Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1040508

Spremnost odgojitelja za inkluziju djece s poremećajem aktivnosti i pažnje


Kudek Mirošević, Jasna; Makarun, Nikolina
Spremnost odgojitelja za inkluziju djece s poremećajem aktivnosti i pažnje // Zbornik radova s međunarodnoga znanstveno-stručnoga simpozija 17. Dani Mate Demarina Odgoj i obrazovanje – budućnost civilizacije / Prskalo, Ivan ; Braičić, Zdenko ; Badrić, Marko (ur.).
Petrinja: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2018. str. 215-230 (predavanje, recenziran, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 1040508 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Spremnost odgojitelja za inkluziju djece s poremećajem aktivnosti i pažnje
(Promptness of the educators for inclusion of children with attention deficit and hyperactivity disorder)

Autori
Kudek Mirošević, Jasna ; Makarun, Nikolina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Zbornik radova s međunarodnoga znanstveno-stručnoga simpozija 17. Dani Mate Demarina Odgoj i obrazovanje – budućnost civilizacije / Prskalo, Ivan ; Braičić, Zdenko ; Badrić, Marko - Petrinja : Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2018, 215-230

Skup
17. Dani Mate Demarina: Odgoj i obrazovanje - budućnost civilizacije

Mjesto i datum
Petrinja, Hrvatska, 07.06.2018. - 08.06.2018

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Recenziran

Ključne riječi
odgojitelji, odgojno-obrazovna inkluzija, poremećaj pažnje i hiperaktivnosti, predškolski sustav odgoja i obrazovanja
(educators, education inclusion, attention deficit and hyperactivity disorder, preschool education system)

Sažetak
Poremećaj pomanjkanja pažnje i hiperaktivnosti (ADHD) najučestalije su teškoće u dječjoj dobi o kojima ovisi kvaliteta života i svakodnevno funkcioniranje djeteta. To je kognitivni i bihevioralni poremećaj kojega karakterizira povećana hiperaktivnost, nepažnja te impulzivnost, odnosno poremećaj samokontrole. Riječ je o djeci koja trebaju odgojno-obrazovnu podršku zbog različitih poteškoća koje prije svega proizlaze iz međudjelovanja djeteta i odgojno-obrazovnog okruženja i koja ograničavaju mogućnosti njihova napredovanja. Vodeći računa o djetetovim jakim stranama, a tek zatim o teškoćama te osiguravanjem adekvatne suradnje i podrške, odgojitelji, stručnjaci i obitelj mogu osigurati da se dijete s poremećajem pažnje i hiperaktivnosti razvija u skladu sa svojim potencijalima. Cilj ovoga istraživanja je utvrditi kako odgojitelji procjenjuju mogućnosti kvalitetne socijalne uključenosti djece s ADHD-om s obzirom na stavove i specifične kompetencije za rad koje posjeduju. U istraživanju je sudjelovalo 85 odgojitelja iz redovitih predškolskih ustanova s područja Zagrebačke županije. Istraživanje je potaknuto nedostatkom pouzdanih podataka o kvaliteti uključivanja djece s poremećajem pomanjkanja pažnje i hiperaktivnosti u području predškolskog sustava odgoja i obrazovanja. Dobiveni rezultati ukazuju da odgojitelji odgoj i obrazovanje djece s poremećajem pomanjkanja pažnje i hiperaktivnosti smatraju iznimno zahtjevnim te im je potrebna šira edukacija za pružanje podrške. Prikazani podaci upućuju na potrebu kvalitetnijeg uključivanja djece s poremećajem pomanjkanja pažnje i hiperaktivnosti u redoviti predškolski sustav što bi trebalo potaknuti promjene u postojećoj praksi te osnažiti i educirati odgojitelje.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Jasna Kudek Mirošević (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Kudek Mirošević, Jasna; Makarun, Nikolina
Spremnost odgojitelja za inkluziju djece s poremećajem aktivnosti i pažnje // Zbornik radova s međunarodnoga znanstveno-stručnoga simpozija 17. Dani Mate Demarina Odgoj i obrazovanje – budućnost civilizacije / Prskalo, Ivan ; Braičić, Zdenko ; Badrić, Marko (ur.).
Petrinja: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2018. str. 215-230 (predavanje, recenziran, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Kudek Mirošević, J. & Makarun, N. (2018) Spremnost odgojitelja za inkluziju djece s poremećajem aktivnosti i pažnje. U: Prskalo, I., Braičić, Z. & Badrić, M. (ur.)Zbornik radova s međunarodnoga znanstveno-stručnoga simpozija 17. Dani Mate Demarina Odgoj i obrazovanje – budućnost civilizacije.
@article{article, author = {Kudek Miro\v{s}evi\'{c}, Jasna and Makarun, Nikolina}, year = {2018}, pages = {215-230}, keywords = {odgojitelji, odgojno-obrazovna inkluzija, poreme\'{c}aj pa\v{z}nje i hiperaktivnosti, pred\v{s}kolski sustav odgoja i obrazovanja}, title = {Spremnost odgojitelja za inkluziju djece s poreme\'{c}ajem aktivnosti i pa\v{z}nje}, keyword = {odgojitelji, odgojno-obrazovna inkluzija, poreme\'{c}aj pa\v{z}nje i hiperaktivnosti, pred\v{s}kolski sustav odgoja i obrazovanja}, publisher = {U\v{c}iteljski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Petrinja, Hrvatska} }
@article{article, author = {Kudek Miro\v{s}evi\'{c}, Jasna and Makarun, Nikolina}, year = {2018}, pages = {215-230}, keywords = {educators, education inclusion, attention deficit and hyperactivity disorder, preschool education system}, title = {Promptness of the educators for inclusion of children with attention deficit and hyperactivity disorder}, keyword = {educators, education inclusion, attention deficit and hyperactivity disorder, preschool education system}, publisher = {U\v{c}iteljski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Petrinja, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font