Pregled bibliografske jedinice broj: 1041254
Komunikacijski modaliteti influencera u digitalnom okruženju
Komunikacijski modaliteti influencera u digitalnom okruženju, 2019., diplomski rad, diplomski, Sveučilište Sjever / Odjel za odnose s javnostima, Varaždin
CROSBI ID: 1041254 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Komunikacijski modaliteti influencera u digitalnom
okruženju
(Communication modality of influencers in the digital
environment)
Autori
Boščić, Martina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Sveučilište Sjever / Odjel za odnose s javnostima
Mjesto
Varaždin
Datum
15.03
Godina
2019
Stranica
62
Mentor
Luić, Ljerka
Ključne riječi
odnosi s javnošću ; influencer ; Instagram ; interakcija
(public relations ; influencer ; Instagram ; interaction)
Sažetak
Svrha ovog rada je prikazati i objasniti nove oblike digitalnog poslovanja koje su sa sobom donijeli influenceri, utjecajne osobe zbog kojih se dešavaju mnoge promjene u svijetu i u odnosima s javnošću. Budući da je internet postao, osim sredstva zabave, mjesto gdje se ljudi obrazuju, pa i ostvaruju nove poslovne suradnje- možemo reći da je njegova važnost vrlo velika. Iz tog je razloga bitno istražiti na koji način uspješni influenceri komuniciraju s publikom. Ovim radom dokazano je da influenceri foto objavama ostvaruju najbolju interakciju i time poslovnu uspješnost svog profila na društvenim mrežama. Također, Instagram je glavna društvena mreža preko koje influenceri u Hrvatskoj komuniciraju s javnošću.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti