Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1048990

Utjecaj oglašavanja na donošenje odluke potrošača


Talan, Ana
Utjecaj oglašavanja na donošenje odluke potrošača, 2020., diplomski rad, diplomski, Sveučilište Sjever / Odjel za ekonomiju, Varaždin


CROSBI ID: 1048990 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Utjecaj oglašavanja na donošenje odluke potrošača
(The impact of advertising on consumer decision making)

Autori
Talan, Ana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Sveučilište Sjever / Odjel za ekonomiju

Mjesto
Varaždin

Datum
11.02

Godina
2020

Stranica
56

Mentor
Hunjet, Anica

Ključne riječi
Potrebe ; oglašavanje ; odluka o kupnji ; potrošač ; oglas ; Internet ; televizija
(Needs ; advertising ; buying decision ; consumer ; advertisement ; internet ; television)

Sažetak
Marketing polazi od točke zadovoljenja potreba potrošača. Potrošač kupuje proizvode kako bi zadovoljio svoje specifične potrebe, a sam proces donošenja odluke o kupnji prolazi više faza. U tim fazama na potrošača utječe više faktora. Strategija oglašavanja kreira se kako bi dosegla ciljnu publiku, privukla pažnju i potakla na kupnju. Potrošači prenose iskustva, pozitivna ukoliko proizvod ispuni očekivanja, negativna, ukoliko ne ispuni. Mišljenje i iskustva u velikoj mjeri utječu na izbor proizvoda i odluku o kupnji. Razvoj medija i pojava novih otvara nove mogućnosti komuniciranja na relaciji proizvođač- potrošač, te olakšava direktan kontakt. Kreatori oglasa žele da se potrošači pronađu u porukama oglasa, da vide da osobe slične njima koriste te proizvode, te da samim time više povjeruju u oglas. Internet prednjači pred televizijom i ostalim medijima zato što se sve više koristi, može se koristiti za kupovinu, dijeljenje iskustava, kontaktiranje poduzeća, istraživanje informacija.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija, Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište Sjever, Koprivnica

Profili:

Avatar Url Anica Hunjet (mentor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

repozitorij.unin.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Talan, Ana
Utjecaj oglašavanja na donošenje odluke potrošača, 2020., diplomski rad, diplomski, Sveučilište Sjever / Odjel za ekonomiju, Varaždin
Talan, A. (2020) 'Utjecaj oglašavanja na donošenje odluke potrošača', diplomski rad, diplomski, Sveučilište Sjever / Odjel za ekonomiju, Varaždin.
@phdthesis{phdthesis, author = {Talan, Ana}, year = {2020}, pages = {56}, keywords = {Potrebe, ogla\v{s}avanje, odluka o kupnji, potro\v{s}a\v{c}, oglas, Internet, televizija}, title = {Utjecaj ogla\v{s}avanja na dono\v{s}enje odluke potro\v{s}a\v{c}a}, keyword = {Potrebe, ogla\v{s}avanje, odluka o kupnji, potro\v{s}a\v{c}, oglas, Internet, televizija}, publisherplace = {Vara\v{z}din} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Talan, Ana}, year = {2020}, pages = {56}, keywords = {Needs, advertising, buying decision, consumer, advertisement, internet, television}, title = {The impact of advertising on consumer decision making}, keyword = {Needs, advertising, buying decision, consumer, advertisement, internet, television}, publisherplace = {Vara\v{z}din} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font