Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1042725

Smjernice nastavnicima za rad s učenicima s teškoćama u razvoju


Barać Ivana
Smjernice nastavnicima za rad s učenicima s teškoćama u razvoju // Priručnik za rad s učenicima s teškoćama u razvoju u srednjim školama / Velki, Tena ; Romstein, Ksenija (ur.).
Osijek: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2018. str. 83-101


CROSBI ID: 1042725 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Smjernice nastavnicima za rad s učenicima s teškoćama u razvoju
(Guidelines for teachers for working with students with disabilities)

Autori
Barać Ivana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, stručni

Knjiga
Priručnik za rad s učenicima s teškoćama u razvoju u srednjim školama

Urednik/ci
Velki, Tena ; Romstein, Ksenija

Izdavač
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku

Grad
Osijek

Godina
2018

Raspon stranica
83-101

ISBN
978-953-6965-65-6

Ključne riječi
Teškoće u razvoju, adolescencija, savjeti
(Disabilities, adolescence, suggestions)

Sažetak
U poglavlju pod nazivom "Smjernice nastavnicima za rad s učenicima s teškoćama u razvoju" opisane su opće smjernice nastavnicima koji rade s učenicima s teškoćama u razvoju. Osim toga navedeni su savjeti za rad s učenicima s oštećenjem vida, sluha, jezično-govorne-glasovne komunikacije i specifičnim teškoćama u učenju, oštećenjima organa i organskih sustava, s intelektualnim teškoćama, te s poremećajem u ponašanju i oštećenju mentalnog zdravlja. Prikazani su primjeri pripreme za nastavu i oblikovanje nastave.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Psihologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet za dentalnu medicinu i zdravstvo, Osijek

Profili:

Avatar Url Ivana Barać (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

www.researchgate.net www.researchgate.net

Citiraj ovu publikaciju:

Barać Ivana
Smjernice nastavnicima za rad s učenicima s teškoćama u razvoju // Priručnik za rad s učenicima s teškoćama u razvoju u srednjim školama / Velki, Tena ; Romstein, Ksenija (ur.).
Osijek: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2018. str. 83-101
Barać Ivana (2018) Smjernice nastavnicima za rad s učenicima s teškoćama u razvoju. U: Velki, T. & Romstein, K. (ur.) Priručnik za rad s učenicima s teškoćama u razvoju u srednjim školama. Osijek, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, str. 83-101.
@inbook{inbook, year = {2018}, pages = {83-101}, keywords = {Te\v{s}ko\'{c}e u razvoju, adolescencija, savjeti}, isbn = {978-953-6965-65-6}, title = {Smjernice nastavnicima za rad s u\v{c}enicima s te\v{s}ko\'{c}ama u razvoju}, keyword = {Te\v{s}ko\'{c}e u razvoju, adolescencija, savjeti}, publisher = {Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Osijek} }
@inbook{inbook, year = {2018}, pages = {83-101}, keywords = {Disabilities, adolescence, suggestions}, isbn = {978-953-6965-65-6}, title = {Guidelines for teachers for working with students with disabilities}, keyword = {Disabilities, adolescence, suggestions}, publisher = {Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Osijek} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font