Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1040338

Planiranje pristupa i oblika podrške osnovnoškolskih učitelja u poučavanju učenika s teškoćama


Kudek Mirošević, Jasna
Planiranje pristupa i oblika podrške osnovnoškolskih učitelja u poučavanju učenika s teškoćama // Tematski zbornik (II. dio) s X. Međunarodne naučno-stručne konferencije Unapređenje kvalitete života djece i mladih (Istanbul, Turska) / Nikolić, Milena ; Vantić-Tanjić, Medina (ur.).
Tuzla: Udruženje za podršku i kreativni razvoj djece i mladih ; Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Univerziteta u Tuzli, 2019. str. 197-209 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 1040338 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Planiranje pristupa i oblika podrške osnovnoškolskih učitelja u poučavanju učenika s teškoćama
(Planning the Approaches and Models of Support of Primary School Teachers in Educating Students with Disabilities)

Autori
Kudek Mirošević, Jasna

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Tematski zbornik (II. dio) s X. Međunarodne naučno-stručne konferencije Unapređenje kvalitete života djece i mladih (Istanbul, Turska) / Nikolić, Milena ; Vantić-Tanjić, Medina - Tuzla : Udruženje za podršku i kreativni razvoj djece i mladih ; Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Univerziteta u Tuzli, 2019, 197-209

Skup
10. Međunarodna naučno-stručna konferencija Unapređenje kvalitete života djece i mladih

Mjesto i datum
Istanbul, Turska, 21.06.2019. - 23.06.2019

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
individualizirana nastava, individualizirani pristup i planiranje, oblici podrške
(individualized teaching, individualized approach and planning, forms of support)

Sažetak
Istraživanja pokazuju kako su učitelji ti koji imaju primarnu ulogu u obrazovanju učenika s teškoćama te se od njih očekuje da individualizirano planiraju kako bi pomogli svim učenicima da budu aktivni sudionici nastavnoga procesa (Brownell, Adams, Sinclair, Waldron, & Vanhover, 2006 ; Bradley, Danielson, & Doolittle, 2007 ; Vaughn, Wanzek, Woodruff, & Linan-Thompson, 2007). Individualizirana nastava uključuje planirane oblike podrške i prilagodbe pristupa učenja i poučavanja, kao i vrednovanja koje je potrebno primjenjivati za određenog učenika u određenom nastavnom predmetu. Stoga planiranje individualiziranih strategija podrške zahtijeva od učitelja da posjeduju fleksibilne nastavne pristupe, kao i da budu fleksibilni u prilagođavanju kurikula na temelju individualnih odgojno-obrazovnih potreba učenika (Obiakor, Harris, Mutua, Rotatori, & Algozzine, 2012 ; Scruggs, Mastropieri, & Marshak, 2012). U skladu s tim, cilj ovoga ispitivanja je utvrditi razlike kod osnovnoškolskih učitelja u planiranju oblika podrške, kao i pristupa učenju i poučavanju učenika s teškoćama. Postavljena je hipoteza da postoji razlika u pristupu poučavanja učenika s teškoćama kod učitelja razredne, predmetne nastave i onih koji rade i u razrednoj i u predmetnoj nastavi s obzirom na oblike podrške koje planiraju. Iz rezultata je vidljivo nepostojanje razlike kad je u pitanju zastupljenost prilagođavanja sadržaja koje poučavaju, no razlike su evidentne u planiranju sadržaja učenja prema inicijalnim provjerama znanja za svakog pojedinog učenika s teškoćama, kao i u planiranju vršnjačke podrške. Iako se danas čini da smo u suvremenoj školi učinili i poduzeli značajne korake kako bi učenici s teškoćama bili ravnopravno zastupljeni sa svojim vršnjacima bez teškoća, i dalje je potrebno obogaćivanje učiteljskih umijeća u planiranju nastave usmjerene na učenika.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Jasna Kudek Mirošević (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Kudek Mirošević, Jasna
Planiranje pristupa i oblika podrške osnovnoškolskih učitelja u poučavanju učenika s teškoćama // Tematski zbornik (II. dio) s X. Međunarodne naučno-stručne konferencije Unapređenje kvalitete života djece i mladih (Istanbul, Turska) / Nikolić, Milena ; Vantić-Tanjić, Medina (ur.).
Tuzla: Udruženje za podršku i kreativni razvoj djece i mladih ; Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Univerziteta u Tuzli, 2019. str. 197-209 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Kudek Mirošević, J. (2019) Planiranje pristupa i oblika podrške osnovnoškolskih učitelja u poučavanju učenika s teškoćama. U: Nikolić, M. & Vantić-Tanjić, M. (ur.)Tematski zbornik (II. dio) s X. Međunarodne naučno-stručne konferencije Unapređenje kvalitete života djece i mladih (Istanbul, Turska).
@article{article, author = {Kudek Miro\v{s}evi\'{c}, Jasna}, year = {2019}, pages = {197-209}, keywords = {individualizirana nastava, individualizirani pristup i planiranje, oblici podr\v{s}ke}, title = {Planiranje pristupa i oblika podr\v{s}ke osnovno\v{s}kolskih u\v{c}itelja u pou\v{c}avanju u\v{c}enika s te\v{s}ko\'{c}ama}, keyword = {individualizirana nastava, individualizirani pristup i planiranje, oblici podr\v{s}ke}, publisher = {Udru\v{z}enje za podr\v{s}ku i kreativni razvoj djece i mladih ; Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Univerziteta u Tuzli}, publisherplace = {Istanbul, Turska} }
@article{article, author = {Kudek Miro\v{s}evi\'{c}, Jasna}, year = {2019}, pages = {197-209}, keywords = {individualized teaching, individualized approach and planning, forms of support}, title = {Planning the Approaches and Models of Support of Primary School Teachers in Educating Students with Disabilities}, keyword = {individualized teaching, individualized approach and planning, forms of support}, publisher = {Udru\v{z}enje za podr\v{s}ku i kreativni razvoj djece i mladih ; Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Univerziteta u Tuzli}, publisherplace = {Istanbul, Turska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font