Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1054726

Utjecaj modernih tehnologija i inovacija na odluke potrošača


Jambrek, Marko
Utjecaj modernih tehnologija i inovacija na odluke potrošača, 2020., diplomski rad, diplomski, Sveučilište Sjever / Odjel za ekonomiju, Varaždin


CROSBI ID: 1054726 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Utjecaj modernih tehnologija i inovacija na odluke potrošača
(The impact od modern tehnology and inovation on consumer dessions)

Autori
Jambrek, Marko

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Sveučilište Sjever / Odjel za ekonomiju

Mjesto
Varaždin

Datum
13.03

Godina
2020

Stranica
56

Mentor
Hunjet, Anica

Ključne riječi
moderne tehnologije ; ponašanje potrošača ; oglasi ; feedback ; e-trgovina
(modern technologies ; consumer behavior ; ads ; feedback ; e-commerce)

Sažetak
Moderne tehnologije su oblikovale svijet ponude i potražnje na način da se dobavljači i potrošači mogu dogovoriti oko proizvoda ili usluge na globalnoj razini, bez geografske prepreke. One su pozitivno utjecale na razvoj ponašanja potrošača u smislu kako su potrošači uvidjeli da mogu doprinjeti razvoju kvalitetnijih ponuda. Istraživanje je pokazalo kako većina potrošača razumije utjecaj modernih tehnologija, te ih koriste u pozitivne svrhe, kako bi došlo do što manje broja negativnih iskustava. Ovdje se najviše izdvajaju oglasi preko društvenih mreža, feedback od strane potrošača i e-trgovina.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište Sjever, Koprivnica

Profili:

Avatar Url Anica Hunjet (mentor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

repozitorij.unin.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Jambrek, Marko
Utjecaj modernih tehnologija i inovacija na odluke potrošača, 2020., diplomski rad, diplomski, Sveučilište Sjever / Odjel za ekonomiju, Varaždin
Jambrek, M. (2020) 'Utjecaj modernih tehnologija i inovacija na odluke potrošača', diplomski rad, diplomski, Sveučilište Sjever / Odjel za ekonomiju, Varaždin.
@phdthesis{phdthesis, author = {Jambrek, Marko}, year = {2020}, pages = {56}, keywords = {moderne tehnologije, pona\v{s}anje potro\v{s}a\v{c}a, oglasi, feedback, e-trgovina}, title = {Utjecaj modernih tehnologija i inovacija na odluke potro\v{s}a\v{c}a}, keyword = {moderne tehnologije, pona\v{s}anje potro\v{s}a\v{c}a, oglasi, feedback, e-trgovina}, publisherplace = {Vara\v{z}din} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Jambrek, Marko}, year = {2020}, pages = {56}, keywords = {modern technologies, consumer behavior, ads, feedback, e-commerce}, title = {The impact od modern tehnology and inovation on consumer dessions}, keyword = {modern technologies, consumer behavior, ads, feedback, e-commerce}, publisherplace = {Vara\v{z}din} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font