Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1046744

Stavovi učenika o upotrebi online alata u usvajanju znanja.


Smolčec, Marijana; Štrucelj, Helena
Stavovi učenika o upotrebi online alata u usvajanju znanja. // Zbornik radova – 18. korisnička konferencija CUC 2016. / Blažetić, A. (ur.).
Zagreb: Hrvatska akademska i istraživačka mreža – CARNet, 2016. str. 1-8 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)


CROSBI ID: 1046744 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Stavovi učenika o upotrebi online alata u usvajanju znanja.
(Students' views on the use of online tools in knowledge acquisition.)

Autori
Smolčec, Marijana ; Štrucelj, Helena

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni

Izvornik
Zbornik radova – 18. korisnička konferencija CUC 2016. / Blažetić, A. - Zagreb : Hrvatska akademska i istraživačka mreža – CARNet, 2016, 1-8

ISBN
978-953-6802-36-4

Skup
18. CARNetova korisnička konferencija CUC 2016, Programirajmo svoju budućnost

Mjesto i datum
Rovinj, Hrvatska, 09.11.2016. - 11.11.2016

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
Formativna provjera znanja, sumativna provjera znanja, Kahoot
(Formative assessment, summative assessment, Kahoot)

Sažetak
U ovom pilot istraživanju mjereni su stavovi učenika prema formativnom online ispitivanju znanja i prema mogućnosti njegova ocjenjivanja. Korišten je software Kahoot. Stavovi učenika su uglavnom pozitivni, a kao glavne prednosti online ispitivanja pred klasičnim učenici navode njegovu zanimljivost, suvremenost i ekonomičnost, a smatraju ga motivirajućim i vrlo korisnim pri pamćenju i učenju. Nedostatke ovakvog ispitivanja učenici vide u ograničenju vremena za rješavanje, opterećenju zbog vidljivog ranga riješenosti u odnosu na druge učenike i u mogućnosti pogađanja odgovora. Učenici uglavnom smatraju da bi se ovakvo provjeravanje znanja moglo ocjenjivati kada vrijeme rješavanja ne bi bilo prekratko, kada bi svi učenici bili naviknuti na ovakav novi način rada, kao i kada bi bili ostvareni uvjeti karakteristični za klasično provjeravanje znanja - mir i spriječeno prepisivanje odgovora drugih učenika.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet zdravstvenih studija u Rijeci

Profili:

Avatar Url Helena Štrucelj (autor)

Citiraj ovu publikaciju:

Smolčec, Marijana; Štrucelj, Helena
Stavovi učenika o upotrebi online alata u usvajanju znanja. // Zbornik radova – 18. korisnička konferencija CUC 2016. / Blažetić, A. (ur.).
Zagreb: Hrvatska akademska i istraživačka mreža – CARNet, 2016. str. 1-8 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
Smolčec, M. & Štrucelj, H. (2016) Stavovi učenika o upotrebi online alata u usvajanju znanja.. U: Blažetić, A. (ur.)Zbornik radova – 18. korisnička konferencija CUC 2016..
@article{article, author = {Smol\v{c}ec, Marijana and \v{S}trucelj, Helena}, editor = {Bla\v{z}eti\'{c}, A.}, year = {2016}, pages = {1-8}, keywords = {Formativna provjera znanja, sumativna provjera znanja, Kahoot}, isbn = {978-953-6802-36-4}, title = {Stavovi u\v{c}enika o upotrebi online alata u usvajanju znanja.}, keyword = {Formativna provjera znanja, sumativna provjera znanja, Kahoot}, publisher = {Hrvatska akademska i istra\v{z}iva\v{c}ka mre\v{z}a – CARNet}, publisherplace = {Rovinj, Hrvatska} }
@article{article, author = {Smol\v{c}ec, Marijana and \v{S}trucelj, Helena}, editor = {Bla\v{z}eti\'{c}, A.}, year = {2016}, pages = {1-8}, keywords = {Formative assessment, summative assessment, Kahoot}, isbn = {978-953-6802-36-4}, title = {Students' views on the use of online tools in knowledge acquisition.}, keyword = {Formative assessment, summative assessment, Kahoot}, publisher = {Hrvatska akademska i istra\v{z}iva\v{c}ka mre\v{z}a – CARNet}, publisherplace = {Rovinj, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font