Pregled bibliografske jedinice broj: 1049999
Digitalni marketing kao alat za upravljanje konkurentnošću ugostiteljskih objekata
Digitalni marketing kao alat za upravljanje konkurentnošću ugostiteljskih objekata, 2019. (ostalo).
CROSBI ID: 1049999 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Digitalni marketing kao alat za upravljanje konkurentnošću ugostiteljskih objekata
(Digital Marketing as a Tool for managing the Competitiveness of Accommodation Facilities)
Autori
Vitner Marković, Silvija ; Mateša, Boris ; Severović, Kornelija
Izvornik
Veleučilište u Karlovcu
Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, ostalo
Godina
2019
Ključne riječi
turizam, konkurentnost, smještajni kapaciteti, digitalni internet marketing
(tourism, competitiveness, accommodation facilities, digital internet marketing)
Sažetak
Suvremena ekonomija prepoznaje značajno učešće turizma u formiranju ekonomije pojedinih zemalja. U suvremeno doba, općeprisutne globalizacije koja omogućava razmjenu informacija bez obzira na udaljenost, kulturološke različitosti i eventualne druge tradicionalne prepreke u komunikaciji, informacije su dostupne u realnom vremenu i omogućavaju korisniku usluga odabir najprihvatljivije ponude. U tom smislu konkurentnost se prepoznaje kao ključan čimbenik uspješnosti poslovanja ugostiteljskih objekata, a na koji je moguće utjecati upravo primjenom digitalnog marketinga. Ovim radom namjera je istači važnost upravljanja internet marketingom u svojstvu popunjavanja smještajnih kapaciteta kroz analizu i primjenu alata internet marketinga koja uključuje: osnovne alate internet marketinga, društvene mreže, internet pretraživače i oglašivače smještaja, mobilne aplikacije te online posrednike i ponuđače smještaja u svijetu i Republici Hrvatskoj. Rad je rezultat suradnje sa studentom preddiplomskog stručnog studija Ugostiteljstva Poslovnog odjela Veleučilišta u Karlovcu prilikom izrade završnog rada na zadanu tematiku.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija