Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1044265

Oblikovanje socijalnog identiteta djece s teškoćama u ponašanju u dječjem vrtiću


Sunko, Esmeralda
Oblikovanje socijalnog identiteta djece s teškoćama u ponašanju u dječjem vrtiću // Identitet i različitost u odgoju i obrazovanju, zbornik radova s međunarodnoga znansteno- stručnog skupa / Zrilić, Smiljana (ur.).
Zadar: Odjel za izobrazbu učitelja i odgojitelja predškolske djece Sveučilišta u Zadru, 2018. str. 201-221 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)


CROSBI ID: 1044265 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Oblikovanje socijalnog identiteta djece s teškoćama u ponašanju u dječjem vrtiću
(Shaping the social identity of children with behavioral difficulties in the kindergarten)

Autori
Sunko, Esmeralda

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), ostalo

Izvornik
Identitet i različitost u odgoju i obrazovanju, zbornik radova s međunarodnoga znansteno- stručnog skupa / Zrilić, Smiljana - Zadar : Odjel za izobrazbu učitelja i odgojitelja predškolske djece Sveučilišta u Zadru, 2018, 201-221

ISBN
978-953-331-252-1

Skup
Znanstveno-stručni skup s međunarodnim sudjelovanjem "Identitet i različitost u odgoju i obrazovanju"

Mjesto i datum
Zadar, Hrvatska, 21.09.2017. - 23.09.2017

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
kurikulumi ; autonomija ; socijalna dobrobit ; Waldorf pedagogija ; igračke
(curriculum ; autonomy ; social welfare ; Waldorf pedagogy ; toys)

Sažetak
Klasične igračke i igre sve više ustupaju svoje mjesto plastičnim i elektroničkim igrama koje ubrzavaju razvoj kognitivnih funkcija, ali i značajno usporavaju razvoj emocionalnih funkcija i nekih aspekta socijalnih odnosa. U dječjim vrtićima stručni su kurikulumi temeljeni na promatranju i praćenju identiteta svakog djeteta. Praćenjem djece u Waldorfskim vrtićima procesno se prikupljaju podaci koji se holistički rezimiraju. U ovom radu izdvojen je segment jednogodišnjeg akcijskog istraživanja u Waldorfskom vrtiću, u kojem su se svakodnevno pratile karakteristike razvoja socijalnih odnosa i identiteta u mješovitoj skupini djece u kojima su i djeca s teškoćama u ponašanju. Praćeni su i analizirani su procesi u aktivnostima ručne izrade igračaka i igre s njima u doba svetkovina Martinja kroz pet etapa provedbe aktivnosti i njihove refleksije. Aktivnostima izrade igračaka i igre s njima, posebno su se izdvojile kategorije etičnosti, solidarnosti i tolerancije djece u komunikaciji s drugom djecom. Ove kompetencije odnosile su se na uspješno interpersonalno, socijalno funkcioniranje sve djece, bez gubljenja osobnih identiteta jer se procesom ručne izrade igračaka i gradnje jačalo samopouzdanje, motorička spretnost, imaginacija, bogatili su se jezični pojmovi. U raspravi su posebno naglašene nestrukturirane ili malo strukturirane igračke koje su različitim procesima potaknule socijalnu transformaciju, a koje su utjecale na promjene ponašanja svih uključenih sudionika istraživanja, a koja se promatra sa stanovišta socijalne dobrobiti u inkluzivnom duhu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija, Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet u Splitu

Profili:

Avatar Url Esmeralda Sunko (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Sunko, Esmeralda
Oblikovanje socijalnog identiteta djece s teškoćama u ponašanju u dječjem vrtiću // Identitet i različitost u odgoju i obrazovanju, zbornik radova s međunarodnoga znansteno- stručnog skupa / Zrilić, Smiljana (ur.).
Zadar: Odjel za izobrazbu učitelja i odgojitelja predškolske djece Sveučilišta u Zadru, 2018. str. 201-221 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)
Sunko, E. (2018) Oblikovanje socijalnog identiteta djece s teškoćama u ponašanju u dječjem vrtiću. U: Zrilić, S. (ur.)Identitet i različitost u odgoju i obrazovanju, zbornik radova s međunarodnoga znansteno- stručnog skupa.
@article{article, author = {Sunko, Esmeralda}, editor = {Zrili\'{c}, S.}, year = {2018}, pages = {201-221}, keywords = {kurikulumi, autonomija, socijalna dobrobit, Waldorf pedagogija, igra\v{c}ke}, isbn = {978-953-331-252-1}, title = {Oblikovanje socijalnog identiteta djece s te\v{s}ko\'{c}ama u pona\v{s}anju u dje\v{c}jem vrti\'{c}u}, keyword = {kurikulumi, autonomija, socijalna dobrobit, Waldorf pedagogija, igra\v{c}ke}, publisher = {Odjel za izobrazbu u\v{c}itelja i odgojitelja pred\v{s}kolske djece Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zadru}, publisherplace = {Zadar, Hrvatska} }
@article{article, author = {Sunko, Esmeralda}, editor = {Zrili\'{c}, S.}, year = {2018}, pages = {201-221}, keywords = {curriculum, autonomy, social welfare, Waldorf pedagogy, toys}, isbn = {978-953-331-252-1}, title = {Shaping the social identity of children with behavioral difficulties in the kindergarten}, keyword = {curriculum, autonomy, social welfare, Waldorf pedagogy, toys}, publisher = {Odjel za izobrazbu u\v{c}itelja i odgojitelja pred\v{s}kolske djece Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zadru}, publisherplace = {Zadar, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font