Pregled bibliografske jedinice broj: 1039832
Primjenjivost Sokratovih metoda poučavanja u suvremenom odgoju i obrazovanju
Primjenjivost Sokratovih metoda poučavanja u suvremenom odgoju i obrazovanju, 2019., diplomski rad, preddiplomski, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
CROSBI ID: 1039832 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Primjenjivost Sokratovih metoda poučavanja u suvremenom odgoju i obrazovanju
(Applicability of Socratic teaching methods in modern education)
Autori
Šabić, Nikolina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti
Mjesto
Osijek
Datum
26.09
Godina
2019
Stranica
22
Mentor
Kelam, Ivica
Ključne riječi
odgojitelj/ica, znanje, odgojno-obrazovni proces, Sokrat, dijete
(educator, knowledge, educational process, Socrates, child)
Sažetak
Suvremeni odgojitelj/ica ima pregršt metoda kako bi na poučan i zabavan način djeci prikazao/la temeljna znanja, no od čega je to proizašlo, što je temelj? Zadatak ovoga završnoga rada je prikazati povijesni razvoj nekih od temeljnih karakteristika vezanih za odgoj i obrazovanje, odnosno usporediti odgojno-obrazovni proces i metode od njihova samoga postanka do današnjeg, suvremenog doba. Započeo je Sokrat, nastavio Rousseau, nadopunio Dewey. Svaka osoba u odgojno-obrazovnom sustavu koja na bilo koji način sudjeluje u odgoju je pridonijela razvoju ovoga sustava koji se stalno mijenja, ali i zadržava temeljnu srž – potaknuti djecu da dođu do znanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filozofija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
Profili:
Ivica Kelam
(mentor)