Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1048987

Marketing turističkih destinacija


Konjić, Matija
Marketing turističkih destinacija, 2020., diplomski rad, diplomski, Sveučilište Sjever / Odjel za ekonomiju, Varaždin


CROSBI ID: 1048987 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Marketing turističkih destinacija
(Tourist destination marketing)

Autori
Konjić, Matija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Sveučilište Sjever / Odjel za ekonomiju

Mjesto
Varaždin

Datum
11.02

Godina
2020

Stranica
71

Mentor
Hunjet, Anica

Ključne riječi
turizam ; destinacija ; marketing ; strategija ; atrakcija
(tourism ; destination ; marketing ; strategy ; attraction)

Sažetak
Turistička destinacija je prostorna jedinica koja svojim sadržajima i atrakcijama mora biti privlačna potencijalnim turistima da bi zadovoljila njihove turističke potrebe. Marketing podrazumijeva orijentaciju na potrošača, razvoj integriranog poslovnog programa i usmjerenost prema ciljevima. Marketing u turizmu predstavlja koordinirane aktivnosti i organizacije privatnog i javnog sektora. Turističko tržište predstavlja ekonomski prostor gdje se susreće turistička ponuda i turistička potražnja. Kod marketinga u turizmu treba uvažavati njegove posebnosti u odnosu na marketing u proizvodnim djelatnostima. S obzirom na to da je turizam uslužna djelatnost, primjena marketinga u uslužnim djelatnostima se razlikuje od primjene marketinga u proizvodnim djelatnostima, a posebno zbog specifičnosti usluga u odnosu na konkretan fizički proizvod. Destinacijski marketing je vrsta marketinga koja promovira određeno odredište s namjerom povećanja broja posjetitelja. Pritom je važno izabrati ispravnu marketinšku strategiju, što u današnje vrijeme može biti izazovan posao. Cilj istraživanja je utvrditi važnost online oglašavanja o turističkim destinacijama za ispitanike, te utvrditi konkretan utjecaj oglasa i recenzija na odluku ispitanika o posjeti određene turističke destinacije. U svrhu istraživanja provest će se i anketa.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište Sjever, Koprivnica

Profili:

Avatar Url Anica Hunjet (mentor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

repozitorij.unin.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Konjić, Matija
Marketing turističkih destinacija, 2020., diplomski rad, diplomski, Sveučilište Sjever / Odjel za ekonomiju, Varaždin
Konjić, M. (2020) 'Marketing turističkih destinacija', diplomski rad, diplomski, Sveučilište Sjever / Odjel za ekonomiju, Varaždin.
@phdthesis{phdthesis, author = {Konji\'{c}, Matija}, year = {2020}, pages = {71}, keywords = {turizam, destinacija, marketing, strategija, atrakcija}, title = {Marketing turisti\v{c}kih destinacija}, keyword = {turizam, destinacija, marketing, strategija, atrakcija}, publisherplace = {Vara\v{z}din} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Konji\'{c}, Matija}, year = {2020}, pages = {71}, keywords = {tourism, destination, marketing, strategy, attraction}, title = {Tourist destination marketing}, keyword = {tourism, destination, marketing, strategy, attraction}, publisherplace = {Vara\v{z}din} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font