Pregled bibliografske jedinice broj: 1054726
Utjecaj modernih tehnologija i inovacija na odluke potrošača
Utjecaj modernih tehnologija i inovacija na odluke potrošača, 2020., diplomski rad, diplomski, Sveučilište Sjever / Odjel za ekonomiju, Varaždin
CROSBI ID: 1054726 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj modernih tehnologija i inovacija na odluke
potrošača
(The impact od modern tehnology and inovation on
consumer dessions)
Autori
Jambrek, Marko
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Sveučilište Sjever / Odjel za ekonomiju
Mjesto
Varaždin
Datum
13.03
Godina
2020
Stranica
56
Mentor
Hunjet, Anica
Ključne riječi
moderne tehnologije ; ponašanje potrošača ; oglasi ; feedback ; e-trgovina
(modern technologies ; consumer behavior ; ads ; feedback ; e-commerce)
Sažetak
Moderne tehnologije su oblikovale svijet ponude i potražnje na način da se dobavljači i potrošači mogu dogovoriti oko proizvoda ili usluge na globalnoj razini, bez geografske prepreke. One su pozitivno utjecale na razvoj ponašanja potrošača u smislu kako su potrošači uvidjeli da mogu doprinjeti razvoju kvalitetnijih ponuda. Istraživanje je pokazalo kako većina potrošača razumije utjecaj modernih tehnologija, te ih koriste u pozitivne svrhe, kako bi došlo do što manje broja negativnih iskustava. Ovdje se najviše izdvajaju oglasi preko društvenih mreža, feedback od strane potrošača i e-trgovina.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija