Pregled bibliografske jedinice broj: 1048987
Marketing turističkih destinacija
Marketing turističkih destinacija, 2020., diplomski rad, diplomski, Sveučilište Sjever / Odjel za ekonomiju, Varaždin
CROSBI ID: 1048987 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Marketing turističkih destinacija
(Tourist destination marketing)
Autori
Konjić, Matija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Sveučilište Sjever / Odjel za ekonomiju
Mjesto
Varaždin
Datum
11.02
Godina
2020
Stranica
71
Mentor
Hunjet, Anica
Ključne riječi
turizam ; destinacija ; marketing ; strategija ; atrakcija
(tourism ; destination ; marketing ; strategy ; attraction)
Sažetak
Turistička destinacija je prostorna jedinica koja svojim sadržajima i atrakcijama mora biti privlačna potencijalnim turistima da bi zadovoljila njihove turističke potrebe. Marketing podrazumijeva orijentaciju na potrošača, razvoj integriranog poslovnog programa i usmjerenost prema ciljevima. Marketing u turizmu predstavlja koordinirane aktivnosti i organizacije privatnog i javnog sektora. Turističko tržište predstavlja ekonomski prostor gdje se susreće turistička ponuda i turistička potražnja. Kod marketinga u turizmu treba uvažavati njegove posebnosti u odnosu na marketing u proizvodnim djelatnostima. S obzirom na to da je turizam uslužna djelatnost, primjena marketinga u uslužnim djelatnostima se razlikuje od primjene marketinga u proizvodnim djelatnostima, a posebno zbog specifičnosti usluga u odnosu na konkretan fizički proizvod. Destinacijski marketing je vrsta marketinga koja promovira određeno odredište s namjerom povećanja broja posjetitelja. Pritom je važno izabrati ispravnu marketinšku strategiju, što u današnje vrijeme može biti izazovan posao. Cilj istraživanja je utvrditi važnost online oglašavanja o turističkim destinacijama za ispitanike, te utvrditi konkretan utjecaj oglasa i recenzija na odluku ispitanika o posjeti određene turističke destinacije. U svrhu istraživanja provest će se i anketa.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija