Pregled bibliografske jedinice broj: 1054846
Fotografija kao element kampanje na društvenim mrežama
Fotografija kao element kampanje na društvenim mrežama // 20. Međunarodna konferencija tiskarstva, dizajna i grafičkih komunikacija, Blaž Baromić 2016 / Mikota, Miroslav (ur.).
Senj: Hrvatsko društvo grafičara, 2016. str. 74-74 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 1054846 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Fotografija kao element kampanje na društvenim mrežama
(Photography as an element of social network campaigns)
Autori
Žeželj, Teo ; Rončević, Ante ; Mikota, Miroslav
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
20. Međunarodna konferencija tiskarstva, dizajna i grafičkih komunikacija, Blaž Baromić 2016
/ Mikota, Miroslav - Senj : Hrvatsko društvo grafičara, 2016, 74-74
ISBN
9-771848-614001
Skup
Zbornik sažetaka 20. Međunarodna konferencija tiskarstva, dizajna i grafičkih komunikacija, Blaž Baromić 2016
Mjesto i datum
Senj, Hrvatska, 07.09.2016. - 10.09.2016
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
fotografija, društvene mreže, predizborne kampanje, komunikacija
(photography, social network, election campaigns, communications)
Sažetak
Fotografija je vrlo brzo zauzela svoje mjesto u oglašavanju na društvenim mrežama koje zbog velikog broja korisnika imaju sve veći utjecaj na javno mnijenje. Tako su u okviru društvenih mreža važno mjesto zauzele i stranice različitih političkih aktera koji koriste takve platforme za slanje političkih poruka. Ta se praksa posebno ističe u vrijeme predizbornih kampanja tijekom kojih političke stranke nastoje korištenjem društvenih mreža kao neposrednog načina komuniciranja s biračima utjecati na njihovu odluku bilo dijeljenjem tekstualnog sadržaja ili pak drugih multimedijskih sadržaja. Fotografija kao visokoikonični medij u tom aspektu ima važnu ulogu jer omogućava slanje jednostavne i snažne poruke kojom se lako dopire do korisnika, no pri tome je potrebno voditi računa o nekim osnovnim pravilima kojih se fotograf mora pridržavati kako bi uspio u namjeri da prenese željenu poruku na jasan i nedvosmislen način.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija, Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Grafički fakultet, Zagreb,
Sveučilište Sjever, Koprivnica