Pregled bibliografske jedinice broj: 1047017
Utjecaj društveno odgovornog poslovanja Podravke d.d. na potrošače Koprivničko.križevačke županije
Utjecaj društveno odgovornog poslovanja Podravke d.d. na potrošače Koprivničko.križevačke županije // Podravina : časopis za multidisciplinarna istraživanja, XVII (2018), 34; 135-148 (međunarodna recenzija, pregledni rad, ostalo)
CROSBI ID: 1047017 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj društveno odgovornog poslovanja Podravke d.d. na potrošače Koprivničko.križevačke županije
(Influence of corporate social responsibility of Podravka company on customers in Koprivnica- Križevci county)
Autori
Mađerić, Manuel : Petar, Saša ; Buntak, Krešimir
Izvornik
Podravina : časopis za multidisciplinarna istraživanja (1333-5286) XVII
(2018), 34;
135-148
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, ostalo
Ključne riječi
društveno odgovorno poslovanje, potrošači
(corporate social responsibility, customers)
Sažetak
Primjena društveno odgovornog poslovanja danas je sve popularnija i postala je suvremenom poslovnom praksom koju primjenjuju sve veći broj tvrtki. Sam trend društveno odgovornog poslovanja proširio se cijelim svijetom pa tako i u Hrvatskoj. Tvrtke su shvatile da je bitno za njihov imidž da su društveno odgovorne, a da je to istodobno i najbolji način da se doprinosi društvu. Većina potrošača više vjeruje kompanijama za koje znaju da su društveno korisne. Predmet ovog rada jest upoznati se s teorijom društveno odgovornog poslovanja i ponašanja potrošača, istražiti upoznatost, mišljenja, interese i stavove potrošača te utjecaj društveno odgovornog poslovanja Podravke d.d na potrošača Koprivničko-križevačke županije.
Izvorni jezik
Hrvatski
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- Scopus