Pregled bibliografske jedinice broj: 1036675
Prema interkulturnoj školi: teorijski obrisi i uvidi iz prakse inkluzije djece tražitelja azila i azilanata
Prema interkulturnoj školi: teorijski obrisi i uvidi iz prakse inkluzije djece tražitelja azila i azilanata // Pedagogija i interdisciplinarnost
Zagreb, Hrvatska, 2019. (predavanje, nije recenziran, neobjavljeni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 1036675 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Prema interkulturnoj školi: teorijski obrisi i uvidi iz prakse inkluzije djece tražitelja azila i azilanata
(Towards an intercultural school: theoretical outlines and insights from the practice of educational inclusion of refugee students)
Autori
Širanović, Ana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, znanstveni
Skup
Pedagogija i interdisciplinarnost
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 15.06.2019
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
Izbjeglice, tražitelji azila, obrazovna inkluzija
(Refugees, asylum seekers, educational inclusion)
Sažetak
Koristeći teoriju ekoloških sustava U. Bronfennbrenera kao analitički okvir, u predavanju su najprije predstavljeni najveći izazovi za obrazovnu inkluziju učenika izbjeglica, a potom i iskustva stečena u jednoj zagrebačkoj školi koju pohađa veći broj djece (ponajviše) tražitelja azila u Hrvatskoj. Predstavljena iskustva rezultat su zajedničkoga pedagoškog projekta podrške obrazovnoj inkluziji učenika izbjeglica zagrebačkoga Odsjeka za pedagogiju i osnovne škole koju učenici pohađaju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija