Pregled bibliografske jedinice broj: 1048990
Utjecaj oglašavanja na donošenje odluke potrošača
Utjecaj oglašavanja na donošenje odluke potrošača, 2020., diplomski rad, diplomski, Sveučilište Sjever / Odjel za ekonomiju, Varaždin
CROSBI ID: 1048990 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj oglašavanja na donošenje odluke potrošača
(The impact of advertising on consumer decision
making)
Autori
Talan, Ana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Sveučilište Sjever / Odjel za ekonomiju
Mjesto
Varaždin
Datum
11.02
Godina
2020
Stranica
56
Mentor
Hunjet, Anica
Ključne riječi
Potrebe ; oglašavanje ; odluka o kupnji ; potrošač ; oglas ; Internet ; televizija
(Needs ; advertising ; buying decision ; consumer ; advertisement ; internet ; television)
Sažetak
Marketing polazi od točke zadovoljenja potreba potrošača. Potrošač kupuje proizvode kako bi zadovoljio svoje specifične potrebe, a sam proces donošenja odluke o kupnji prolazi više faza. U tim fazama na potrošača utječe više faktora. Strategija oglašavanja kreira se kako bi dosegla ciljnu publiku, privukla pažnju i potakla na kupnju. Potrošači prenose iskustva, pozitivna ukoliko proizvod ispuni očekivanja, negativna, ukoliko ne ispuni. Mišljenje i iskustva u velikoj mjeri utječu na izbor proizvoda i odluku o kupnji. Razvoj medija i pojava novih otvara nove mogućnosti komuniciranja na relaciji proizvođač- potrošač, te olakšava direktan kontakt. Kreatori oglasa žele da se potrošači pronađu u porukama oglasa, da vide da osobe slične njima koriste te proizvode, te da samim time više povjeruju u oglas. Internet prednjači pred televizijom i ostalim medijima zato što se sve više koristi, može se koristiti za kupovinu, dijeljenje iskustava, kontaktiranje poduzeća, istraživanje informacija.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija, Informacijske i komunikacijske znanosti