Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1047045

Neuroznanstveni temelji učenja


Šimić, Goran
Neuroznanstveni temelji učenja // Proljetna škola Hrvatskoga književno-pedagoškog zbora
Opatija, Hrvatska, 2018. str. 1-1 (pozvano predavanje, domaća recenzija, sažetak, ostalo)


CROSBI ID: 1047045 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Neuroznanstveni temelji učenja
(Neuroscience foundations of learning)

Autori
Šimić, Goran

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, ostalo

Skup
Proljetna škola Hrvatskoga književno-pedagoškog zbora

Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 05.03.2018. - 07.03.2018

Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
učenje ; pamćenje ; djeca ; osnovna škola ; stres ; tjelovježba ; miješanje aktivnosti ; vremenski raspodijeljeno učenje
(learning ; memory ; children ; elementary school ; stres ; physical exercise ; interleaving ; spaced learning)

Sažetak
Neke od najvažnijih intervencija u proces učenja koje se temelje na spoznajama iz neuroznanosti, a provjereno ga pospješuju su: 1. Smanjivanje straha od učenja matematike putem mjera za smanjenje stresa (redovita tjelesna aktivnost, raznosvrsna i uravnotežena prehrana, dovoljno sna, dobra priprema aktivnosti napose redovito pisanje domaćih zadaća i izbjegavanje odugovlačenja, provođenje što više vremena s obitelji i prijateljima i kućnim ljubimcima, vježbe dubokog disanja, meditacija), 2. Fizička aktivnost za vrijeme ili između razdoblja učenja (http://www.oph.fi/download/145366_Physical_activi ty_and_learning.pdf), 3. Vremenski raspodijeljeno učenje (spaced learning) i miješanje aktivnosti (interleaving) (http://www.unc.edu/~eckerman/P10Remembering.html) . Djeca najbolje uče kad su uključena u aktivnosti za koje misle da su korisne u svakodnevnom životu, odnosno da su važne u društvenom/kulturnom kontekstu. Stoga im treba što češće ukazivati na korist naučenog sadržaja, a što više aktivnosti staviti u društveni/kulturalni kontekst, npr.: vježbanje govornih i komunikacijskih vještina kroz debate kakve se mogu vidjeti na televiziji, vježbanje sposobnosti pisanja i izražavanja, kroz npr. izdavanje školskog lista, učenje kroz kontakte sa stručnjacima i znanstvenicima u lokalnoj zajednici, npr. učenici mogu doći i na njihovo radno mjesto (aktivnosti u Tjednu mozga i sl.).

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Temeljne medicinske znanosti, Kliničke medicinske znanosti, Psihologija, Kognitivna znanost (prirodne, tehničke, biomedicina i zdravstvo, društvene i humanističke znanosti), Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Projekti:
--IP-2014-09-9730 - Hiperfosforilacija, agregacija i transsinaptički prijenos tau proteina u Alzheimerovoj bolesti: analiza likvora i ispitivanje potencijalnih neuroprotektivnih spojeva (ALZTAUPROTECT) (Šimić, Goran) ( CroRIS)

Ustanove:
Medicinski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Goran Šimić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Šimić, Goran
Neuroznanstveni temelji učenja // Proljetna škola Hrvatskoga književno-pedagoškog zbora
Opatija, Hrvatska, 2018. str. 1-1 (pozvano predavanje, domaća recenzija, sažetak, ostalo)
Šimić, G. (2018) Neuroznanstveni temelji učenja. U: Proljetna škola Hrvatskoga književno-pedagoškog zbora.
@article{article, author = {\v{S}imi\'{c}, Goran}, year = {2018}, pages = {1-1}, keywords = {u\v{c}enje, pam\'{c}enje, djeca, osnovna \v{s}kola, stres, tjelovje\v{z}ba, mije\v{s}anje aktivnosti, vremenski raspodijeljeno u\v{c}enje}, title = {Neuroznanstveni temelji u\v{c}enja}, keyword = {u\v{c}enje, pam\'{c}enje, djeca, osnovna \v{s}kola, stres, tjelovje\v{z}ba, mije\v{s}anje aktivnosti, vremenski raspodijeljeno u\v{c}enje}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }
@article{article, author = {\v{S}imi\'{c}, Goran}, year = {2018}, pages = {1-1}, keywords = {learning, memory, children, elementary school, stres, physical exercise, interleaving, spaced learning}, title = {Neuroscience foundations of learning}, keyword = {learning, memory, children, elementary school, stres, physical exercise, interleaving, spaced learning}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font