Pregled bibliografske jedinice broj: 1054786
Digitalna transformacija marketinga i uloga potrošača
Digitalna transformacija marketinga i uloga potrošača // 4th International Scientific and Professional Conference (CRODMA 2019, Book of Papers, THEME: MARKETING 4.0
Varaždin: Hrvatska udruga za direktni i interaktivni marketing (CRODMA ), 2019. str. 184-197 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1054786 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Digitalna transformacija marketinga i uloga
potrošača
(Digital transformation of marketing and consumers
role)
Autori
Rončević, Ante ; Boršćak, Andreja, Kuštelega, Lea
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
4th International Scientific and Professional Conference (CRODMA 2019, Book of Papers, THEME: MARKETING 4.0
/ - Varaždin : Hrvatska udruga za direktni i interaktivni marketing (CRODMA ), 2019, 184-197
Skup
4th International Scientific and Professional Conference (CRODMA 2019)
Mjesto i datum
Varaždin, Hrvatska, 11.10.2019
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
digitalna transformacija ; marketing ; suvremeni potrošač ; (r)evolucija
(digital transformation ; marketing ; modern consumer ; (r)evolution)
Sažetak
Tehnološki najnaprednije razdoblje ikad definirano digitalnom transformacijom, potiče ponuđače na kontinuirani razvoj i poboljšanja te inovativne proizvode, na svakodnevno korištenje kreativnih ideja i rješenja kako bi se osigurao opstanak na tržištu. (R)Evolucija industrije i tehnologije događa se paralelno s evolucijom marketinga i porastom svijesti potrošača o proizvodima i/ili uslugama. Dostupnost informacija, novi modeli komunikacije i način slanja poruke potrošaču od presudne su važnosti za marketing poduzeća. Rad je podijeljen na dvije tematske cjeline. U teorijskom dijelu objašnjena je digitalna transformacija: od industrije do potrošača. U drugom dijelu je analiza istraživanja provedenog putem anketnog upitnika. Cilj rada je znanstveni doprinos pomoću rezultata empirijskog istraživanja transformacije marketinga i suvremenog potrošača, koji mogu služiti i marketing sektoru kojem je važna informacija što je potrošaču u Hrvatskoj važno i kako je evoluirao u dobu digitalne transformacije. Rezultati istraživanja pokazuju kako se potrošač mijenja, koristi li nove tehnologije, preferira li online kupovinu ili pak tradicionalnu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija