Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1054725

Osobnost kao faktor ponašanja potrošača


Jambrek, Veronika
Osobnost kao faktor ponašanja potrošača, 2020., diplomski rad, diplomski, Sveučilište Sjever / Odjel za ekonomiju, Varaždin


CROSBI ID: 1054725 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Osobnost kao faktor ponašanja potrošača
(Personality as a factor in consumer behavior)

Autori
Jambrek, Veronika

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Sveučilište Sjever / Odjel za ekonomiju

Mjesto
Varaždin

Datum
13.03

Godina
2020

Stranica
84

Mentor
Hunjet, Anica

Ključne riječi
potrošač ; čimbenici ponašanja potrošača ; osobnost ; čimbenici osobnosti ; kupovina ; zaštita potrošača
(consumer ; consumer bahvior factors ; personality ; personality factors ; shopping ; consumer protection)

Sažetak
Cilj ovog diplomskog rada bio je detaljnije istražiti kakav utjecaj i značaj ima osobnost potrošača na njegovo ponašanje tijekom kupnje. Da bi osoba bila potrošač mora potrošiti svoja novčana sredstva da bi zadovoljila neke potrebe, stoga dolazi do procesa kupovine, kod koje dolazi do određenog ponašanja potrošača. Na ponašanje potrošača djeluju razni čimbenici, a najčešći su: društveni, osobni, psihološki i situacijski čimbenici. Osobnost se može opisati kao trajni splet osobina, čineći pojedinca i njegovo ponašanje jedinstvenim, a doživljaje dosljednim. Umjesto podjele ljudi na određene tipove, znanstvenici su se fokusirali na osobine ličnosti, a najprihvaćenije osobine ličnosti su dimenzije ličnosti iz poznatog modela Big Five: ekstraverzija, ugodnost, savjesnost, emocionalna stabilnost i intelekt. Kako bi se bolje objasnila osobnost potrošača, potrebno je također objasniti i kako dolazi do odluke o kupnji te kakve vrste kupnje postoje. Za moguće nezadovoljstvo nakon kupnje, bitno je spomenuti zaštitu potrošača, a taj dio naveden je kao informativan dio za sve potrošače. Pomoću istraživanja utvrđuje se koliko je zapravo potrošačima važna njihova osobnost kod odluke o kupnji. U današnje vrijeme svi prodavači bore se za kupca, a svima je poznato kako je vjeran kupac najbolji kupac. Možda izgleda lako, ali vrlo je kompleksno zadržati potrošača u današnje vrijeme te je potrebno mnogo truda, rada i energije da bi se to postiglo, stoga treba dobro upoznati osobnosti potrošača.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište Sjever, Koprivnica

Profili:

Avatar Url Anica Hunjet (mentor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

repozitorij.unin.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Jambrek, Veronika
Osobnost kao faktor ponašanja potrošača, 2020., diplomski rad, diplomski, Sveučilište Sjever / Odjel za ekonomiju, Varaždin
Jambrek, V. (2020) 'Osobnost kao faktor ponašanja potrošača', diplomski rad, diplomski, Sveučilište Sjever / Odjel za ekonomiju, Varaždin.
@phdthesis{phdthesis, author = {Jambrek, Veronika}, year = {2020}, pages = {84}, keywords = {potro\v{s}a\v{c}, \v{c}imbenici pona\v{s}anja potro\v{s}a\v{c}a, osobnost, \v{c}imbenici osobnosti, kupovina, za\v{s}tita potro\v{s}a\v{c}a}, title = {Osobnost kao faktor pona\v{s}anja potro\v{s}a\v{c}a}, keyword = {potro\v{s}a\v{c}, \v{c}imbenici pona\v{s}anja potro\v{s}a\v{c}a, osobnost, \v{c}imbenici osobnosti, kupovina, za\v{s}tita potro\v{s}a\v{c}a}, publisherplace = {Vara\v{z}din} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Jambrek, Veronika}, year = {2020}, pages = {84}, keywords = {consumer, consumer bahvior factors, personality, personality factors, shopping, consumer protection}, title = {Personality as a factor in consumer behavior}, keyword = {consumer, consumer bahvior factors, personality, personality factors, shopping, consumer protection}, publisherplace = {Vara\v{z}din} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font