Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1054657

Promjene u marketinškim procesima pod utjecajem digitalne transformacije s fokusom na korisničko iskustvo


Hrustek, Larisa; Kutnjak, Ana; Križanić, Snježana
Promjene u marketinškim procesima pod utjecajem digitalne transformacije s fokusom na korisničko iskustvo // CRODIM, International Journal of Marketing Science, 3 (2020), 1; 98-106 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 1054657 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Promjene u marketinškim procesima pod utjecajem digitalne transformacije s fokusom na korisničko iskustvo
(Changes in marketing processes by impact of digital transformation with a focus on customer experience)

Autori
Hrustek, Larisa ; Kutnjak, Ana ; Križanić, Snježana

Izvornik
CRODIM, International Journal of Marketing Science (2584-7236) 3 (2020), 1; 98-106

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
digitalna transformacija, marketinški procesi, korisničko iskustvo, usmjerenost na korisnika
(digital transformation, marketing processes, customer experience, customer centricity)

Sažetak
Očekivanja korisnika u ovo digitalno doba postaju sve veća. Korisnici mijenjaju svoje navike, one postaju sve složenije, a na organizacijama je da ih uspješno prate. Poznavanje korisnika za organizaciju predstavlja izazov zbog kojeg one u svoje poslovanje uvode inovacije kako bi nadišle konkurenciju na tržištu i samim time postale prvi izbor korisnika. Usmjerenost na korisnika, upravo je jedan od fokusa digitalne transformacije. Ona mijenja sferu poslovanja organizacija uzimajući u obzir komunikaciju i suradnju s korisnicima te ih uključuje u sve procese poslovanja. Poslovni procesi su predmet inovacija te se u kontekstu digitalne transformacije očekuje njihova modifikacija i potpuna prilagođenost tržištu te potrebama korisnika. Predmet analize članka predstavljaju promjene koje se javljaju u marketinškim procesima s ciljem poboljšanja korisničkog iskustva. Istraživanje je provedeno temeljem analize postojeće literature koja naglasak stavlja na digitalnu transformaciju i korisničko iskustvo. Cilj članka je istražiti ulogu i pojam usredotočenosti na klijenta u kontekstu digitalne transformacije marketinških procesa.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet organizacije i informatike, Varaždin

Profili:

Avatar Url Snježana Križanić (autor)

Avatar Url Ana Kutnjak (autor)

Avatar Url Larisa Hrustek (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Hrustek, Larisa; Kutnjak, Ana; Križanić, Snježana
Promjene u marketinškim procesima pod utjecajem digitalne transformacije s fokusom na korisničko iskustvo // CRODIM, International Journal of Marketing Science, 3 (2020), 1; 98-106 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
Hrustek, L., Kutnjak, A. & Križanić, S. (2020) Promjene u marketinškim procesima pod utjecajem digitalne transformacije s fokusom na korisničko iskustvo. CRODIM, International Journal of Marketing Science, 3 (1), 98-106.
@article{article, author = {Hrustek, Larisa and Kutnjak, Ana and Kri\v{z}ani\'{c}, Snje\v{z}ana}, year = {2020}, pages = {98-106}, keywords = {digitalna transformacija, marketin\v{s}ki procesi, korisni\v{c}ko iskustvo, usmjerenost na korisnika}, journal = {CRODIM, International Journal of Marketing Science}, volume = {3}, number = {1}, issn = {2584-7236}, title = {Promjene u marketin\v{s}kim procesima pod utjecajem digitalne transformacije s fokusom na korisni\v{c}ko iskustvo}, keyword = {digitalna transformacija, marketin\v{s}ki procesi, korisni\v{c}ko iskustvo, usmjerenost na korisnika} }
@article{article, author = {Hrustek, Larisa and Kutnjak, Ana and Kri\v{z}ani\'{c}, Snje\v{z}ana}, year = {2020}, pages = {98-106}, keywords = {digital transformation, marketing processes, customer experience, customer centricity}, journal = {CRODIM, International Journal of Marketing Science}, volume = {3}, number = {1}, issn = {2584-7236}, title = {Changes in marketing processes by impact of digital transformation with a focus on customer experience}, keyword = {digital transformation, marketing processes, customer experience, customer centricity} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font