Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1036785

Kako uče učitelji matematike?


Bognar, Branko
Kako uče učitelji matematike? // Funkcija matematike u emocionalnoj inteligenciji učitelja ​i obratno / Noskov, Jelena ; Czwyk Marić, Antonela (ur.).
Zagreb: Školska knjiga, 2019. str. 26-34 (plenarno, nije recenziran, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 1036785 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Kako uče učitelji matematike?
(How mathematics teachers learn?)

Autori
Bognar, Branko

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Funkcija matematike u emocionalnoj inteligenciji učitelja ​i obratno / Noskov, Jelena ; Czwyk Marić, Antonela - Zagreb : Školska knjiga, 2019, 26-34

Skup
Državni skup učitelja i nastavnika matematike 2019 "Funkcija matematike u emocionalnoj inteligenciji i obratno"

Mjesto i datum
Šibenik, Hrvatska, 23.04.2019. - 25.04.2019

Vrsta sudjelovanja
Plenarno

Vrsta recenzije
Nije recenziran

Ključne riječi
kultura škole ; matematičko znanje potrebno za nastavu ; profesionalni razvoj ; profesionalno učenje
(school culture, mathematical knowledge for teaching ; professional development ; professional learning)

Sažetak
Učenje učitelja je ključna pretpostavka učenja učenika. To se posebno odnosi na usvajanje metodičkog znanja koje uz entuzijazam učitelja doprinosi učeničkim postignućima i njihovom zadovoljstvu nastavom matematike. Premda u većini škola postoje učitelji koji su u stanju napredovati, samo suradnička i poticajna školska kultura omogućuje kvalitetno učenje i razvoj većine učitelja i njihovih učenika.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
HRZZ-IP-2018-01-8363 - Stručno usavršavanje učitelja u funkciji unapređenja rezultata učenja učenika osnovne škole u prirodoslovnom i matematičkom području (SURFPRIMA) (Bognar, Branko, HRZZ - 2018-01) ( CroRIS)

Ustanove:
Filozofski fakultet, Osijek

Profili:

Avatar Url Branko Bognar (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Bognar, Branko
Kako uče učitelji matematike? // Funkcija matematike u emocionalnoj inteligenciji učitelja ​i obratno / Noskov, Jelena ; Czwyk Marić, Antonela (ur.).
Zagreb: Školska knjiga, 2019. str. 26-34 (plenarno, nije recenziran, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Bognar, B. (2019) Kako uče učitelji matematike?. U: Noskov, J. & Czwyk Marić, A. (ur.)Funkcija matematike u emocionalnoj inteligenciji učitelja ​i obratno.
@article{article, author = {Bognar, Branko}, year = {2019}, pages = {26-34}, keywords = {kultura \v{s}kole, matemati\v{c}ko znanje potrebno za nastavu, profesionalni razvoj, profesionalno u\v{c}enje}, title = {Kako u\v{c}e u\v{c}itelji matematike?}, keyword = {kultura \v{s}kole, matemati\v{c}ko znanje potrebno za nastavu, profesionalni razvoj, profesionalno u\v{c}enje}, publisher = {\v{S}kolska knjiga}, publisherplace = {\v{S}ibenik, Hrvatska} }
@article{article, author = {Bognar, Branko}, year = {2019}, pages = {26-34}, keywords = {school culture, mathematical knowledge for teaching, professional development, professional learning}, title = {How mathematics teachers learn?}, keyword = {school culture, mathematical knowledge for teaching, professional development, professional learning}, publisher = {\v{S}kolska knjiga}, publisherplace = {\v{S}ibenik, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font