Pregled bibliografske jedinice broj: 1050543
Formuliranje strategije ugostiteljskog obrta
Formuliranje strategije ugostiteljskog obrta, 2019., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
CROSBI ID: 1050543 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Formuliranje strategije ugostiteljskog obrta
(Formulating a strategy of a catering company)
Autori
Pupis, Daniel
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Rijeka
Datum
11.09
Godina
2019
Stranica
33
Mentor
Jelenc, Lara
Neposredni voditelj
Knapić, Viktorija
Ključne riječi
formuliranje strategije, strateški menadžment, rast poduzeća, inovacija
(formulating a strategy, strategic management, growth of business, innovation)
Sažetak
Tematika ovog završnog rada je formuliranje strategije u ugostiteljskom obrtu kroz koji se pokušava objasniti strateški menadžment te olakšati poslovanje poduzeća. U ovom radu se također ukazuje na lošu vladinu politiku prema ugostiteljima koja se sve više odražava na sve lošije stanje u ugostiteljstvu općenito. Temeljni pravac je bio provesti istraživanje na terenu kako bi se potaknuo rast poduzeća inovacijom koja nastaje uslijed vlastitog istraživanja i razvoja. Ključna stvar je bila temeljem analize okoline skupiti podatke koji su bili važni za izradu SWOT I TOWS matrice. Na temelju tih matrica važno je bilo zaključiti strateške smjernice koje poduzeće može primijeniti u svom poslovanju. Snage ovoga poduzeća su autentična gastronomska ponuda te prepoznatljivost obiteljskog posla, dok s druge strane slabosti su loša marketinška aktivnost i činjenica da cijelim poduzećem upravlja samo jedna osoba. Prilike su rast turističkih dolazaka i ulazak u EU. Prijetnje su nemogućnost povećanja cijene svojih proizvoda i nesigurnost u budućnost poslovanja. Poduzeće može iskoristiti autentičnu gastronomsku ponudu kako bi pridobilo više gostiju, a samim time i kako bi bolje iskoristilo rast broja turističkih dolazaka. Prijetnje s kojima se ovo poduzeće suočava se očituju u vidu trenutne konkurencije gdje je dosta teško pridobiti nove klijente s obzirom da ima mnogo konkurenata, a i vladina politika koja određuje prvu godinu poslovanja bez plaćanja PDV-a uvelike olakšava ulazak u granu ugostiteljstva. Važno je napomenuti kako je formulacija strategije jedan od najvažnijih koraka u svakom poduzeću jer tu se raspravlja o strategiji i na primjeru ugostiteljskog poduzeća se može zaključiti kako ga dovesti do određenog cilja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka