Pregled bibliografske jedinice broj: 1044207
Moodle aktivnosti u funkciji ishoda učenja
Moodle aktivnosti u funkciji ishoda učenja // Tiskarstvo & dizajn 2016 / Žiljak Vujić, Jana (ur.).
Zagreb: FotoSoft (FS), 2016. str. 134-139 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 1044207 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Moodle aktivnosti u funkciji ishoda učenja
(Moodle activities in the function of learning outcomes)
Autori
Šalković, Stjepan ; Sikirica, Nenad
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Tiskarstvo & dizajn 2016
/ Žiljak Vujić, Jana - Zagreb : FotoSoft (FS), 2016, 134-139
Skup
Tiskarstvo i dizajn 2016
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 30.03.2016. - 31.03.2016
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
Aktivnosti, moodle, kompetencije, ishodi učenja
(Activities, moodle, competency, learning outcomes)
Sažetak
U radu su opisane aktivnosti unutar sustava za udaljeno učenje namijenjene studentima. Kroz određene aktivnosti birane prema željenim ishodima, svi studenti se uključuju u proces učenja. U radu je analizirano koja razina Bloomove taksonomije se može dosegnuti određenom aktivnošću. Kod razvoja kurikuluma će se odrediti ishodi učenja, sadržaji, metode realizacije i načini provjere znanja. Pojedine aktivnosti će se primijeniti u određenom dijelu nastavnog procesa sukladno željenom cilju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti, Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Veleučilište Hrvatsko zagorje Krapina