Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1049899

Izazovi inkluzije u odgojno-obrazovnom sustavu


Velki, Tena; Romstein, Ksenija; Stanić, Ivana; Telarović, Dorotea; Vladović, Sanja; Štimac, Maja
Izazovi inkluzije u odgojno-obrazovnom sustavu // KNJIGA SAŽETAKA VIII. znanstveno - stručnog skupa: Osnaživanje potencijala za preventivne aktivnosti u zajednici / Vuletić, Gorka ; Križanić, Valerija ; Pribisalić, Dalia (ur.).
Osijek: Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2020. str. 31-31 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, stručni)


CROSBI ID: 1049899 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Izazovi inkluzije u odgojno-obrazovnom sustavu
(The challenges of inclusion in the educational settings)

Autori
Velki, Tena ; Romstein, Ksenija ; Stanić, Ivana ; Telarović, Dorotea ; Vladović, Sanja ; Štimac, Maja

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni

Izvornik
KNJIGA SAŽETAKA VIII. znanstveno - stručnog skupa: Osnaživanje potencijala za preventivne aktivnosti u zajednici / Vuletić, Gorka ; Križanić, Valerija ; Pribisalić, Dalia - Osijek : Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2020, 31-31

Skup
8. znanstveno - stručni skup: Osnaživanje potencijala za preventivne aktivnosti u zajednici

Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 13.02.2020. - 15.02.2020

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
inkluzija ; odgojno-obrazovne ustanove ; prava djece ; dijagnostika u ranom i srednjem djetinjstvu
(inclusion ; educational institutions ; children's rights ; diagnosis in early and middle childhood)

Sažetak
Posljednjih godina uloženi su značajni napori kako bi se promovirala aktivna uključenost djece i učenika s teškoćama u razvoju u redovne odgojno-obrazovne ustanove. S obzirom na to da djeca većinu svog vremena provedu unutar odgojno-obrazovnih ustanova, počevši od vrtića preko osnovnih do srednjih škola, ne čudi stalna potreba za redefiniranjem normi i sustava unutar kojeg djeca odrastaju. Okruglim stolom s važnim dionicima procesa implementacije inkluzije želimo potaknuti raspravu o nekoliko ključnih pitanja: Jesu li ostvarena prava sve djece na inkluziju? Koje su najveće prepreke u njihovom ostvarenju? Što se dosad napravilo po pitanju inkluzije u redovne odgojno-obrazovne ustanove? Kakva su rješenja ponuđena i koliko su uspješna implementirana? Što je s dijagnostikom i probirom djece prilikom utvrđivanja prava na inkluziju uz odgovarajuću podršku, radi li se o barijeri ili katalizatoru inkluzije? Kakvo je trenutno stanje na području naše županije i kakva su predviđanja za budućnost? Cilj ovog okruglog stola je potaknuti stručnjake na zajednički dijalog i donijeti smjernice pri implementaciji inkluzije na svim razinama odgojno-obrazovnog sustava. Okupljanjem stručnjaka s različitih područja potiče se interdisciplinarno zagovaranje vrijednosti inkluzije i njezinih dugoročnih benefita za pojedinca i društvo u cjelini.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Kliničke medicinske znanosti, Psihologija, Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek

Profili:

Avatar Url Maja Štimac (autor)

Avatar Url Tena Velki (autor)

Avatar Url Ivana Stanić (autor)

Avatar Url Ksenija Romstein (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Velki, Tena; Romstein, Ksenija; Stanić, Ivana; Telarović, Dorotea; Vladović, Sanja; Štimac, Maja
Izazovi inkluzije u odgojno-obrazovnom sustavu // KNJIGA SAŽETAKA VIII. znanstveno - stručnog skupa: Osnaživanje potencijala za preventivne aktivnosti u zajednici / Vuletić, Gorka ; Križanić, Valerija ; Pribisalić, Dalia (ur.).
Osijek: Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2020. str. 31-31 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, stručni)
Velki, T., Romstein, K., Stanić, I., Telarović, D., Vladović, S. & Štimac, M. (2020) Izazovi inkluzije u odgojno-obrazovnom sustavu. U: Vuletić, G., Križanić, V. & Pribisalić, D. (ur.)KNJIGA SAŽETAKA VIII. znanstveno - stručnog skupa: Osnaživanje potencijala za preventivne aktivnosti u zajednici.
@article{article, author = {Velki, Tena and Romstein, Ksenija and Stani\'{c}, Ivana and Telarovi\'{c}, Dorotea and Vladovi\'{c}, Sanja and \v{S}timac, Maja}, year = {2020}, pages = {31-31}, keywords = {inkluzija, odgojno-obrazovne ustanove, prava djece, dijagnostika u ranom i srednjem djetinjstvu}, title = {Izazovi inkluzije u odgojno-obrazovnom sustavu}, keyword = {inkluzija, odgojno-obrazovne ustanove, prava djece, dijagnostika u ranom i srednjem djetinjstvu}, publisher = {Filozofski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }
@article{article, author = {Velki, Tena and Romstein, Ksenija and Stani\'{c}, Ivana and Telarovi\'{c}, Dorotea and Vladovi\'{c}, Sanja and \v{S}timac, Maja}, year = {2020}, pages = {31-31}, keywords = {inclusion, educational institutions, children's rights, diagnosis in early and middle childhood}, title = {The challenges of inclusion in the educational settings}, keyword = {inclusion, educational institutions, children's rights, diagnosis in early and middle childhood}, publisher = {Filozofski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font