Pregled bibliografske jedinice broj: 1049899
Izazovi inkluzije u odgojno-obrazovnom sustavu
Izazovi inkluzije u odgojno-obrazovnom sustavu // KNJIGA SAŽETAKA VIII. znanstveno - stručnog skupa: Osnaživanje potencijala za preventivne aktivnosti u zajednici / Vuletić, Gorka ; Križanić, Valerija ; Pribisalić, Dalia (ur.).
Osijek: Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2020. str. 31-31 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, stručni)
CROSBI ID: 1049899 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Izazovi inkluzije u odgojno-obrazovnom sustavu
(The challenges of inclusion in the educational settings)
Autori
Velki, Tena ; Romstein, Ksenija ; Stanić, Ivana ; Telarović, Dorotea ; Vladović, Sanja ; Štimac, Maja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni
Izvornik
KNJIGA SAŽETAKA VIII. znanstveno - stručnog skupa: Osnaživanje potencijala za preventivne aktivnosti u zajednici
/ Vuletić, Gorka ; Križanić, Valerija ; Pribisalić, Dalia - Osijek : Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2020, 31-31
Skup
8. znanstveno - stručni skup: Osnaživanje potencijala za preventivne aktivnosti u zajednici
Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 13.02.2020. - 15.02.2020
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
inkluzija ; odgojno-obrazovne ustanove ; prava djece ; dijagnostika u ranom i srednjem djetinjstvu
(inclusion ; educational institutions ; children's rights ; diagnosis in early and middle childhood)
Sažetak
Posljednjih godina uloženi su značajni napori kako bi se promovirala aktivna uključenost djece i učenika s teškoćama u razvoju u redovne odgojno-obrazovne ustanove. S obzirom na to da djeca većinu svog vremena provedu unutar odgojno-obrazovnih ustanova, počevši od vrtića preko osnovnih do srednjih škola, ne čudi stalna potreba za redefiniranjem normi i sustava unutar kojeg djeca odrastaju. Okruglim stolom s važnim dionicima procesa implementacije inkluzije želimo potaknuti raspravu o nekoliko ključnih pitanja: Jesu li ostvarena prava sve djece na inkluziju? Koje su najveće prepreke u njihovom ostvarenju? Što se dosad napravilo po pitanju inkluzije u redovne odgojno-obrazovne ustanove? Kakva su rješenja ponuđena i koliko su uspješna implementirana? Što je s dijagnostikom i probirom djece prilikom utvrđivanja prava na inkluziju uz odgovarajuću podršku, radi li se o barijeri ili katalizatoru inkluzije? Kakvo je trenutno stanje na području naše županije i kakva su predviđanja za budućnost? Cilj ovog okruglog stola je potaknuti stručnjake na zajednički dijalog i donijeti smjernice pri implementaciji inkluzije na svim razinama odgojno-obrazovnog sustava. Okupljanjem stručnjaka s različitih područja potiče se interdisciplinarno zagovaranje vrijednosti inkluzije i njezinih dugoročnih benefita za pojedinca i društvo u cjelini.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Kliničke medicinske znanosti, Psihologija, Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek