Pregled bibliografske jedinice broj: 1036666
Osposobljavanje učitelja za nastavu engleskoga jezika
Osposobljavanje učitelja za nastavu engleskoga jezika // Susret teorije i prakse
Zagreb, Hrvatska, 2001. (predavanje, domaća recenzija, neobjavljeni rad, stručni)
CROSBI ID: 1036666 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Osposobljavanje učitelja za nastavu engleskoga jezika
(Educating English teachers)
Autori
Narančić Kovač, Smiljana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, stručni
Skup
Susret teorije i prakse
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 29.03.2001. - 30.03.2001
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
obrazovanje nastavnika, akademski programi, studij engleskoga jezika
(teacher training, academic curricula, studying English)
Sažetak
Razmatraju se osnovni čimbenici koje valja uzeti u obzir pri obrazovanju učitelja engleskoga jezika, osobito onih koji se pripremaju za rad s mlađom djecom. Prikazuje se program studija engleskoga jezika na Učiteljskoj akademiji u Zagrebu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
Napomena
Skup su organizirali: Projekt ranoga učenja stranih jezika i Nacionalni odbor za obilježavanje Europske godine jezika 2001. pri Ministarstvu prosvjete i športa RH.
POVEZANOST RADA
Projekti:
0130514
Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb,
Učiteljski fakultet, Zagreb
Profili:
Smiljana Narančić Kovač
(autor)