Pregled bibliografske jedinice broj: 1042548
Kulturna baština u atrakcijskoj osnovi ‒ Uloga turističkih zajednica u održivom promicanju kulturnih atrakcija
Kulturna baština u atrakcijskoj osnovi ‒ Uloga turističkih zajednica u održivom promicanju kulturnih atrakcija // Kulturna baština u turističkoj destinaciji - vrednovanje i održivi menadžment / Floričić, Tamara ; Floričić Barbara (ur.).
Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2019. str. 1-27
CROSBI ID: 1042548 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kulturna baština u atrakcijskoj osnovi ‒ Uloga
turističkih zajednica u održivom promicanju
kulturnih atrakcija
(Cultural heritage as attractive resource - The Rolle
of torusim boards in sustainable promotion)
Autori
Floričić, Tamara ; Tuličić, Klara
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, ostalo
Knjiga
Kulturna baština u turističkoj destinaciji - vrednovanje i održivi menadžment
Urednik/ci
Floričić, Tamara ; Floričić Barbara
Izdavač
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
Grad
Pula
Godina
2019
Raspon stranica
1-27
ISBN
978-953-8278-30-3
Ključne riječi
DMO organizacije, turističke zajednice, kulturna baština, turističke atrakcije, turističke nagrade
(DMO Organisations, tourism boards, cultural heritage, tourism attractions, tourism boards)
Sažetak
Temeljni resurs razvoja turizma u destinaciji su turističke atrakcije, one se vrednuju, oplemenjuju te plasiraju na turbulentno turističko tržište. Turističke zajednice imaju brojne zadatke i ciljeve među kojima se ističe ključni zadatak, promocija turističkih atrakcija. Nacionalna turistička zajednica na čelu, te regionalne i lokalne turističke zajednice svojim aktivnostima ulažu napore u učinkovitu tuzemnu i međunarodnu kako promociju tako i samu organizaciju manifestacija usmjerenih na turiste i lokalnu zajednicu. Različiti su načini koji se koriste za promociju te je široka mreža aktivnosti potrebnih za promociju turističkih atrakcija na području destinacija i turističkih klastera. Promotivni spotovi i brošure kao tradicionalni modeli komunikacije predstavljaju platformu za razvoj on line promotivnih alata i instrumenata vrednovanja. Rad istražuje ulogu turističkih zajednica u promicanju kulturnih atrakcija te predstavlja sustav turističkih nagrada oformljen od strane Hrvatske turističke zajednice i Ministarstva turizma Republike Hrvatske kojima se afirmiraju i vrednuju kulturne atrakcije u cilju povećanja prepoznatljivosti, motivacije te razine kvalitete. Stoga su autorice provele kvalitativno istraživanje nagrađivanih kulturnih atrakcija i turističkih događanja u turističkim destinacijama koje su osvojile nagradu destinacija godine od njenog osnutka do 2018. godine te rezimirale marketinške potencijale i afirmirane konkurentske prednosti.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija