kao neposrednog načina komuniciranja s biračima utjecati na njihovu odluku bilo dijeljenjem tekstualnog sadržaja ili pak drugih multimedijskih sadržaja. Fotografija kao visokoikonični medij u tom aspektu ima važnu ulogu jer omogućava slanje jednostavne i snažne poruke kojom se lako dopire do korisnika, no pri tome je potrebno voditi računa o nekim osnovnim pravilima kojih se fotograf mora pridržavati kako bi uspio u namjeri da prenese željenu poruku na jasan i nedvosmislen način.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija, Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Grafički fakultet, Zagreb,
Sveučilište Sjever, Koprivnica

Profili:

Avatar Url Teo Žeželj (autor)

Avatar Url Miroslav Mikota (autor)

Avatar Url Ante Rončević (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Žeželj, Teo; Rončević, Ante; Mikota, Miroslav
Fotografija kao element kampanje na društvenim mrežama // 20. Međunarodna konferencija tiskarstva, dizajna i grafičkih komunikacija, Blaž Baromić 2016 / Mikota, Miroslav (ur.).
Senj: Hrvatsko društvo grafičara, 2016. str. 74-74 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
Žeželj, T., Rončević, A. & Mikota, M. (2016) Fotografija kao element kampanje na društvenim mrežama. U: Mikota, M. (ur.)20. Međunarodna konferencija tiskarstva, dizajna i grafičkih komunikacija, Blaž Baromić 2016.
@article{article, author = {\v{Z}e\v{z}elj, Teo and Ron\v{c}evi\'{c}, Ante and Mikota, Miroslav}, editor = {Mikota, M.}, year = {2016}, pages = {74-74}, keywords = {fotografija, dru\v{s}tvene mre\v{z}e, predizborne kampanje, komunikacija}, isbn = {9-771848-614001}, title = {Fotografija kao element kampanje na dru\v{s}tvenim mre\v{z}ama}, keyword = {fotografija, dru\v{s}tvene mre\v{z}e, predizborne kampanje, komunikacija}, publisher = {Hrvatsko dru\v{s}tvo grafi\v{c}ara}, publisherplace = {Senj, Hrvatska} }
@article{article, author = {\v{Z}e\v{z}elj, Teo and Ron\v{c}evi\'{c}, Ante and Mikota, Miroslav}, editor = {Mikota, M.}, year = {2016}, pages = {74-74}, keywords = {photography, social network, election campaigns, communications}, isbn = {9-771848-614001}, title = {Photography as an element of social network campaigns}, keyword = {photography, social network, election campaigns, communications}, publisher = {Hrvatsko dru\v{s}tvo grafi\v{c}ara}, publisherplace = {Senj, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font