Pregled bibliografske jedinice broj: 1042725
Smjernice nastavnicima za rad s učenicima s teškoćama u razvoju
Smjernice nastavnicima za rad s učenicima s teškoćama u razvoju // Priručnik za rad s učenicima s teškoćama u razvoju u srednjim školama / Velki, Tena ; Romstein, Ksenija (ur.).
Osijek: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2018. str. 83-101
CROSBI ID: 1042725 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Smjernice nastavnicima za rad s učenicima s teškoćama u razvoju
(Guidelines for teachers for working with students with disabilities)
Autori
Barać Ivana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, stručni
Knjiga
Priručnik za rad s učenicima s teškoćama u razvoju u srednjim školama
Urednik/ci
Velki, Tena ; Romstein, Ksenija
Izdavač
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Grad
Osijek
Godina
2018
Raspon stranica
83-101
ISBN
978-953-6965-65-6
Ključne riječi
Teškoće u razvoju, adolescencija, savjeti
(Disabilities, adolescence, suggestions)
Sažetak
U poglavlju pod nazivom "Smjernice nastavnicima za rad s učenicima s teškoćama u razvoju" opisane su opće smjernice nastavnicima koji rade s učenicima s teškoćama u razvoju. Osim toga navedeni su savjeti za rad s učenicima s oštećenjem vida, sluha, jezično-govorne-glasovne komunikacije i specifičnim teškoćama u učenju, oštećenjima organa i organskih sustava, s intelektualnim teškoćama, te s poremećajem u ponašanju i oštećenju mentalnog zdravlja. Prikazani su primjeri pripreme za nastavu i oblikovanje nastave.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za dentalnu medicinu i zdravstvo, Osijek
Profili:
Ivana Barać
(autor)