Pregled bibliografske jedinice broj: 1043657
Medijska pedagogija u vjeronauku i katehezi: kriteriji izbora i načini korištenja nekih suvremenih medija
Medijska pedagogija u vjeronauku i katehezi: kriteriji izbora i načini korištenja nekih suvremenih medija // Crkva u svijetu : CUS, 45 (2010), 3; 310-332 (domaća recenzija, pregledni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 1043657 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Medijska pedagogija u vjeronauku i katehezi: kriteriji izbora i načini korištenja nekih suvremenih medija
(Media-pedagogy in religious teaching and catechesis: choice criteria and ways of using some contemporary media)
Autori
Garmaz, Jadranka
Izvornik
Crkva u svijetu : CUS (0352-4000) 45
(2010), 3;
310-332
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni
Ključne riječi
Medijska pedagogija ; Medijska didaktika ; Medijska kompetencija ; Mreža ; Televizija ; Film ; Video ; Glazba ; Slikovna didaktika
(media-pedagogy ; media-didactics ; media ; internet ; television ; film ; video ; music ; pictorial didactics)
Sažetak
Članak fokusira medijsku pedagogiju u području interesa medijske didaktike te ima zadaću osvijetliti neke kriterije izbora i skicirati načine korištenja medija u vjeronauku/katehezi, poklanjajući pri tome posebnu pozornost metodičkom radu s mrežom (internetom), filmom, (pop ili rock) glazbom, videom i s umjetničkim reprodukcijama. Članak se sastoji od dva dijela. U prvom dijelu autorica skicira vrste, uloge i obilježja medija i medijski posredovane komunikacije, kao i ciljeve medijske pedagogije u području vjeronauka i kateheze. U drugome dijelu navode se kriteriji izbora i predlažu se neke metode korištenja gore navedenih medija u vjeronauku/katehezi.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Teologija