Pregled bibliografske jedinice broj: 1043756
Sponzoriranje "No-name" sportaša kao poticaj sportskim uspjesima
Sponzoriranje "No-name" sportaša kao poticaj sportskim uspjesima // Osma međunarodna znanstveno-stručna konferencije o leadershipu – PILC : Utjecaj poslovnih anđela na globalno poduzetništvo
Opatija, Hrvatska, 2019. str. 288-304 (ostalo, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 1043756 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Sponzoriranje "No-name" sportaša kao poticaj
sportskim uspjesima
(Sponsorship of "No-name" athletes as boost to
sports success)
Autori
Gregorić, Marina ; Struški, Dario ; Horvat, Dajana Maria
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Osma međunarodna znanstveno-stručna konferencije o leadershipu – PILC : Utjecaj poslovnih anđela na globalno poduzetništvo
/ - , 2019, 288-304
ISBN
9789535950851
Skup
Osma međunarodna znanstveno-stručna konferencije o leadershipu – PILC : Utjecaj poslovnih anđela na globalno poduzetništvo
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 19.03.2019. - 30.03.2019
Vrsta sudjelovanja
Ostalo
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
no name sportaši ; sponzorstva u sportu ; sport
(no name athlethe ; sponsorship in sport ; sport JEL classification ; M210 Business Economics)
Sažetak
Neupitna je uloga velikih sponzora u nogometnim, košarkaškim i rukometnim klubovima diljem svijeta, ali i brojni drugi sportaši takozvanih neatraktivnih sportova ne bi imali mogućnost baviti se tim sportovima da nije sponzora. Tematika rada usmjerena je na pojmove sponzorstva, sportskog marketinga, sponzoriranja sporta u globalu, kao i sponzoriranje individualnih sportaša. Traže se podaci i informacije o tome imaju li poduzeća u Hrvatskoj razvijenu strategiju za sponzoriranja sporta i sportaša, pošto ista kao neki ogledni dokument ne postoji. Naglasak je pritom na profesionalnom sportu i klubovima, a u slučaju "no name" sportaša misli se na one koji pokazuju talent i naznaku za velike stvari, ali se u njih još uvijek dovoljno ne ulaže (primjer olimpijske pobjednice Sare Kolak). Neki od najuspješnijih hrvatskih sportaša današnjice u počecima svojih karijera nisu imali osigurane ni osnovne uvjete za trening i razvoj. Unatoč tome, oni su uspjeli. Nakon tih uspjeha javlja se nacionalni savez i mnoštvo sponzora koji im nude i obećavaju razne stvari, no u takvim se situacijama vrlo često postavlja pitanje gdje su oni bili kada su ti sportaši njihovu pomoć i podršku najviše trebali. Dojam je da bi, iako populacijom mala država, imali puno više svjetski poznatih sportaša i klubova, samo da se u njih uloži malo više, financijski i logistički. Metode korištene u radu su povijesna, analiza i sinteza, metoda istraživanje za stolom, a primarna je kvalitativna metoda istraživanja pomoću provedenih intervjua s predstavnicima velikih hrvatskih poduzeća čija aktiva iznosi više od 130 milijuna kuna, prihod veći od 260 milijuna kuna i broj zaposlenih iznad 250 te kvalitativno istraživanje provedeno sa sportašima koji su prošli put od anonimaca do svjetski poznatih sportaša. Cilj istraživanja je utvrditi imaju li ta poduzeća razvijenu strategiju sponzoriranja sporta te odnosi li se ona na već poznate ili i na no name sportaše.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Međimursko veleučilište u Čakovcu