Pregled bibliografske jedinice broj: 1040503
Zaokupljenost školom učenika s teškoćama
Zaokupljenost školom učenika s teškoćama, 2018., doktorska disertacija, Učiteljski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 1040503 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Zaokupljenost školom učenika s teškoćama
(School engagement of students with disabilities)
Autori
Bukvić, Zlatko
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, doktorska disertacija
Fakultet
Učiteljski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
11.04
Godina
2018
Stranica
176
Mentor
Bouillet, Dejana
Ključne riječi
zaokupljenost školom, učenici s teškoćama
(school engagement, students with disabilities)
Sažetak
Disertacija je sadržajno usmjerena na čimbenike zaokupljenosti školom učenika s teškoćama. Cilj istraživanja bio je utvrditi razinu zaokupljenosti učenika s teškoćama i utvrditi razlike u zaokuljenosti na primjerenom uzorku 634 osnovnoškolskih učenika s teškoćama i njihovih vršnjaka bez teškoća. Učenici s teškoćama specifična su skupina učenika u redovitim razrednim odjelima za čije se primjereno uključivanje očekuju odgovarajuće strategije potpore u učenju i ponašanju. Temeljeno na spoznajama da je zaokupljenost učenika školom povezana s različitim pozitivnim odgojno-obrazovnim ishodima, ovo istraživanje usmjereno je utvrđivanju povezanosti i odnosa osobnih i okolinskih čimbenika s razinom njihove zaokupljenosti školom. Rezultati istraživanja upućuju na zaključak da su učenici s teškoćama podjednako zaokupljeni školom kao i njihovi vršnjaci bez teškoća. U odnosa na osobna obilježja učenika utvrđeno je da učenici s teškoćama postižu značajno niže rezultate na dimenziji kognitivne zaokupljenosti školom te da da su djevojčice i mlađi učenici zaokupljeniji školom od starijih učenika muškog spola. Najveći doprinos zaokupljenosti učenika školom ima njihov doživljaj potpore i prihvaćanja o učitelja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Interdisciplinarne društvene znanosti