Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1041252

Harmonizacija interaktivne digitalne komunikacije primjenom dvosmjerno-simetričnog i dvosmjerno- asimetričnog modela odnosa s javnostima


Mišak, Nikolina
Harmonizacija interaktivne digitalne komunikacije primjenom dvosmjerno-simetričnog i dvosmjerno- asimetričnog modela odnosa s javnostima, 2019., diplomski rad, diplomski, Sveučilište Sjever / Odjel za odnose s javnostima, Varaždin


CROSBI ID: 1041252 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Harmonizacija interaktivne digitalne komunikacije primjenom dvosmjerno-simetričnog i dvosmjerno- asimetričnog modela odnosa s javnostima
(Harmonization of interactive digital communication using bi-directional symmetric and two-way asymmetric public relations model)

Autori
Mišak, Nikolina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Sveučilište Sjever / Odjel za odnose s javnostima

Mjesto
Varaždin

Datum
15.03

Godina
2019

Stranica
72

Mentor
Luić, Ljerka

Ključne riječi
interaktivna digitalna komunikacija ; odnosi s javnostima ; dvosmjerno-simetričan model ; dvosmjerno-asimetričan model
(interactive digital communication ; public relations ; two-way symmetric model ; two-way asymmetric model)

Sažetak
Odnosi s javnostima služe za uspostavljanje i održavanje uzajamno korisnih i dugoročnih odnosa između organizacije i njezine javnosti. Digitalni odnosi s javnostima predstavljaju kombinaciju tradicionalnih oblika u kojima je naglasak na primjeni novih tehnologija, stvaranju dvosmjernog dijaloga te direktnom dosezanju ciljne javnosti. J. E. Gruning i T. Hunt postavili su četiri osnovne vrste modela odnosa s javnostima od kojih se dvosmjerno-asimetričan i dvosmjerno-simetričan model nalaze u digitalnoj komunikaciji. Osim spomenutih modela, važnu ulogu u modernim odnosima s javnostima imaju i interaktivni mediji. Interaktivni medij može biti bilo koji medij koji odgovara korisniku te njegovom unosu podataka, a interaktivni medijski sadržaj omogućuje korisniku ili javnosti da se uključi u sam sadržaj. Stvaranje interaktivnog sadržaja može potaknuti interes korisnika i izazvati pozitivan angažman kod publike i upravo zbog toga čini ključan segment interaktivne digitalne komunikacije odnosa s javnostima. Studija slučaja pokazuje uspješan primjer korištenja dvosmjernih modela u digitalnoj komunikaciji kao i medijskog sadržaja u povećanju interaktivnost. Ipak, ovo područje je nedovoljno prepoznato te postoje veliki potencijali za njegovu upotrebu u segmentu odnosa s javnostima.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište Sjever, Koprivnica

Profili:

Avatar Url Ljerka Luić (mentor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada repozitorij.unin.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Mišak, Nikolina
Harmonizacija interaktivne digitalne komunikacije primjenom dvosmjerno-simetričnog i dvosmjerno- asimetričnog modela odnosa s javnostima, 2019., diplomski rad, diplomski, Sveučilište Sjever / Odjel za odnose s javnostima, Varaždin
Mišak, N. (2019) 'Harmonizacija interaktivne digitalne komunikacije primjenom dvosmjerno-simetričnog i dvosmjerno- asimetričnog modela odnosa s javnostima', diplomski rad, diplomski, Sveučilište Sjever / Odjel za odnose s javnostima, Varaždin.
@phdthesis{phdthesis, author = {Mi\v{s}ak, Nikolina}, year = {2019}, pages = {72}, keywords = {interaktivna digitalna komunikacija, odnosi s javnostima, dvosmjerno-simetri\v{c}an model, dvosmjerno-asimetri\v{c}an model}, title = {Harmonizacija interaktivne digitalne komunikacije primjenom dvosmjerno-simetri\v{c}nog i dvosmjerno- asimetri\v{c}nog modela odnosa s javnostima}, keyword = {interaktivna digitalna komunikacija, odnosi s javnostima, dvosmjerno-simetri\v{c}an model, dvosmjerno-asimetri\v{c}an model}, publisherplace = {Vara\v{z}din} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Mi\v{s}ak, Nikolina}, year = {2019}, pages = {72}, keywords = {interactive digital communication, public relations, two-way symmetric model, two-way asymmetric model}, title = {Harmonization of interactive digital communication using bi-directional symmetric and two-way asymmetric public relations model}, keyword = {interactive digital communication, public relations, two-way symmetric model, two-way asymmetric model}, publisherplace = {Vara\v{z}din} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font