Pregled bibliografske jedinice broj: 1046744
Stavovi učenika o upotrebi online alata u usvajanju znanja.
Stavovi učenika o upotrebi online alata u usvajanju znanja. // Zbornik radova – 18. korisnička konferencija CUC 2016. / Blažetić, A. (ur.).
Zagreb: Hrvatska akademska i istraživačka mreža – CARNet, 2016. str. 1-8 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 1046744 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Stavovi učenika o upotrebi online alata u usvajanju znanja.
(Students' views on the use of online tools in knowledge acquisition.)
Autori
Smolčec, Marijana ; Štrucelj, Helena
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Zbornik radova – 18. korisnička konferencija CUC 2016.
/ Blažetić, A. - Zagreb : Hrvatska akademska i istraživačka mreža – CARNet, 2016, 1-8
ISBN
978-953-6802-36-4
Skup
18. CARNetova korisnička konferencija CUC 2016, Programirajmo svoju budućnost
Mjesto i datum
Rovinj, Hrvatska, 09.11.2016. - 11.11.2016
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
Formativna provjera znanja, sumativna provjera znanja, Kahoot
(Formative assessment, summative assessment, Kahoot)
Sažetak
U ovom pilot istraživanju mjereni su stavovi učenika prema formativnom online ispitivanju znanja i prema mogućnosti njegova ocjenjivanja. Korišten je software Kahoot. Stavovi učenika su uglavnom pozitivni, a kao glavne prednosti online ispitivanja pred klasičnim učenici navode njegovu zanimljivost, suvremenost i ekonomičnost, a smatraju ga motivirajućim i vrlo korisnim pri pamćenju i učenju. Nedostatke ovakvog ispitivanja učenici vide u ograničenju vremena za rješavanje, opterećenju zbog vidljivog ranga riješenosti u odnosu na druge učenike i u mogućnosti pogađanja odgovora. Učenici uglavnom smatraju da bi se ovakvo provjeravanje znanja moglo ocjenjivati kada vrijeme rješavanja ne bi bilo prekratko, kada bi svi učenici bili naviknuti na ovakav novi način rada, kao i kada bi bili ostvareni uvjeti karakteristični za klasično provjeravanje znanja - mir i spriječeno prepisivanje odgovora drugih učenika.
Izvorni jezik
Hrvatski