Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1049999

Digitalni marketing kao alat za upravljanje konkurentnošću ugostiteljskih objekata


Vitner Marković, Silvija; Mateša, Boris; Severović, Kornelija
Digitalni marketing kao alat za upravljanje konkurentnošću ugostiteljskih objekata, 2019. (ostalo).


CROSBI ID: 1049999 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Digitalni marketing kao alat za upravljanje konkurentnošću ugostiteljskih objekata
(Digital Marketing as a Tool for managing the Competitiveness of Accommodation Facilities)

Autori
Vitner Marković, Silvija ; Mateša, Boris ; Severović, Kornelija

Izvornik
Veleučilište u Karlovcu

Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, ostalo

Godina
2019

Ključne riječi
turizam, konkurentnost, smještajni kapaciteti, digitalni internet marketing
(tourism, competitiveness, accommodation facilities, digital internet marketing)

Sažetak
Suvremena ekonomija prepoznaje značajno učešće turizma u formiranju ekonomije pojedinih zemalja. U suvremeno doba, općeprisutne globalizacije koja omogućava razmjenu informacija bez obzira na udaljenost, kulturološke različitosti i eventualne druge tradicionalne prepreke u komunikaciji, informacije su dostupne u realnom vremenu i omogućavaju korisniku usluga odabir najprihvatljivije ponude. U tom smislu konkurentnost se prepoznaje kao ključan čimbenik uspješnosti poslovanja ugostiteljskih objekata, a na koji je moguće utjecati upravo primjenom digitalnog marketinga. Ovim radom namjera je istači važnost upravljanja internet marketingom u svojstvu popunjavanja smještajnih kapaciteta kroz analizu i primjenu alata internet marketinga koja uključuje: osnovne alate internet marketinga, društvene mreže, internet pretraživače i oglašivače smještaja, mobilne aplikacije te online posrednike i ponuđače smještaja u svijetu i Republici Hrvatskoj. Rad je rezultat suradnje sa studentom preddiplomskog stručnog studija Ugostiteljstva Poslovnog odjela Veleučilišta u Karlovcu prilikom izrade završnog rada na zadanu tematiku.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Veleučilište u Karlovcu

Profili:

Avatar Url Silvija Vitner Markovic (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Vitner Marković, Silvija; Mateša, Boris; Severović, Kornelija
Digitalni marketing kao alat za upravljanje konkurentnošću ugostiteljskih objekata, 2019. (ostalo).
Vitner Marković, S., Mateša, B. & Severović, K. (2019) Digitalni marketing kao alat za upravljanje konkurentnošću ugostiteljskih objekata. Veleučilište u Karlovcu. Ostalo.
@unknown{unknown, author = {Vitner Markovi\'{c}, Silvija and Mate\v{s}a, Boris and Severovi\'{c}, Kornelija}, year = {2019}, keywords = {turizam, konkurentnost, smje\v{s}tajni kapaciteti, digitalni internet marketing}, title = {Digitalni marketing kao alat za upravljanje konkurentno\v{s}\'{c}u ugostiteljskih objekata}, keyword = {turizam, konkurentnost, smje\v{s}tajni kapaciteti, digitalni internet marketing} }
@unknown{unknown, author = {Vitner Markovi\'{c}, Silvija and Mate\v{s}a, Boris and Severovi\'{c}, Kornelija}, year = {2019}, keywords = {tourism, competitiveness, accommodation facilities, digital internet marketing}, title = {Digital Marketing as a Tool for managing the Competitiveness of Accommodation Facilities}, keyword = {tourism, competitiveness, accommodation facilities, digital internet marketing} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font