Pregled bibliografske jedinice broj: 1054657
Promjene u marketinškim procesima pod utjecajem digitalne transformacije s fokusom na korisničko iskustvo
Promjene u marketinškim procesima pod utjecajem digitalne transformacije s fokusom na korisničko iskustvo // CRODIM, International Journal of Marketing Science, 3 (2020), 1; 98-106 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 1054657 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Promjene u marketinškim procesima pod utjecajem
digitalne transformacije s fokusom na korisničko
iskustvo
(Changes in marketing processes by impact of
digital transformation with a focus on customer
experience)
Autori
Hrustek, Larisa ; Kutnjak, Ana ; Križanić, Snježana
Izvornik
CRODIM, International Journal of Marketing Science (2584-7236) 3
(2020), 1;
98-106
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
digitalna transformacija, marketinški procesi, korisničko iskustvo, usmjerenost na korisnika
(digital transformation, marketing processes, customer experience, customer centricity)
Sažetak
Očekivanja korisnika u ovo digitalno doba postaju sve veća. Korisnici mijenjaju svoje navike, one postaju sve složenije, a na organizacijama je da ih uspješno prate. Poznavanje korisnika za organizaciju predstavlja izazov zbog kojeg one u svoje poslovanje uvode inovacije kako bi nadišle konkurenciju na tržištu i samim time postale prvi izbor korisnika. Usmjerenost na korisnika, upravo je jedan od fokusa digitalne transformacije. Ona mijenja sferu poslovanja organizacija uzimajući u obzir komunikaciju i suradnju s korisnicima te ih uključuje u sve procese poslovanja. Poslovni procesi su predmet inovacija te se u kontekstu digitalne transformacije očekuje njihova modifikacija i potpuna prilagođenost tržištu te potrebama korisnika. Predmet analize članka predstavljaju promjene koje se javljaju u marketinškim procesima s ciljem poboljšanja korisničkog iskustva. Istraživanje je provedeno temeljem analize postojeće literature koja naglasak stavlja na digitalnu transformaciju i korisničko iskustvo. Cilj članka je istražiti ulogu i pojam usredotočenosti na klijenta u kontekstu digitalne transformacije marketinških procesa.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet organizacije i informatike, Varaždin