Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1054786

Digitalna transformacija marketinga i uloga potrošača


Rončević, Ante; Boršćak, Andreja, Kuštelega, Lea
Digitalna transformacija marketinga i uloga potrošača // 4th International Scientific and Professional Conference (CRODMA 2019, Book of Papers, THEME: MARKETING 4.0
Varaždin: Hrvatska udruga za direktni i interaktivni marketing (CRODMA ), 2019. str. 184-197 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 1054786 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Digitalna transformacija marketinga i uloga potrošača
(Digital transformation of marketing and consumers role)

Autori
Rončević, Ante ; Boršćak, Andreja, Kuštelega, Lea

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
4th International Scientific and Professional Conference (CRODMA 2019, Book of Papers, THEME: MARKETING 4.0 / - Varaždin : Hrvatska udruga za direktni i interaktivni marketing (CRODMA ), 2019, 184-197

Skup
4th International Scientific and Professional Conference (CRODMA 2019)

Mjesto i datum
Varaždin, Hrvatska, 11.10.2019

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
digitalna transformacija ; marketing ; suvremeni potrošač ; (r)evolucija
(digital transformation ; marketing ; modern consumer ; (r)evolution)

Sažetak
Tehnološki najnaprednije razdoblje ikad definirano digitalnom transformacijom, potiče ponuđače na kontinuirani razvoj i poboljšanja te inovativne proizvode, na svakodnevno korištenje kreativnih ideja i rješenja kako bi se osigurao opstanak na tržištu. (R)Evolucija industrije i tehnologije događa se paralelno s evolucijom marketinga i porastom svijesti potrošača o proizvodima i/ili uslugama. Dostupnost informacija, novi modeli komunikacije i način slanja poruke potrošaču od presudne su važnosti za marketing poduzeća. Rad je podijeljen na dvije tematske cjeline. U teorijskom dijelu objašnjena je digitalna transformacija: od industrije do potrošača. U drugom dijelu je analiza istraživanja provedenog putem anketnog upitnika. Cilj rada je znanstveni doprinos pomoću rezultata empirijskog istraživanja transformacije marketinga i suvremenog potrošača, koji mogu služiti i marketing sektoru kojem je važna informacija što je potrošaču u Hrvatskoj važno i kako je evoluirao u dobu digitalne transformacije. Rezultati istraživanja pokazuju kako se potrošač mijenja, koristi li nove tehnologije, preferira li online kupovinu ili pak tradicionalnu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište Sjever, Koprivnica

Profili:

Avatar Url Ante Rončević (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

crodma.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Rončević, Ante; Boršćak, Andreja, Kuštelega, Lea
Digitalna transformacija marketinga i uloga potrošača // 4th International Scientific and Professional Conference (CRODMA 2019, Book of Papers, THEME: MARKETING 4.0
Varaždin: Hrvatska udruga za direktni i interaktivni marketing (CRODMA ), 2019. str. 184-197 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Rončević, A. & Boršćak, Andreja, Kuštelega, Lea (2019) Digitalna transformacija marketinga i uloga potrošača. U: 4th International Scientific and Professional Conference (CRODMA 2019, Book of Papers, THEME: MARKETING 4.0.
@article{article, author = {Ron\v{c}evi\'{c}, Ante}, year = {2019}, pages = {184-197}, keywords = {digitalna transformacija, marketing, suvremeni potro\v{s}a\v{c}, (r)evolucija}, title = {Digitalna transformacija marketinga i uloga potro\v{s}a\v{c}a}, keyword = {digitalna transformacija, marketing, suvremeni potro\v{s}a\v{c}, (r)evolucija}, publisher = {Hrvatska udruga za direktni i interaktivni marketing (CRODMA )}, publisherplace = {Vara\v{z}din, Hrvatska} }
@article{article, author = {Ron\v{c}evi\'{c}, Ante}, year = {2019}, pages = {184-197}, keywords = {digital transformation, marketing, modern consumer, (r)evolution}, title = {Digital transformation of marketing and consumers role}, keyword = {digital transformation, marketing, modern consumer, (r)evolution}, publisher = {Hrvatska udruga za direktni i interaktivni marketing (CRODMA )}, publisherplace = {Vara\v{z}din, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font