Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1039986

Druga strana novčića ili zagrebačka studentska iskustva učitelja engleskoga jezika prije i poslije implementacije bolonjskoga procesa


Hanžić Deda, Silvija; Loborec, Maja; Milković, Ivana
Druga strana novčića ili zagrebačka studentska iskustva učitelja engleskoga jezika prije i poslije implementacije bolonjskoga procesa // Engleski u primarnom obrazovanju: razvoj i načela zagrebačkoga studija / Andraka, Marija ; Narančić Kovač, Smiljana (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2019. str. 169-171


CROSBI ID: 1039986 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Druga strana novčića ili zagrebačka studentska iskustva učitelja engleskoga jezika prije i poslije implementacije bolonjskoga procesa
(The Other Side of the Coin: English Teachers’ Student Experiences Before and After the Bologna Process)

Autori
Hanžić Deda, Silvija ; Loborec, Maja ; Milković, Ivana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, ostalo

Knjiga
Engleski u primarnom obrazovanju: razvoj i načela zagrebačkoga studija

Urednik/ci
Andraka, Marija ; Narančić Kovač, Smiljana

Izdavač
Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

Grad
Zagreb

Godina
2019

Raspon stranica
169-171

ISBN
978-953-8115-71-4

Ključne riječi
bolonjski proces, učiteljski studij, engleski jezik, studenti
(Bologna Process, English study for primary teachers, students)

Sažetak
Autorice iznose iskustva i sjećanja na studiranje engleskoga jezika u različitim razdobljima razvoja studijskoga programa, od studija s pojačanim nastavnim predmetom do sveučilišnoga integriranoga studija primarnoga obrazovanja, tj. učiteljskoga studija s engleskim jezikom. Osvrću se na tri elementa, a to su: sadržaji studiranja, očekivanja od upisanoga programa i mišljenje o zahtjevima stavljenima pred studente te ljudska komponenta, tj. profesori kao prenositelji znanja i kao neposredni uzori.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Interdisciplinarne humanističke znanosti, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Ivana Milković (autor)

Avatar Url Silvija Hanžić Deda (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Hanžić Deda, Silvija; Loborec, Maja; Milković, Ivana
Druga strana novčića ili zagrebačka studentska iskustva učitelja engleskoga jezika prije i poslije implementacije bolonjskoga procesa // Engleski u primarnom obrazovanju: razvoj i načela zagrebačkoga studija / Andraka, Marija ; Narančić Kovač, Smiljana (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2019. str. 169-171
Hanžić Deda, S., Loborec, M. & Milković, I. (2019) Druga strana novčića ili zagrebačka studentska iskustva učitelja engleskoga jezika prije i poslije implementacije bolonjskoga procesa. U: Andraka, M. & Narančić Kovač, S. (ur.) Engleski u primarnom obrazovanju: razvoj i načela zagrebačkoga studija. Zagreb, Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, str. 169-171.
@inbook{inbook, author = {Han\v{z}i\'{c} Deda, Silvija and Loborec, Maja and Milkovi\'{c}, Ivana}, year = {2019}, pages = {169-171}, keywords = {bolonjski proces, u\v{c}iteljski studij, engleski jezik, studenti}, isbn = {978-953-8115-71-4}, title = {Druga strana nov\v{c}i\'{c}a ili zagreba\v{c}ka studentska iskustva u\v{c}itelja engleskoga jezika prije i poslije implementacije bolonjskoga procesa}, keyword = {bolonjski proces, u\v{c}iteljski studij, engleski jezik, studenti}, publisher = {U\v{c}iteljski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb} }
@inbook{inbook, author = {Han\v{z}i\'{c} Deda, Silvija and Loborec, Maja and Milkovi\'{c}, Ivana}, year = {2019}, pages = {169-171}, keywords = {Bologna Process, English study for primary teachers, students}, isbn = {978-953-8115-71-4}, title = {The Other Side of the Coin: English Teachers’ Student Experiences Before and After the Bologna Process}, keyword = {Bologna Process, English study for primary teachers, students}, publisher = {U\v{c}iteljski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font