Pregled bibliografske jedinice broj: 1039986
Druga strana novčića ili zagrebačka studentska iskustva učitelja engleskoga jezika prije i poslije implementacije bolonjskoga procesa
Druga strana novčića ili zagrebačka studentska iskustva učitelja engleskoga jezika prije i poslije implementacije bolonjskoga procesa // Engleski u primarnom obrazovanju: razvoj i načela zagrebačkoga studija / Andraka, Marija ; Narančić Kovač, Smiljana (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2019. str. 169-171
CROSBI ID: 1039986 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Druga strana novčića ili zagrebačka studentska iskustva učitelja engleskoga jezika prije i poslije implementacije bolonjskoga procesa
(The Other Side of the Coin: English Teachers’ Student Experiences Before and After the Bologna Process)
Autori
Hanžić Deda, Silvija ; Loborec, Maja ; Milković, Ivana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, ostalo
Knjiga
Engleski u primarnom obrazovanju: razvoj i načela zagrebačkoga studija
Urednik/ci
Andraka, Marija ; Narančić Kovač, Smiljana
Izdavač
Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
Grad
Zagreb
Godina
2019
Raspon stranica
169-171
ISBN
978-953-8115-71-4
Ključne riječi
bolonjski proces, učiteljski studij, engleski jezik, studenti
(Bologna Process, English study for primary teachers, students)
Sažetak
Autorice iznose iskustva i sjećanja na studiranje engleskoga jezika u različitim razdobljima razvoja studijskoga programa, od studija s pojačanim nastavnim predmetom do sveučilišnoga integriranoga studija primarnoga obrazovanja, tj. učiteljskoga studija s engleskim jezikom. Osvrću se na tri elementa, a to su: sadržaji studiranja, očekivanja od upisanoga programa i mišljenje o zahtjevima stavljenima pred studente te ljudska komponenta, tj. profesori kao prenositelji znanja i kao neposredni uzori.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Interdisciplinarne humanističke znanosti, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb