Pregled bibliografske jedinice broj: 1041500
Razvoj metodičkih kolegija na studiju za učitelje engleskoga jezika
Razvoj metodičkih kolegija na studiju za učitelje engleskoga jezika // Engleski u primarnom obrazovanju: razvoj i načela zagrebačkoga studija / Andraka, Marija ; Narančić Kovač, Smiljana (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2019. str. 81-92
CROSBI ID: 1041500 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Razvoj metodičkih kolegija na studiju za učitelje engleskoga jezika
(The Development of English Language Teaching Courses within the Study for Primary English Teachers)
Autori
Andraka, Marija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, pregledni
Knjiga
Engleski u primarnom obrazovanju: razvoj i načela zagrebačkoga studija
Urednik/ci
Andraka, Marija ; Narančić Kovač, Smiljana
Izdavač
Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
Grad
Zagreb
Godina
2019
Raspon stranica
81-92
ISBN
978-953-8115-71-4
Ključne riječi
studij engleskoga jezika, metodički kolegiji, povijesni pregled, refleksivni praktičar
(study for primary teachers, English language teaching courses, historic overview, reflective practitioner)
Sažetak
Prikazuje se razvoj studija engleskoga jezika za učitelje na Učiteljskom fakultetu u Zagrebu s posebnim težištem na razvoju metodičke skupine kolegija. Obuhvaćeno je razdoblje od početaka studija ranih 1990-ih do danas. Prva faza predstavlja razdoblje od 1992. do 1998. kada se studij pokreće i započinje razvijati. Druga faza započinje 1998. godine i završava 2005. kada počinje treća faza razvoja u kojoj se studij i danas nalazi. Tada se počinje izvoditi Integrirani preddiplomski i diplomski sveučilišni učiteljski studij s engleskim/njemačkim jezikom prema bolonjskoj reformi. Skupina metodičkih kolegija, kojoj se od početaka studija posvećivala velika pozornost, prožima gotovo sve kolegije koji se izvode na studiju težeći razvoju učitelja spremnoga za izazove 21. stoljeća, učitelja refleksivnoga praktičara koji će se po završetku studija moći dalje razvijati i raditi na kvaliteti svoga rada, koji je kreativan, fleksibilan, dobro informiran, otvoren za nove ideje, koji poznaje potrebe svojih učenika, spreman je na suradnju sa svojim kolegama i s učenicima, tolerantan je i ima visoku jezičnu kompetenciju u jeziku koji poučava. Takav učitelj postaje aktivan istraživač nastavnoga procesa i neposredno sudjeluje u poboljšanju kvalitete nastave.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)