Pregled bibliografske jedinice broj: 1036785
Kako uče učitelji matematike?
Kako uče učitelji matematike? // Funkcija matematike u emocionalnoj inteligenciji učitelja i obratno / Noskov, Jelena ; Czwyk Marić, Antonela (ur.).
Zagreb: Školska knjiga, 2019. str. 26-34 (plenarno, nije recenziran, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1036785 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kako uče učitelji matematike?
(How mathematics teachers learn?)
Autori
Bognar, Branko
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Funkcija matematike u emocionalnoj inteligenciji učitelja i obratno
/ Noskov, Jelena ; Czwyk Marić, Antonela - Zagreb : Školska knjiga, 2019, 26-34
Skup
Državni skup učitelja i nastavnika matematike 2019 "Funkcija matematike u emocionalnoj inteligenciji i obratno"
Mjesto i datum
Šibenik, Hrvatska, 23.04.2019. - 25.04.2019
Vrsta sudjelovanja
Plenarno
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
kultura škole ; matematičko znanje potrebno za nastavu ; profesionalni razvoj ; profesionalno učenje
(school culture, mathematical knowledge for teaching ; professional development ; professional learning)
Sažetak
Učenje učitelja je ključna pretpostavka učenja učenika. To se posebno odnosi na usvajanje metodičkog znanja koje uz entuzijazam učitelja doprinosi učeničkim postignućima i njihovom zadovoljstvu nastavom matematike. Premda u većini škola postoje učitelji koji su u stanju napredovati, samo suradnička i poticajna školska kultura omogućuje kvalitetno učenje i razvoj većine učitelja i njihovih učenika.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
HRZZ-IP-2018-01-8363 - Stručno usavršavanje učitelja u funkciji unapređenja rezultata učenja učenika osnovne škole u prirodoslovnom i matematičkom području (SURFPRIMA) (Bognar, Branko, HRZZ - 2018-01) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet, Osijek
Profili:
Branko Bognar
(autor)