Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1036956

Medijska pismenost učenika osmih razreda u Zagrebu


Ciboci, Lana
Medijska pismenost učenika osmih razreda u Zagrebu // Medijske studije, 9 (2018), 17; 23-46 doi:10.20901/ms.9.17.3 (recenziran, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 1036956 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Medijska pismenost učenika osmih razreda u Zagrebu
(Media Literacy of Eight Grade Students in Zagreb)

Autori
Ciboci, Lana

Izvornik
Medijske studije (1847-9758) 9 (2018), 17; 23-46

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
medijska pismenost ; medijska kultura ; medijsko obrazovanje ; osnovna škola ; djeca ; Hrvatska
(media literacy ; media culture ; media education ; children ; primary school ; Croatia)

Sažetak
Za kvalitetan suživot s medijima danas su osobito potrebne vještine medijske pismenosti. Pritom medijska pismenost podrazumijeva pristup medijima, analizu, vrednovanje i stvaranje medijskih sadržaja (Aufderheide, 1992). Za medijsko opismenjivanje djece ključno je medijsko obrazovanje. U hrvatskom se obrazovnom sustavu medijsko opismenjivanje ostvaruje kroz medijsku kulturu, jednu od sastavnica predmeta Hrvatski jezik, od prvog do osmog razreda. Iako je medijska kultura prisutna u nastavi Hrvatskoga jezika već dugi niz godina, ovo je tek prvo istraživanje o medijskoj pismenosti učenika osnovnih škola u Hrvatskoj. Istraživanje je provedeno na 1000 učenika osmih razreda na području grada Zagreba i pokazalo je da ti učenici posjeduju srednju razinu medijske pismenosti, pri čemu su najslabiji rezultati zabilježeni u području analiziranja i kritičkog vrednovanja te stvaranja medijskih sadržaja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Veleučilište Edward Bernays

Profili:

Avatar Url Lana Ciboci (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

doi hrcak.srce.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Ciboci, Lana
Medijska pismenost učenika osmih razreda u Zagrebu // Medijske studije, 9 (2018), 17; 23-46 doi:10.20901/ms.9.17.3 (recenziran, članak, znanstveni)
Ciboci, L. (2018) Medijska pismenost učenika osmih razreda u Zagrebu. Medijske studije, 9 (17), 23-46 doi:10.20901/ms.9.17.3.
@article{article, author = {Ciboci, Lana}, year = {2018}, pages = {23-46}, DOI = {10.20901/ms.9.17.3}, keywords = {medijska pismenost, medijska kultura, medijsko obrazovanje, osnovna \v{s}kola, djeca, Hrvatska}, journal = {Medijske studije}, doi = {10.20901/ms.9.17.3}, volume = {9}, number = {17}, issn = {1847-9758}, title = {Medijska pismenost u\v{c}enika osmih razreda u Zagrebu}, keyword = {medijska pismenost, medijska kultura, medijsko obrazovanje, osnovna \v{s}kola, djeca, Hrvatska} }
@article{article, author = {Ciboci, Lana}, year = {2018}, pages = {23-46}, DOI = {10.20901/ms.9.17.3}, keywords = {media literacy, media culture, media education, children, primary school, Croatia}, journal = {Medijske studije}, doi = {10.20901/ms.9.17.3}, volume = {9}, number = {17}, issn = {1847-9758}, title = {Media Literacy of Eight Grade Students in Zagreb}, keyword = {media literacy, media culture, media education, children, primary school, Croatia} }

Časopis indeksira:


  • Web of Science Core Collection (WoSCC)
    • Emerging Sources Citation Index (ESCI)
  • Scopus


Citati:





    Contrast
    Increase Font
    Decrease Font
    Dyslexic Font