Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1036675

Prema interkulturnoj školi: teorijski obrisi i uvidi iz prakse inkluzije djece tražitelja azila i azilanata


Širanović, Ana
Prema interkulturnoj školi: teorijski obrisi i uvidi iz prakse inkluzije djece tražitelja azila i azilanata // Pedagogija i interdisciplinarnost
Zagreb, Hrvatska, 2019. (predavanje, nije recenziran, neobjavljeni rad, znanstveni)


CROSBI ID: 1036675 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Prema interkulturnoj školi: teorijski obrisi i uvidi iz prakse inkluzije djece tražitelja azila i azilanata
(Towards an intercultural school: theoretical outlines and insights from the practice of educational inclusion of refugee students)

Autori
Širanović, Ana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, znanstveni

Skup
Pedagogija i interdisciplinarnost

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 15.06.2019

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Nije recenziran

Ključne riječi
Izbjeglice, tražitelji azila, obrazovna inkluzija
(Refugees, asylum seekers, educational inclusion)

Sažetak
Koristeći teoriju ekoloških sustava U. Bronfennbrenera kao analitički okvir, u predavanju su najprije predstavljeni najveći izazovi za obrazovnu inkluziju učenika izbjeglica, a potom i iskustva stečena u jednoj zagrebačkoj školi koju pohađa veći broj djece (ponajviše) tražitelja azila u Hrvatskoj. Predstavljena iskustva rezultat su zajedničkoga pedagoškog projekta podrške obrazovnoj inkluziji učenika izbjeglica zagrebačkoga Odsjeka za pedagogiju i osnovne škole koju učenici pohađaju.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Ana Širanović (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Širanović, Ana
Prema interkulturnoj školi: teorijski obrisi i uvidi iz prakse inkluzije djece tražitelja azila i azilanata // Pedagogija i interdisciplinarnost
Zagreb, Hrvatska, 2019. (predavanje, nije recenziran, neobjavljeni rad, znanstveni)
Širanović, A. (2019) Prema interkulturnoj školi: teorijski obrisi i uvidi iz prakse inkluzije djece tražitelja azila i azilanata. U: Pedagogija i interdisciplinarnost.
@article{article, author = {\v{S}iranovi\'{c}, Ana}, year = {2019}, keywords = {Izbjeglice, tra\v{z}itelji azila, obrazovna inkluzija}, title = {Prema interkulturnoj \v{s}koli: teorijski obrisi i uvidi iz prakse inkluzije djece tra\v{z}itelja azila i azilanata}, keyword = {Izbjeglice, tra\v{z}itelji azila, obrazovna inkluzija}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {\v{S}iranovi\'{c}, Ana}, year = {2019}, keywords = {Refugees, asylum seekers, educational inclusion}, title = {Towards an intercultural school: theoretical outlines and insights from the practice of educational inclusion of refugee students}, keyword = {Refugees, asylum seekers, educational inclusion}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font